Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 13

Onderwerp: Jack

  1. #1
    Ingeschreven
    21/12/2010
    Berichten
    29

    Jack

    -
    Stel je voor
    Mijn naam is Jack, ik was op zoek naar een belastingvrije auto en kwam een grijze 924 tegen in Duitsland, net over de grens.
    Auto had als eigenaar een arts gehad, b.j. 1927, en was enige tijd bereden door diens zoon, b.j. 1961.
    Had iets meer dan 200.000 km gereden en was na het overlijden van de arts bij een opkoper terecht gekomen samen met een oude Mercedes.
    Boekjes waren er bij, laatste beurt was meer dan 20.000 km geleden.
    De auto is 1986 op kenteken gekomen maar van het bouwjaar 1985, heeft een targa dak en er werden 4 velgen met winterbanden bijgeleverd.
    Dashboard gescheurd, klein scheurtje in de bestuurdersstoel, hier en daar wat deukjes en een lelijke kras in de motorkap.
    Bij de proefritje jankte de transmissie maar de auto reed goed en werd met een volle tank voor 2000 euro thuis afgeleverd.
    Dat was in augustus dit jaar.
    Nadat een maat van me de auto een grote beurt had gegeven met nieuwe distributie en spanrollen werd de onderkant redelijk roestvrij gemaakt en in een coating gezet.
    Motorkap moest met een stuk bezemsteel hoog gehouden worden dus er werden nieuwe dempertjes gemonteerd, nieuwe matten met logo, nieuw kap voor over het dashboard, antenne, radio en dat was het wel.
    Inclusief invoer kostte de 924 3000 euro.
    Heb er nu ongeveer 5.000 km mee gereden en zit er met plezier in.
    Snel is het allemaal niet, komt mogelijk door de kat. die er onder zit, maar erg leuk om in te rijden!
    Enig probleem tot nu toe een gebarsten expansie vat, eigen schuld te lomp de beugel aangedraaid, en een paar dagen terug een benzine leiding die benzine op het blok spoot.
    Daar moet je niet te laat achter komen.
    Ik zal vast een keer een samenzijn bezoeken maar ben meer een motor dan een auto man.


  2. #2
    Ingeschreven
    22/02/2009
    Locatie
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Berichten
    3.309

    Re: Jack

    Welkom bij de 924 malloten! :thumb:

    zo te lezen heb je een 924S? fotokes zijn zeer welkom!! :whistle:
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


  3. #3
    Ingeschreven
    21/12/2010
    Berichten
    29

    Re: Jack

    Bedankt voor het welkom maar ik moet je teleurstellen het is een gewone 924 zonder enige vorm van luxe.
    Foto heb ik wel maar te groot om te posten en weet niet hoe ik dat moet verkleinen.
    groet: Jack.


  4. #4
    Ingeschreven
    20/01/2009
    Locatie
    Vaassen
    Berichten
    1.017

    Re: Jack

    welkom hier. Veel plezier met de 924.
    Ride with Pride

    924 targa '81, Dubbele Webers 40mm DCOE


  5. #5
    Ingeschreven
    22/02/2009
    Locatie
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Berichten
    3.309

    Re: Jack

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jack Bekijk Berichten
    Bedankt voor het welkom maar ik moet je teleurstellen het is een gewone 924 zonder enige vorm van luxe.
    Foto heb ik wel maar te groot om te posten en weet niet hoe ik dat moet verkleinen.
    groet: Jack.
    je stelt me niet teleur, eenvoud siert de 924 ... In Moffrica werden enkel de 2.5 ltrs "nachgerüstet" met kat, de 2.0 niet. Vandaar mijn gedachte .... :doh:
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


  6. #6
    Ingeschreven
    18/05/2008
    Locatie
    Twente
    Berichten
    1.287

    Re: Jack

    Dat is ook toevallig die van mij is ook in Duitsland gemaakt

    Mvg, Harry 924 1983


    You know the Germans always make good stuff
    7 letters in P O R S C H E, 7 days in a week.. Coincident? I think not !


  7. #7
    Ingeschreven
    24/03/2010
    Berichten
    405

    Re: Jack

    Jack, welkom op dit forum! :thumb:


  8. #8

    Re: Jack

    welkom
    Skoda Fabia Combi 2006 101PK op LPG

    PORSCHE 924 1979


  9. #9
    Ingeschreven
    22/02/2009
    Locatie
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Berichten
    3.309

    Re: Jack

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door harry Bekijk Berichten
    Dat is ook toevallig die van mij is ook in Duitsland gemaakt
    hmm, heeft een heel nest gezeten blijkbaar ..... :whistle:
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


  10. #10
    Ingeschreven
    29/10/2009
    Berichten
    402

    Re: Jack

    Welkom Jack!

    Grtz.

    Peter
    Volvo V50 & Porsche 924 = My lucky Numbers


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •