Pagina 4 van de 4 EersteEerste 1234
Resultaten 31 tot 36 van de 36
  1. #31
    Ingeschreven
    17/02/2008
    Locatie
    Tuk / Steenwijk
    Berichten
    6.043

    Re: Pesterijen of sabotage

    dit is toch niet normaal :doh::Cry:
    924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.


  2. #32
    Ingeschreven
    20/01/2009
    Locatie
    Vaassen
    Berichten
    1.017

    Re: Pesterijen of sabotage

    Gewoon triest om te zien hoe weinig respect mensen hebben voor de spullen van een ander. :Cry:
    Ride with Pride

    924 targa '81, Dubbele Webers 40mm DCOE


  3. #33
    Ingeschreven
    07/07/2010
    Locatie
    Rotterdam e.o.
    Berichten
    208

    Re: Pesterijen of sabotage

    Gelukkig heb ik geen last van de buren. Laatst wel een nogal irritant geparkeerde auto voor de mijne, terwijl er voldoende ruimte was:



    Briefje achtergelaten met de mededeling dat er schade aan mijn auto was. De eigenaar heeft me netjes teruggebeld en eigenlijk wilde ik 'm alleen maar even laten weten dat ik nogal geirriteerd was door zijn manier van parkeren. Dat deukje in de kentekenplaat, ach, da's nauwelijks te zien en ik geloofde de man ook wel dat hij echt niet express zo dichtbij was gaan staan.
    Porsche 924 (1983), Volvo 240 Estate (1986) [TE KOOP], Peugeot 205 (1997), Volvo 940 Estate (1997)


  4. #34
    Ingeschreven
    01/08/2008
    Berichten
    2.365

    Re: Pesterijen of sabotage

    Dat hij nog terug beld vind ik dan wel weer eerlijk en sociaal !

    Mijn p tekentjes zijn tot 3 x toe gejat en krassen in mijn 944's lakwerk ook

    Maar me golfje is meer gepakt, bijde spiegels deraf getrapt , klem parkeren, deukjes op de meest onmogelijke plekken en pas al me wielbouten. Los van me voorwiel en vast nog wel wat

    Afsnijden gebeurd meestal dat als het fout gaat, je toch verzekerd bent , dus heb me daar nooit door laten afschrikken ook niet in de Porsches
    When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.


  5. #35
    Ingeschreven
    21/07/2010
    Locatie
    heemstede
    Berichten
    325

    Re: Pesterijen of sabotage

    een paar krassen op de motorkap en rechterscherm en op de rechtervoorvelg en kleine onverklaarbare deukjes, alles zeker gebeurd tijdens parkeren in de buurt.


  6. #36

    Re: Pesterijen of sabotage

    Al met al denk dat er toch veel mensen rondlopen die echt jaloers zijn op een Porsche bezitter en deze het dan gewoon niet gunnen dat een ander wel in een P rijd.
    Dat ze dan dit soort dingen gaan doen is wel diep en diep triest.
    Skoda Fabia Combi 2006 101PK op LPG

    PORSCHE 924 1979


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •