Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: Mister

  1. #1
    Ingeschreven
    06/08/2010
    Berichten
    7

    Mister

    -
    Stel je voor
    Hallo mede-Porsche-liefhebbers,

    Ik mag me even voorstellen. Mister is mijn nickname, leeftijd 31 jaar, woon in het midden van het land, ben werkzaam voor de semi-overheid.

    Verder heb ik geen Porsche 924 meer. En dat spijt me tot op de dag van vandaag. We (vrouwlief en ik) hadden er wel één. Sterker nog, we zijn er in getrouwd. En een goed jaar later werd de bolide verkocht. Wat me bij geen een auto is overkomen, gebeurde wel bij de 924; ik mis 'em. Niet omdat 'ie foutloos was, dat zeker niet. Ik mis de handrem, links. Ik mis het targadak, ik mis de metertjes die niet helemaal je-van-het functioneerden, kortom, ik mis de beleving van het rijden met de 924. Rustig of hard, altijd bekijks.

    Wat doet Mister dan wel hier?
    1. Hij zoekt de nieuwe eigenaar van zijn oude bolide (LT-56-YX) om eens te weten hoe het de auto nu vergaat. (Iemand?)
    2. Hij zoekt niet al te actief (want vele redenen ;-)) naar een waardig vervanger.
    3. Hij kan misschien wat van zijn kennis en ervaringen delen met gelijkgestemden. (vraag maar raak, lekkages, vervangen dashboard, haperende verlichting etc.)

    Groeten van Mister

    Even een fotootje:



  2. #2
    Ingeschreven
    04/09/2008
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    486

    Re: Mister

    Welkom hier! Misschien een foto van de buitenkant (kleur)? Ben niet zo goed in het onthouden van kentekens edface:.


  3. #3
    Ingeschreven
    06/08/2010
    Berichten
    7

    Re: Mister

    Bekende kleur, geloof ik...
    Buitenkant (voor opknappen)


  4. #4
    Ingeschreven
    22/02/2009
    Locatie
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Berichten
    3.309

    Re: Mister

    Welkom bij de 924 malloten!! :thumb:

    als je je kenteken weet kun je bij een vriendelijke garagehouder de eigenaar opvragen ;-)
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


  5. #5
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    3.388

    Re: Mister

    welkom hier en succes met de zoektocht...


  6. #6
    Ingeschreven
    24/03/2010
    Berichten
    405

    Re: Mister

    Mister, welkom op dit forum!


  7. #7
    Ingeschreven
    29/10/2009
    Berichten
    402

    Re: Mister

    WELKOM !

    Grtz.
    Peter
    Volvo V50 & Porsche 924 = My lucky Numbers


  8. #8
    Ingeschreven
    06/08/2010
    Berichten
    7

    Re: Mister

    Dank u allen voor het hartelijk welkom. Ben bezig m'n wagenpark uit te breiden. Zoeken is ook leuk
    Daily Driver: Volvo S60 D5
    Toekomst: Weer een 924 erbij...


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •