Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 15

Onderwerp: klz

  1. #1
    Ingeschreven
    05/05/2010
    Berichten
    1

    klz

    -
    Stel je voor
    Martijn924 en klz

    Goedenavond allemaal,

    Bij deze wil ik graag aan jullie voorstellen Martijn924 en klz. Ik ben Martijn924 en post momenteel met het account van klz (mijn buurman) omdat mijn eigen account nog niet gevalideerd is. Wij delen internet en zitten daarom achter hetzelfde IP (heb daar de forumbeheerders al wel over bericht). Wij wonen samen in Bunnik, ongeveer 10km buiten Utrecht.

    Onze historie met motorvoertuigen bestaat uit het volgende:

    Martijn924 heeft 3 jaar geleden een Citroen C1 gekocht, nieuw bij de dealer vandaan. Dit omdat hij nog niet het lef en de kennis heeft om te sleutelen aan een auto en gewoon een goed werkende auto nodig heeft. Deze stelt ook zeker niet teleur en heeft voor een 1.0 liter toch nog redelijk wat pit uit de startblokken omdat hij gemaakt is van gerecyclede koffielepeltjes.

    Klz daarentegen heeft echt "zwarte handen" hij heeft een oldtimer Volkswagen Jetta en een tank van een Volvo. Aan beide sleutelt hij regelmatig en heeft hij al menig defect weten te verhelpen. Buiten dat is hij enorm motorfanaat waarbij hij een voorliefde heeft voor het merk Ducati. Hiervan heeft hij inmiddels al 3 verschillende modellen flink weten op te knappen en voor een leuk prijsje kunnen doorverkopen.

    Woensdag 4 mei zaten wij samen achter mijn veel te grote tv waarop wij net een pokertoernooi hadden verloren op Pokerstars. Omdat het nog geen tijd was om te slapen zat hij nog even wat te browsen op Marktplaats op zoek naar de zoveelste motor om aan te gaan sleutelen. Hierop opperde ik dat het zo zonde vind dat hij zijn skills niet inzet voor een waardiger project en dat als hij nou nog een keer een sportauto project zou opstarten dat ik dan van de partij zou zijn. Van het 1 kwam het ander en in no-time waren we op zoek naar een leuke sportauto. Ik hoop niet dat ik op iemands tenen trap als ik zeg dat ik hem eerst aanspoorde om te kijken naar een Ferrari, ik ben van '82 en heb dus in mijn jeugd een poster van een Testarossa aan mijn kamermuur gehad. Ik hoef vast niemand uit te leggen dat het idee al gauw veranderde in iets wat ook daadwerkelijk kans van slagen had. Tegen die tijd waren we al redelijk aangeschoten want de avond vorderde dus hoe meer we over het project spraken, hoe meer zin we er in kregen. Resteerde ons nog om iets te vinden waar we ook echt mee uit de voeten kwamen, drie keer raden bij welk merk we uitkwamen.

    Uiteindelijk zijn we gestrand bij een Porsche 924 Weissach Edition aangeboden voor ......... euro, omdat de eigenaar over was gestapt naar een 944. De volgende dag contact opgenomen met de verkoper. Het eerste contact was niet veelbelovend want hij vertelde ons dat hij hem in principe al had verkocht aan iemand anders over de telefoon. Tegen beter weten in toch een afspraak gemaakt om een keer te komen kijken, al was het alleen maar om ervaring op te doen. Afgelopen zaterdag rond 16:00 zou dit gaan geschieden, echter moest ik ook rond die tijd met mijn vriendin een kitten op gaan halen in Venray. Ik moest dus helaas de afspraak laten schieten maar heb KLZ gezegd dat hij toch moest gaan kijken en dat ik hem wel vertrouwde om mede namens mij zaken te gaan doen.
    Rond 17:30 kreeg ik een telefoontje van KLZ dat we de gelukkige eigenaren zijn geworden van een Porsche. Het bleek dat degene die hem aanvankelijk wou kopen hem alleen maar wou strippen voor onderdelen en dat schoot de verkoper toch in het verkeerde keelgat. Nu hebben we dus voor ......... euro (incl Haynes manual) een leuke eerste Porsche om mee aan de slag te gaan. Mijn zaterdag kon dus in ieder geval niet meer stuk, een leuke nieuwe kitten EN een Porsche.
    Morgenavond om 19:00 gaan we hem ophalen en later in de week zullen foto's en een lijstje van punten die aandacht nodig hebben volgen, ik zal hiervoor uiteraard een topic maken in het daarvoor bestemde projecten gedeelte van dit forum.

    Ik hoop dat ik jullie niet heb afgeschrikt met deze "wall-of-text". Ik ben sowieso al heel enthousiast over dit forum. Mede de liefhebbers op dit forum en de technische info die elders op het internet over deze auto te vinden is hebben ons definitief doen beslissen voor een 924 te kiezen. Ik hoop ook dat mijn account gauw goedgekeurd wordt en dat ik vanaf mijn eigen account kan posten.

    Groeten,

    Martijn924 en KLZ.

    Edit: maar meteen ook even een foto van onze nieuwe kat toegevoegd.


  2. #2

    Re: klz

    Welkom op dit forum en veel suc6 met beide aanwinsten
    Skoda Fabia Combi 2006 101PK op LPG

    PORSCHE 924 1979


  3. #3
    Ingeschreven
    22/02/2009
    Locatie
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Berichten
    3.309

    Re: klz

    Welkom bij de 924 malloten! :thumb:

    veel plezier met je Weissach, hou hem (haar?) in ere!!

    (leuke kat, lijkt iets op eentje van ons)

    ennuhhh, fotokes zijn zeeeerrrrrrr welkom!!:whistle:
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


  4. #4
    Ingeschreven
    23/02/2010
    Locatie
    Ouderkerk a/d Amstel
    Berichten
    910

    Re: klz

    Welkom beiden!


  5. #5
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    3.388

    Re: klz

    beide welkom hier! en veel plezier van de auto.


  6. #6
    Ingeschreven
    20/01/2009
    Locatie
    Vaassen
    Berichten
    1.017

    Re: klz

    Welkom, leuk en heel compleet intro. ;-)

    Heel veel plezier en succes met de nieuwe aanwinst(en)
    Ride with Pride

    924 targa '81, Dubbele Webers 40mm DCOE


  7. #7
    Ingeschreven
    06/01/2011
    Berichten
    1.822

    Re: klz

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door klz Bekijk Berichten
    Ik ben Martijn924 en post momenteel met het account van klz (mijn buurman) omdat mijn eigen account nog niet gevalideerd is. Wij delen internet en zitten daarom achter hetzelfde IP (heb daar de forumbeheerders al wel over bericht).

    Welkom!

    Er is aan deze kant nog niets ontvangen?
    In je verhaal is de reden wel duidelijk en kan het andere account ook actief worden.


  8. #8
    Ingeschreven
    27/10/2008
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    4.367

    Re: klz

    welkom op het forum

    veel plezier met de 924
    geen 924 meer, nog wel onderdelen enzo in de aanbieding


  9. #9
    Ingeschreven
    24/04/2010
    Berichten
    66

    Re: klz

    Hallo en welkom beiden:-)


  10. #10
    Ingeschreven
    09/05/2010
    Berichten
    11

    Re: klz

    OK, mijn eigen account nu ook actief, auto heeft de rit naar huis overleeft en we hebben zelfs op het landweggetje hier achter lopen spelen met ons rijbewijs even ^^

    Wat een geluidje

    Morgen volgen foto's en een lijstje van defecten...


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •