Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: startonderbreker

  1. #1

    startonderbreker

    wie heeft er enig idee hoe je een startonderbreker uitbouwd? Ik heb voor mijn vrouw een suzuki swift gekocht uit 1998 met een startonderbreker (is een stiftje met een dubbel contact voor op).
    Uiteraard was er maar 1 stiftje aanwezig en deze is ook nog half geknapt dus eigenlijk wil ik van dat ding af.
    Skoda Fabia Combi 2006 101PK op LPG

    PORSCHE 924 1979


  2. #2
    Ingeschreven
    06/10/2008
    Berichten
    2.962

    Re: startonderbreker

    dat wordt draden volgen:whistle:

    rekenmaar op een hele dag puzelen, waarschijnlijk het halve intereur demonteren
    ik wil het eventueel wel doen
    '82 Porsche 924 50 Jahre
    roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
    '98 Subaru Impreza GT Turbo
    prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.


  3. #3

    Re: startonderbreker

    is het misschien mogelijk om er een stiftje bij te kopen? om de halve auto te slopen is ook al zowat.
    Wat nu gevaarlijk is is dat ik maar 1 zon stiftje heb , zit ook nog geen ringetje aan zodat je hem aan de sleutelbos kan hangen.
    Vorige week viel die in het donker in de auto nou dan heb je het voor elkaar (iets van een naald en een hooiberg).
    Heb op google al wel gezocht maar daar staat niet veel op
    Skoda Fabia Combi 2006 101PK op LPG

    PORSCHE 924 1979


  4. #4
    Ingeschreven
    22/02/2009
    Locatie
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Berichten
    3.309

    Re: startonderbreker

    misschien via de fabrikant van de startonderbreker? zul je wel een serienummer oid nodig hebben. Alternatief is de stift er vast in te plakken..... :whistle:
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


  5. #5
    Ingeschreven
    03/01/2008
    Locatie
    spanbroek
    Berichten
    4.531

    Re: startonderbreker

    het vervelende aan zo'n pennetje is dat hij ingelezen moet worden niet ieder pennetje past op jou auto
    zou het voor het dievegilde wel makkelijker maken
    je kan met het merk en type van je startonderbreker zeker een pennetje bij bestellen
    maar een swift uit 98 heeft natuurlijk geen onderbreker meer nodig
    ik zou het er uit halen
    ik denk niet dat het echt heel ingewikeld zit
    je zoekt het kasje op van de onderbreker je kijkt wat hij onderbreekt in de orginele bedrading meestal de aansturing naar het start relai's soms ook nog de benzine pomp
    hersteld deze bedrading en klaar
    inbouwen van zo'n ding kost geen dag er uithalen kost nog minder
    als je het niet zelf kan kan je het ook laten doen is zo gebeurd


    porsche 924 martini 1977
    porsche 924 50 Jahre edition 1982
    BMW X3 3.0 high exclusieve


  6. #6

    Re: startonderbreker

    het knutselen kan ik zelf wel gaat erom hoe zon onderbreker aangesloten is en waar , denk dat het dus een kwestie is van draden volgen naar een kastje oid en dan de orginele bedrading herstellen.
    Een swift van 98 heeft idd geen startonderbreker meer nodig hahah zeg dat niet tegen mijn vrouw ... ze stapelgek met dat wagentje alles erop airco elekt ramen en elektr spiegels, powersteering enz ,1300 motor en weegt bijna niks. Trek in de 2de versn rustig door tot 100 kmh en dan nog de toeren niet in het rood.
    Zal wel ff een paar fotos maken .
    Skoda Fabia Combi 2006 101PK op LPG

    PORSCHE 924 1979


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •