Resultaten 1 tot 8 van de 8
  1. #1
    Ingeschreven
    13/03/2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    6

    924 1979 | 924 viel ineens uit

    Beste forumleden,

    Ik heb sinds een half jaar een porsche 924 die ik langzaam aan het opknappen ben.
    Nou reed ik laatst door de stad en toen viel de porsche plotseling voor het stoplicht uit.
    Niet meer aan te krijgen, hij stotterde niet of iets dergelijk hij viel per direct uit.
    Nou heb ik laatst de bougies, brandstoffilter, luchtfilter, olie en distributieriem vervangen.
    Waar zou dit aan kunnen liggen en hoe test ik dit?

    Alvast bedankt!


    Groetjes Jard


  2. #2
    Ingeschreven
    18/05/2008
    Locatie
    Twente
    Berichten
    1.287

    Re: 924 1979 | 924 viel ineens uit

    Brandstofpomp of zekering? kun je makkelijk testen brandstof relais eruit 30 en 87 doorverbinden en starten. moet hij weer lopen.
    Want hij heeft toch altijd gelopen?

    Mvg, Harry 924 1983


    You know the Germans always make good stuff
    7 letters in P O R S C H E, 7 days in a week.. Coincident? I think not !


  3. #3
    Ingeschreven
    13/03/2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    6

    Re: 924 1979 | 924 viel ineens uit

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door harry Bekijk Berichten
    Brandstofpomp of zekering? kun je makkelijk testen brandstof relais eruit 30 en 87 doorverbinden en starten. moet hij weer lopen.
    Want hij heeft toch altijd gelopen?

    Klopt Harry de auto heeft inderdaad altijd gelopen.
    Ik zal dit proberen. bedankt voor je reactie!


  4. #4
    Ingeschreven
    17/02/2008
    Locatie
    Tuk / Steenwijk
    Berichten
    6.043

    Re: 924 1979 | 924 viel ineens uit

    Als dat niet werkt kijk je kontaktslot na of je wel stroom krijgt op je bobiene
    924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.


  5. #5
    Ingeschreven
    28/09/2010
    Locatie
    Dronten
    Berichten
    3

    Re: 924 1979 | 924 viel ineens uit

    Goedenavond Jard,

    Hoewel je topic over een stil gevallen motor van vorig jaar is, ben ik toch ern nieuwsgierig hoe dit verhaal bij jou is afgelopen.

    Ik zit met een opmerkelijk identiek verhaal. Ik heb ook een 924 die ik langzaam aan het opknappen ben en vanmiddag tijdens het rijden stopte deze er dus ook zomaar mee. Op de startmotor draait de motor mee, maar aanslaan ho maar! Wat wel opvalt is dat ik de brandstofpomp niet meer hoor.

    Voordat ik ga spitten zou ik daarom erg graag willen weten hoe jij bent gevaren?

    Alvast mijn dank,
    Jae


  6. #6
    Ingeschreven
    23/02/2010
    Locatie
    Ouderkerk a/d Amstel
    Berichten
    910

    Re: 924 1979 | 924 viel ineens uit

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jae Bekijk Berichten
    Goedenavond Jard,

    Hoewel je topic over een stil gevallen motor van vorig jaar is, ben ik toch ern nieuwsgierig hoe dit verhaal bij jou is afgelopen.

    Ik zit met een opmerkelijk identiek verhaal. Ik heb ook een 924 die ik langzaam aan het opknappen ben en vanmiddag tijdens het rijden stopte deze er dus ook zomaar mee. Op de startmotor draait de motor mee, maar aanslaan ho maar! Wat wel opvalt is dat ik de brandstofpomp niet meer hoor.

    Voordat ik ga spitten zou ik daarom erg graag willen weten hoe jij bent gevaren?

    Alvast mijn dank,
    Jae
    Welkom hier. We vinden het altijd wel leuk als je je ook even voorstelt

    Wat betreft je probleem, het slimste is om te doen wat Harry hier ook beschrijft. Het brandstofrelais heeft nog wel eens de neiging om stuk te gaan, en dan loopt je pomp dus niet. Als je die twee aansluitingen doorverbindt en hij doet het wel dan heb je een kapot relais.


  7. #7
    Ingeschreven
    28/09/2010
    Locatie
    Dronten
    Berichten
    3

    Re: 924 1979 | 924 viel ineens uit

    Goedemorgen Jayke,

    Volgens mij heb ik me al in 2010 voorgesteld, maar er staat al weer een nieuwe op het forum en dan hebben jullie gelijk ook een update

    Wat het stilvallen betreft ga ik inderdaad eerst maar eens met dat relais aan de slag en eens kijken hoever we komen. In iedergeval mijn dank voor je reactie.

    Groet,
    Arjen
    Mijn project


  8. #8
    Ingeschreven
    02/01/2008
    Locatie
    spanbroek
    Berichten
    4.533

    Re: 924 1979 | 924 viel ineens uit

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jae Bekijk Berichten
    Goedemorgen Jayke,

    Volgens mij heb ik me al in 2010 voorgesteld, maar er staat al weer een nieuwe op het forum en dan hebben jullie gelijk ook een update

    Arjen
    er staan maar 3 berichten van je op het forum vandaar dat we dachten dat je je nog niet voorgesteld had
    het kan zijn dat de eerdere berichten verloren zijn geraakt
    maakt niet uit we zijn weer helemaal bij


    porsche 924 martini 1977
    porsche 924 50 Jahre edition 1982
    BMW X3 3.0 high exclusieve


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •