Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 11 to 20 of 20
  1. #11

    Re: Project 924 Phoenix

    Nice! mijne mag ook een keer voor een spuitbeurt. Mag ik een brutale vraag stellen en vragen op welke prijsrange je ongeveer op moet rekenen voor zoiets?


  2. #12
    Join Date
    May 2012
    Posts
    407

    Re: Project 924 Phoenix

    Quote Originally Posted by Riggard View Post
    Nice! mijne mag ook een keer voor een spuitbeurt. Mag ik een brutale vraag stellen en vragen op welke prijsrange je ongeveer op moet rekenen voor zoiets?
    Dat weet ik niet helemaal zeker. Dit was best een pittige klus omdat er ook roest en en oude reparaties gerepareerd zijn. Daarnaast is het een totaal andere kleur en is hij ver gestript om alle hoekjes en gaatjes zwart te krijgen. Gelukkig heb ik een bevriende garage waar ik ook veel zelf kan doen, zodat de kosten een beetje binnen de perken blijven.

    Als je alles laat doen, dan denk ik dat je wel op rond de 2500 tot 3500 euro uit komt. Het voorwerk is het duurst. Als je hem zelf volledig kan demonteren en klaar maken (schuren, e.d.) dan hoef je alleen maar de spuiter te betalen en zal het een stuk goedkoper zijn.


  3. #13
    Join Date
    May 2012
    Posts
    407

    Re: Project 924 Phoenix

    Ondertussen een nieuw setje stoelen op de kop kunnen tikken. Nieuwe matten er bij. Ziet er netjes uit, al zeg ik het zelf

    IMG-20210711-WA0000small.jpg

    Heb onderstussen ook een sticker set voor de achterkant binnen. Dit weekend maar eens kijken of we we netjes kunnen plakken


  4. #14
    Join Date
    Aug 2014
    Location
    Zeist
    Posts
    1,688

    Re: Project 924 Phoenix

    Mooi man! Knapt de hele auto meteen van op! Sticker plakken, even de plek recht markeren met schilderstape!


  5. #15
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Tuk / Steenwijk
    Posts
    6,043

    Re: Project 924 Phoenix

    Dat ziet er zo weer goed en netjes uit .
    924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.


  6. #16

    Re: Project 924 Phoenix

    Mooi interieur!
    Misquotation is, in fact, the pride and privilege of the learned. A widely- read man never quotes accurately, for the rather obvious reason that he has read too widely.


  7. #17
    Join Date
    May 2012
    Posts
    407

    Re: Project 924 Phoenix

    Er zitten weer stickers op!

    20210926_123949.jpg


  8. #18
    Join Date
    Aug 2014
    Location
    Zeist
    Posts
    1,688

    Re: Project 924 Phoenix

    Nice ass ;-)!


  9. #19
    Join Date
    Aug 2021
    Location
    Deventer
    Posts
    776

    Re: Project 924 Phoenix

    Mooie auto geworden. En de details maken het werk af. Inmiddels durft ze wel de snelweg op?


  10. #20
    Join Date
    May 2012
    Posts
    407

    Re: Project 924 Phoenix

    Ja, nooit gedacht dat ik me ooit weer met zulke details bezig zou kunnen houden

    De auto heeft er intussen al weer vele lange ritten op zitten en loopt perfect.

    Ik word nu in verleiding gebracht om er een supercharger op te zetten. Deze kan ingebouwd worden op een manier dat hij weer volledig naar origineel terug te bouwen is. Ziet er goed uit

    https://www.924board.org/viewtopic.php?t=44568&


Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •