Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 19 van de 19

Onderwerp: Zekeringen

  1. #11
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: Zekeringen

    In mijn oude Audi 80s zitten ze ook, helaas.


  2. #12
    Ingeschreven
    05/06/2009
    Berichten
    409

    Re: Zekeringen

    ik zou et gwoon ori laten, beter voor alles, en NEE, je hoef ech nie voor die zekeringe naar de sloop, teneerste, bij de eerste benzine pomp hier hebbe ze alle zoorte en maten, en andrs bestele je op conrad.nl fzo een doosje met allee die zekeringen, met heelveel amperes

    magoed, als nood oplossing kan je ook die klipjes iets naar mekaar buige, en dan kan er HEEL GOED een gewone steekzekering, alleen kan et klepje niet meer dicht. mja, als nood

    grtz joey


  3. #13
    Ingeschreven
    01/08/2008
    Berichten
    2.365

    Re: Zekeringen

    Hmm probeer wel even op je taal te letten Joey!

    Je ziet niet op MSN of Hyves bv.

    Let er alsjebliefd op!

    En ze hebben ze niet overal te koop meer!
    When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.


  4. #14
    Ingeschreven
    05/06/2009
    Berichten
    409

    Re: Zekeringen

    Sorry,

    Maar het is toch wel duidelijk wat ik zij?

    Maargoed, ik had gister ook twee zekeringen daarvan die kapot waren gegaan, toen ben ik dus naar een garage hier in het dorp gegaan, en hadden ze bijna alle soorten, in ieder geval de goede voor mij.

    zo beter?


  5. #15
    Ingeschreven
    06/10/2008
    Berichten
    2.962

    Re: Zekeringen

    er zijn een hoop bedrijven die alleen steek zekeringen hebben.
    ik zelf heb genoeg problemen van het slecht kontact maken van de zekeringen dis vind ik het makkelijker om een steek zekeringen kast erin te hangen, ben je van het gezeik af. daarbij komende een nieuwe draadboom maar dat ben ik :eek:
    '82 Porsche 924 50 Jahre
    roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
    '98 Subaru Impreza GT Turbo
    prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.


  6. #16
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: Zekeringen

    Die kabelboom en de connectors zijn je enige probleem denk ik. Als je uitgaat van de installatie van bijvoorbeeld een Golf II GTI 8V (of een andere simpele K-Jetronic auto) dan zul je veel zaken één op één kunnen wisselen, daar zit niet veel bijzonders in.


  7. #17
    Ingeschreven
    29/02/2008
    Berichten
    202

    Re: Zekeringen

    Is het feit dat ze moeilijk te krijgen zijn (ik heb ze bij de gamma gevonden) de enige beperking van die dingen?

    Of zijn er nog meer nadelen?


  8. #18
    Ingeschreven
    18/01/2009
    Berichten
    44

    Re: Zekeringen

    Ik heb zelf eens een poging gewaagd omdat mijn zekeringenkast wat last van corrosie had, maar daar ben ik erg snel op teruggekomen. Gewoon weer een 924 zekeringenkast in geplaatst.
    Begrijp ook niet precies het voordeel van het plaatsten van een steek- zekeringenkast, de keramische zijn idd nog te koop en als er geen handel bij je in de buurt is en je dus bang bent tekort te komen dan koop je gwoon twee strippen. van die 2,50 ga je niet failliet.
    Maar ik gegarandeer je hoofdbrekens bij het vervangen van de zekeringenkast voor die uit een golf.

    Woutje.


  9. #19
    Ingeschreven
    28/10/2009
    Berichten
    34

    Re: Zekeringen

    bij mij zijn ze gewoon te koop bij de gamma hoor


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •