Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 11 to 20 of 29
  1. #11

    Re: Je werkdag . . . . . . .

    Als ik dit allemaal zo lees ben ik blij dat ik (nog) geen werk heb
    Wat een ellende allemaal, het lijkt wel school, dat is ook zo slecht geregeld en daar zijn ook zoveel kwallen (leraren noemen ze die toch?)
    Toen ik op school zat wilde ik werken, nu ik werk zou ik wel weer op school willen zitten. Zou het alleen niet tegelijk willen doen.


  2. #12
    Join Date
    May 2007
    Posts
    5,361

    Re: Je werkdag . . . . . . .

    Toen ik op school zat wilde ik werken, maar het werk dat ik destijds naast school deed was wel wat leuker dan het échte spul...


  3. Re: Je werkdag . . . . . . .

    Quote Originally Posted by ReMo

    Wat hebben jullie meegemaakt?
    Vandaag niks bijzonders, de "jeugd" luisterd nog naar mij (oh ja ik ben de jongste binnen de firma) al wel as zaterdag beginnen bij ons de vakantie's en dan begint het gedonder moet er weer met personeel geschoven worden. Pappa (ondergetekende) zal hier ook zijn best in doen!

    Bert


  4. #14

    Re: Je werkdag . . . . . . .

    Quote Originally Posted by Tom80
    En je ergeren aan medeweggebruikers, files en te krappe planning.
    Files..Prachtig joh..Vanochtend schijnt er bij de A50 een leuke vr wagen geschaart te zijn ter hoogte van Afslag 18 (heteren, tegenover het PCG) stond iig goed in de weg maar vanaf vanochtend kwart voor 5 wat ik van collega`s hoorde stonden er pipo`s van rijkswaterstaat..Met als gevolg dat vanmiddag nog de afslag richting Nijmegen afgesloten was als je vanaf heteren kwam...Fijn joh.

    Mjah ergenissen..Van de week in dat apenland (belgie), niet echt ergenis maar meer van oh jah fuck geen pion bij..hmmz wegwerkzaamheden (strepentrekken), ff deurjte open bij stoplicht; en voila een pion haha.


  5. #15

    Re: Je werkdag . . . . . . .

    Wat hebben jullie meegemaakt?[/quote]

    Binnenkort verschijnt mijn nieuwe boek met als titel....de eerste 40 jaar na mijn geboorte :mrgreen:

    PS. denkdak'tnogdoeok. (brabants)


  6. #16

    Re: Je werkdag . . . . . . .

    Quote Originally Posted by Tom80
    En je ergeren aan medeweggebruikers, files en te krappe planning.
    Dat valt volgensmij wel mee, zolang ik mijn rijbewijs heb heb ik me nog niet echt zitten ergeren aan medeweggebruikers, iedereen maakt fouten denk ik dan (al kan het ook te ver gaan maar dat maak ik (bijna) nooit mee).
    Files zal wel mee vallen, het meeste is toch in de regio, en een te krappe planning ligt niet aan mij, dan betaald de baas maar overuren denk ik maar zo :twisted:
    Maargoed, overal is er wel wat inderdaad, achja, het is niet anders.
    Ik zal het vanzelf ervaren als het zo ver is oll:
    Porsche 924, 1983 Ik help je er weer bovenop , kosten wat kost!
    Porsche 924S, 1989.


  7. #17
    Join Date
    May 2007
    Posts
    5,361

    Re: Je werkdag . . . . . . .

    Ach, vanmorgen nog zo'n trieste leaser#kker die me er niet tussen wilde laten.


  8. #18

    Re: Je werkdag . . . . . . .

    Dat is dan weer zeer irritant inderdaad.
    Porsche 924, 1983 Ik help je er weer bovenop , kosten wat kost!
    Porsche 924S, 1989.


  9. Re: Je werkdag . . . . . . .

    Quote Originally Posted by groott
    Wat hebben jullie meegemaakt?
    Binnenkort verschijnt mijn nieuwe boek met als titel....de eerste 40 jaar na mijn geboorte :mrgreen:

    PS. denkdak'tnogdoeok. (brabants)[/quote]

    zal ik volgend jaar eens aanschaffen ! dan kan het echte feest beginnen.

    Bert


  10. #20

    Re: Je werkdag . . . . . . .

    gister was wel een goede werkdag;

    om half9 verzamelen op de zaak..
    verdelen in 2 auto's en afreizen naar Brugge..

    daar om half11 aangekomen, voor een rondleiding met Gids.. mn baas had 5min daarvoor de gids nog aan de telefoon gehad, hij stond klaar en op ons te wachten.. wij op het afgesproken punt voor de VVV, geen gids.. wij naar binnen, VVV wist van niets.. wachten wachten wachten.. mn baas bellen 'ja ik kom eraan' 5min later.. VVV bellen 'allee, maar nee hoe komt u daar nou bij! ik ben helemaal geen gids he'
    dr werd dus gesjoemeld.. oll: uiteindleijk vond mn baas na een uur (!!!!) dat we toch echt lang genoeg gewacht hadden enluisterde hij uiteindelijk en zijn we maar zelf gaan lopen...

    rondvaartje gemaakt met de boot.. (touristje spelen voor beginners... hekel aan) en daarna dus weer gaan wandelen door Brugge.. tis een mooi stadje en we hebben best veel gezien vooral veel terrasjes! helaas wilde mn baas en collega steeds van die souvenirs winkeltjes in maar verder wel vermaakt..

    op de terugweg wat bijna doodervaringen opgedaan omdat Chris-destagair terugreed in de Dodge (ik heen) en die pas net zijn rijbewijs heeft EN belgie natuurlijk een raar (maar wel leuk) land is..

    bij terugkomst nog even goed uit eten en toen wast om 11uur gedaan met de pret!
    ik zal maandag mn overuren es gaan schrijven
    Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!


Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •