Pagina 4 van de 9 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 81
  1. #31
    Ingeschreven
    28/01/2008
    Berichten
    640

    Re: Water achter bijrijders stoel

    Welke kleur dan? We hebben ook nog een zwarte BMW. Als ik het ruw schat hebben we in de 4 jaar dat we hem hebben voor een 1.500 euro schade vanwege de smalle parkeervakken. Als de mensen netjes parkeren blijft er tussen de auto's 40 cm. over. Das best krap. De auto zit dan ook vol met deukjes en lakbeschadigingen van opslaande portieren.

    Maar goed ik dwaal af, het ging uiteindelijk om de lekkage van de witte 924.


  2. #32
    Ingeschreven
    17/09/2007
    Berichten
    1.129

    Re: Water achter bijrijders stoel

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ReMo
    De ruit was vanmorgen in ieder geval droog aan de binnenzijde. Dat is dus al wat.

    Het verhaal met het kacheltje gaat helaas niet meer. Voor ons huis hebben wij een stoep met aangrenzend speelveldje. Ik kon de auto altijd even voor de deur zetten om hem te stofzuigen of even te wassen. Nu heeft de gemeente er vanmorgen allemaal paaltjes neer gezet. :evil:

    Begin het hier een beetje zat te worden met het parkeren, de vakken zijn te smal en er zijn er te weinig. De gemeente zou ze breder gaan maken maar dat duurt nu ook al ruim een jaar.

    Overweging om de 924 te gaan verkopen wordt steeds sterker.
    Ik zeg een ketting + landrover + paaltjes doet wonderen :mrgreen:


  3. #33
    Ingeschreven
    01/08/2008
    Berichten
    2.365

    Re: Water achter bijrijders stoel

    hahaha!

    Of Meneer Aart + vrachtwagen+ paaltjes xd
    When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.


  4. #34
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: Water achter bijrijders stoel

    Met die vrachtwagen heb je geen ketting meer nodig. Ik heb hier wel eens een truck de bocht te krap zien nemen, toen waren er vier van die houten paaltjes tot onder de stoep verdwenen. De gemeente heeft ze weer uit moeten graven. :mrgreen:

    Maar we gaan fors off topic...


  5. #35
    Ingeschreven
    28/01/2008
    Berichten
    640

    Re: Water achter bijrijders stoel

    Weer even terug naar het feitelijke probleem. Het lijkt erop dat er nog steeds lekkage is. Word er straks nog gek van.
    Een optie zou, volgens het 944 forum, nog zijn dat het bij het zijraampje lekt. Maar volgens mij zou het dan ook nat moeten zijn achter dat zwarte roostertje in de deurstijl. Wie heeft er nog een opossing?
    :-D


  6. #36
    Ingeschreven
    01/08/2008
    Berichten
    2.365

    Re: Water achter bijrijders stoel

    probeer je achterpanelen los te maken dan kan je zien of het karton in je panelen nat zijn of niet
    When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.


  7. #37
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: Water achter bijrijders stoel

    Als het zijraampje lekt, zou je dat dan niet kunnen zien aan het rubber?


  8. #38
    Ingeschreven
    08/05/2008
    Berichten
    1.232

    Re: Water achter bijrijders stoel

    Ja het kl%terige van water is dat 't overal naar toe loopt; zeker als je rijdt. Heb je al geprobeerd gewoon in de auto te zitten en kijken, terwijl iemand anders de tuinslang op de auto zet?


  9. #39
    Ingeschreven
    28/01/2008
    Berichten
    640

    Re: Water achter bijrijders stoel

    Ik zal komend weekend nog eens goed gaan kijken. Achter het zijpaneel lijkt het allemaal droog. Via de bodem kan het eigenlijk niet want het lijkt ook nat te worden als de auto gewoon stil staat. Ik heb vorige week het nieuwe raamrubber gemonteerd. Het zou dus nog kunnen dat het het water is wat er al in zat. Want vooral in die onderbekleding wordt er erg veel opgezogen.


  10. #40
    Ingeschreven
    28/01/2008
    Berichten
    640

    Re: Water achter bijrijders stoel

    Gisteren zwarte rooster uit de b-stijl gehaald en de boel opgevuld met droge doeken. Ging toch nog lekker regenen maar vanmorgen was dat allemaal nog droog. Hij lijkt dus niet te lekken op het zijraam. Dus maar weer verder zoeken.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •