Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 14
  1. #1
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    2.956

    Zoek website van Dansk uitlaten

    Ik zoek website van Dansk uitlaten en tevens de prijzen van de uitlaten.

    Heeft iemand ervaring met de kwaliteit en het geluid ?


  2. #2
    Ingeschreven
    27/06/2008
    Berichten
    572

    Re: Zoek website van Dansk uitlaten

    Ik heb van voor tot achter RVS van Dansk:downpipe, middendemper en einddemper.
    Geluid:prima
    Passing:met heel veel moeite, maar weet niet waarom. de uitlaat kwam te laag onder de bumper uit.De downpipe heeft 10mm gaten ipv 8mm.
    Kwaliteit:er zit tegenwoordig een extra versteviging om het oude 'scheurprobleem' te voorkomen.
    Alpo is agent voor Dansk, net als Van Zweeden. Ik heb gewoon Dansk in Denemarken gebeld om te vragen waar ik ze kon kopen.

    http://www.jpgroup.dk/uk/jp-group-as-automotive.aspx


  3. #3
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    2.956

    Re: Zoek website van Dansk uitlaten

    Wat was je ongeveer kwijt ? En heb jij het bij Alpo gekocht ?

    En is het wel een sport uitlaat, in de catalogus staat het bij sommige erbij 'Sport' maar bij het 924 systeem staat 'standard'


  4. #4
    Ingeschreven
    27/06/2008
    Berichten
    572

    Re: Zoek website van Dansk uitlaten

    Ik heb eerst een set gekocht bij Porscheshop.co.uk. Maar dat bleek ondanks mijn uitdrukkelijke vraag een downpipe te zijn voor een rhd. Die pijp is terug naar UK gestuurd en toen downpipe via Alpo besteld. Volgens mij totaal iets van 500 euro voor rvs einddemper, middendemper, en downpipe.
    Op youtube staan fiimpjes van 924's met deze uitlaat.
    Ik zou het nu gewoon via alpo bestellen, maar levertijd kan lang zijn, want ze sparen die orders op. Ik kon trouwens destijds niet in de Dansk catalogus de middendemper vinden, wel voor 924S maar niet voor 924. Dus dat zou wel eens geen Dansk kunnen zijn. Op de einddemper staat duidelijk 'Dansk'.
    Kijk anders ook even op 924board, daar staan foto's van de demper onder de auto van Harm.
    Maar nogmaals, bij mij hing die eerst veel te laag, en pasbussen laten maken voor de gaten in de downpipe.


    Wat is de definitie van een sportuitlaat? Een uitlaat is een sportuitlaat dan en slechts dan als .....


  5. #5
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    2.956

    Re: Zoek website van Dansk uitlaten

    Defenitie sportuitlaat lijkt me simpel. Minder weerstand dan de originele en dus meer geluid.

    Het kan ook zo zijn dat ze hem exact zoals de geluidsnormen van OE hebben gemaakt alleen dan van RVS. Dan schiet ik er niks me op.

    Kijk je bijvoorbeeld door de achterdemper heen ? Of zitten er schotten in ?


  6. #6
    Ingeschreven
    27/06/2008
    Berichten
    572

    Re: Zoek website van Dansk uitlaten

    Ik zou zeggen bel Dansk als je dat wilt weten.
    Hij maakt zeker meer geluid dan een normale demper.
    Het is wel een reflectiedemper, maar de 'kast' is kleiner dan die van een normale demper, daarom krijg je
    er ook een andere klemband bij die korter is.


  7. #7
    Ingeschreven
    22/02/2009
    Locatie
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Berichten
    3.309

    Re: Zoek website van Dansk uitlaten

    reflectiedemper? hmmm, de originele potten van een 924 zijn allen absorbtiedempers. Ergo zou de Dansk theoretisch vermogensverlies kunnen meebrengen .... en dat voor een sportuitlaat :Cry:
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


  8. #8
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    2.956

    Re: Zoek website van Dansk uitlaten

    Lijkt me zeer onlogisch dat Dansk een relectiedemper zou maken, is duurder dan en absorptiedemper en kost vermogen en zou minder geluid moeten leveren dan een absorptiedemper.

    Weet je dit wel zeker ? Kan je een stokje geheel in je achterdemper steken, dan zou het namelijk toch een absorptiedemper zijn.


  9. #9
    Ingeschreven
    27/06/2008
    Berichten
    572

    Re: Zoek website van Dansk uitlaten

    Ik weet het niet zeker, bel hen gewoon op als je het wil weten.


  10. #10
    Ingeschreven
    19/08/2009
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    257

    Re: Zoek website van Dansk uitlaten

    http://www.hovwdiaudi.dk/xProductCatalogue/productDetails.aspx?id=92.403BS&Group=1915[/URL]

    einddemper DKK 1.506,10
    Voorpijp DKK 1.324,76
    midden van Jopex DKK 599,18
    Van Dansk zie ik alleen de middendemper voor 944 en ''S'' voor DKK 833,98

    http://www.wisselkoersen.nl/


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •