Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 22

Onderwerp: startproblemen

  1. #11
    Ingeschreven
    16/04/2011
    Berichten
    42

    Re: startproblemen

    wel het zit zo ik heb vandaag nog eens alles getest onsteking enz .ik heb hem al zover gekregen dat hij aanslaat maar slaat onmiddelijk weer af ik krijg benzinne tot aan de verdeelblok en verder niet en als ik start geen benzine . ik ga morgen nog eens de pomp in de benzinnetank testen met de hoop dat ik iets wijzer word


  2. #12
    Ingeschreven
    06/10/2008
    Berichten
    2.962

    Re: startproblemen

    wat je ook even kunt proberen;
    haal lucht filter eruit en voel aan de klep, deze hoort licht en soepel te gaan.
    je kan de klep een klein stukje op tillen, krijg je dan wel benzine??
    '82 Porsche 924 50 Jahre
    roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
    '98 Subaru Impreza GT Turbo
    prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.


  3. #13
    Ingeschreven
    16/04/2011
    Berichten
    42

    Re: startproblemen

    hey bedankt voor de info
    heb ik al gedaan en inderdaat dan krijg ik benzine maar dan verzuipt de motor wel
    weet jij hoe ik kan meten of mijn pomp genoeg druk geeft ik weet dat die 6.5 bar moet geven maar hoe test je dit ik persoonlijk den dat het aan mijn benzinepomp ligt
    gr wimpy


  4. #14
    Ingeschreven
    02/01/2008
    Locatie
    spanbroek
    Berichten
    4.533

    Re: startproblemen

    je wil het niet geloven maar daar zijn benzinedruk meters voor
    als je er geen hebt kan je even bij een garge vragen of ze je kunnen helpen


    porsche 924 martini 1977
    porsche 924 50 Jahre edition 1982
    BMW X3 3.0 high exclusieve


  5. #15
    Ingeschreven
    16/04/2011
    Berichten
    42

    Re: startproblemen

    vandaag pomp getest en geeft 5bar ik heb dit opgezocht en dat zou volgens bosch genoeg moeten zijn


  6. #16
    Ingeschreven
    16/04/2011
    Berichten
    42

    Re: startproblemen

    heb net foto bij mijn profiel geplaatst


  7. #17
    Ingeschreven
    17/09/2007
    Berichten
    1.129

    Re: startproblemen

    Staat je Co stelschroef niet gewoon dicht?
    Andere dingen welke je kunt checken:

    -Controleer of er benzine uit de injectoren komt (trek de 4 injectoren eruit, hang ze in glazen potjes, verbind vervolgens de benzine pomp door en controleer het sproeibeeld wanneer je de sensor plate omhoog duwt met je hand (kan je makkelijk bij als je het luchtfilter verwijderd)
    -Controleer je inlaat systeem op lekkages
    -Controleer de werking van je sensor plate (is die eenvoudig te bedienen mag niet zwaar gaan, je mag wel tegen druk voelen van de druk binnen van de brandstof)
    -Controleer de o-ring van de brandstof druk regelaar

    Want als ie start en gelijk afslaat lijkt het erop dat ie enkel op de koude start injector loopt.

    Volgende x meer info geven aub. Dit is zoeken naar een speld in de hooiberg.


  8. #18
    Ingeschreven
    22/02/2009
    Locatie
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Berichten
    3.309

    Re: startproblemen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Meneer aard Bekijk Berichten
    Volgende x meer info geven aub. Dit is zoeken naar een speld in de hooiberg.
    goh, wat ben jij vandaag kort door de bocht .....
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


  9. #19
    Ingeschreven
    17/09/2007
    Berichten
    1.129

    Re: startproblemen

    Is gewoon de realiteit. Mensen willen het hier zelf opknappen nou prima. Ze achten dat ze er verstand van hebben ook prima. Ze vragen andere om hulp/ verdere kennis, ik geef ze geen ongelijk. Maar kom dan wel gewoon met extra informatie want het sowieso toch al lastig via een forum.
    En ga gewoon stap voor stap te werk.


  10. #20
    Ingeschreven
    22/02/2009
    Locatie
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Berichten
    3.309

    Re: startproblemen

    ben het helemaal met je eens, eerder in dit topic heb ik al hetzelfde aangegeven. Zoals je al aangeeft, wij allen helpen met plezier, echter dient de vraag duidelijk te zijn.
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •