Okee :Ja daar is dat topic ook voor.
Ik ben met het warmstart probleem ook nog regelmatig bezig.
om iets te vinden waar je met een simpel plug on .......en weg probleem te maken krijgt.
Om het goed te kunnen vaststellen waar het probleem zit.
Storing zoeken is in de basis niets Anders dan uitsluiten.!!!!!!!!!!!
De Komplexheid van dit Probleem (Storing ),
zit hem in de veel verschillende invals hoeken van beredeneringen.....
Waardering van staat van de daarbij behorende onderdelen,
Aansturing en tijd diferentie's Meetwaarden en Moment Opnamen Paralel aan de intervallen van de verschillend storing
met een oog aanschijnlijk gelijk Resultaat
Het Niet Willen Starten bij een Warme motor.( dus Verzamelnaam Warmstart Probleem )
Wat je eers uit elkaar moet halen. en in Verschillende Oorzaak gevolg Situaties zetten.
Dit vraagt veel tijd.
Maar goed: ik denk maar zo er zijn geen Dode dingen Baas dus zal het mij vast lukken.
Onze geliefde 924 is niet alleen met een K-jetronik en dit Probleem.
Golf-Bmw-Volvo-Audi ..........Dus Als ik Mijn Kennis in 1 Kastje kan stoppen en plug on Maken.......Wat een Plezier Hier
924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.
Jah Eindelijk een kleine update! yay me nieuwe kentekens zijn binnen!
IMG_2306.jpg
IMG_2312.jpg
Jaguar XJ Souverign 4.0 1994| SOLD Suzuki Alto 0.8 1984 Mazda 323 F 1.5 1995| SOLD Suzuki Alto 0.8 Automatic. 1985| SOLD Porsche 924 2.0 Coupe.
Staat 'm goed en gelijk van dat 2'tje af
Maar auto's na 1978 hadden toch al gele platen? Mag dit zomaar dan?
ne dit mag helemaal niet.
want auto`s van voor 78 hebben ook een andere letter combi.
dus eigenlijk rijd deze auto nu met niet geldige kentekenplaten.
geen 924 meer, nog wel onderdelen enzo in de aanbieding
Staat 'm zeker wel goed.
En het mag dan wel niet maar zou je hier dan echt snel voor aangehouden worden? (als je verder gewoon netjes rijd)
Ride with Pride
924 targa '81, Dubbele Webers 40mm DCOE
Hi all!
Dit mag idd niet. Maar ik heb zo al 2 jaar rond gereden met mijn orange alto! & nu ook met de porsche,
op 't RDW vond ik dat het tot en met bouwjaar 79 mag. nu is mijn alto type 'bouwjaar' 79 / 85 en de porsche valt ook al in de type bouwjaar.
Dus ze doen niet zo moeilijk er over. Maar wellicht wel over dat 2(tje) ! maargoed ik vind 't 100x mooier en we zien wel!
Jaguar XJ Souverign 4.0 1994| SOLD Suzuki Alto 0.8 1984 Mazda 323 F 1.5 1995| SOLD Suzuki Alto 0.8 Automatic. 1985| SOLD Porsche 924 2.0 Coupe.
ik zou dan alles nog maar een keer lezen
het mag beslist niet
het rdw heeft daar de controle niet op en ook geen zegenschap van we vinden het niet zo erg
oom agent bepaalt en jij betaald
het heeft met het eerste toelating van jou auto te maken niet met het type of bouwjaar
als je auto voor 1 januari 78 op kenteken is gezet heeft hij blauwe platen daar na geel
je kan voor geinporterde auto's met eerste toelating van voor 78 een speciaal oldtimer kenteken aan vragen
die krijgen/mogen ook blauwe platen voeren
voor de rest hoor je gewoon gele gaik platen te hebben
bij als je aangehouden word kan je je natuurlijk van de domme houden
maar ik weet niet of oom agent er in trapt
boetes zijn redelijk hoog
maar de kans dat ze je snappen is niet echt hoog
en meestal komt hij zonder gele platen ook zo door de keuring
Laatst gewijzigd door jimfrey944; 12/07/2011 om 22:16.
porsche 924 martini 1977
porsche 924 50 Jahre edition 1982
BMW X3 3.0 high exclusieve
nee ik zeg ook dat 't niet mag. alleen 't word 'gedoogd' ik ben gewoon door een aantal alcohol / papier controles heen gekomen met men alto!
maar nogmaals oom agent doet niet zo moeilijk omdat 't type bouwjaar is! vaak vinden ze 't nog mooier ook haha..
en verder we zien 't wel rijd ik er 1 dag mee is 't jammer!
Dus ik weet dat ik fout zit
groet!
Jaguar XJ Souverign 4.0 1994| SOLD Suzuki Alto 0.8 1984 Mazda 323 F 1.5 1995| SOLD Suzuki Alto 0.8 Automatic. 1985| SOLD Porsche 924 2.0 Coupe.
Vandaag de 'brakes' aangepakt:
Before / After!
PORSCHE REMMEN.jpg
Jaguar XJ Souverign 4.0 1994| SOLD Suzuki Alto 0.8 1984 Mazda 323 F 1.5 1995| SOLD Suzuki Alto 0.8 Automatic. 1985| SOLD Porsche 924 2.0 Coupe.