Resultaten 1 tot 7 van de 7
  1. #1

    heeft al iemand gekeken bij deze witte?

    http://link.marktplaats.nl/430127687 Ik vroeg mij af of er al iemand heeft gekeken bij deze auto? Vraagprijs is niet al te hoog maar staat al een hele tijd op MP. Misschien is hij het wel waard om opgeknapt te worden.
    Skoda Fabia Combi 2006 101PK op LPG

    PORSCHE 924 1979


  2. #2
    Ingeschreven
    22/02/2009
    Locatie
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Berichten
    3.309

    Re: heeft al iemand gekeken bij deze witte?

    hmm, is toch wel ver heen, misschien voor de helft van de prijs en dan als sloper ....
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


  3. #3

    Re: heeft al iemand gekeken bij deze witte?

    Tja op de fotos ziet ie er niet geweldig uit maar dat kan natuurlijk bedriegen ,een poetsbeurt kan wonderen doen en als ie technisch nog redelijk is maakt ie misschien nog een kans op een langer leven.
    Een deukje links en rechts is natuurlijk niet zo erg als een verrotte bodemplaat of een compleet afgejakkerde motor en wisselbak.
    Skoda Fabia Combi 2006 101PK op LPG

    PORSCHE 924 1979


  4. #4
    Ingeschreven
    02/01/2008
    Locatie
    spanbroek
    Berichten
    4.533

    Re: heeft al iemand gekeken bij deze witte?

    staat er echt al ontiegelijk lang op
    eerst was de prijs ook nog aan de hoge kant
    die is ondertussen gehalveerd
    ziet er niet echt heel goed uit
    een hoop schade
    en het interieur is ook erg slecht
    maar reken eens nieuwe banden en schokdempers + een sloper


    porsche 924 martini 1977
    porsche 924 50 Jahre edition 1982
    BMW X3 3.0 high exclusieve


  5. #5
    Ingeschreven
    08/05/2008
    Berichten
    1.232

    Re: heeft al iemand gekeken bij deze witte?

    Hmmm, een '79er, in zeer matige uiterlijke staat, achterschade, zijschade (staat in de tekst, maar geen beeld van), auto heeft duidelijk al als donor gediend (zie o.a. interieur). En daar is ie volgens mij mischien nog geschikt voor. Maar natuurlijk niet voor die prijs. Die ga je niet netjes krijgen voor een paar honderd Euries. Ja, voor mij verdient iedere 924 een restauratie. Ze zijn allemaal ooit met veel plezier gekocht en gereden door de eerste eigenaren. Maar door hun betaalbaarheid als tweedehands met een Porsche badge kwamen ze op een gegeven moment in handen van mensen die vooral geen cent aan onderhoud wilden uitgeven, zo goedkoop mogelijk wilden rijden en dachten dat het een goed idee was om zonder al teveel verstand en inzicht eens flink te gaan prutsen aan de auto. En dan staat ie uiteindelijk, zonder APK te wachten op de allerlaatste cheapo die 'm definitief 't laatste zetje geeft. Eindbestemming: de sloop. Ach, ik ben ook een sentimental ol' fool. (snik) ; )


  6. #6
    Ingeschreven
    17/02/2008
    Locatie
    Tuk / Steenwijk
    Berichten
    6.043

    Re: heeft al iemand gekeken bij deze witte?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bcreative Bekijk Berichten
    Hmmm, een '79er, in zeer matige uiterlijke staat, achterschade, zijschade (staat in de tekst, maar geen beeld van), auto heeft duidelijk al als donor gediend (zie o.a. interieur). En daar is ie volgens mij mischien nog geschikt voor. Maar natuurlijk niet voor die prijs. Die ga je niet netjes krijgen voor een paar honderd Euries. Ja, voor mij verdient iedere 924 een restauratie. Ze zijn allemaal ooit met veel plezier gekocht en gereden door de eerste eigenaren. Maar door hun betaalbaarheid als tweedehands met een Porsche badge kwamen ze op een gegeven moment in handen van mensen die vooral geen cent aan onderhoud wilden uitgeven, zo goedkoop mogelijk wilden rijden en dachten dat het een goed idee was om zonder al teveel verstand en inzicht eens flink te gaan prutsen aan de auto. En dan staat ie uiteindelijk, zonder APK te wachten op de allerlaatste cheapo die 'm definitief 't laatste zetje geeft. Eindbestemming: de sloop. Ach, ik ben ook een sentimental ol' fool. (snik) ; )
    Maar daar sluit ik mij helemaal bij aan FOOL elke keer als ik er een heb om te demonteren vindt ik het toch JAMMER van die 924
    SNIK.
    924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.


  7. #7

    Re: heeft al iemand gekeken bij deze witte?

    Slopen blijft echt zonde, dat doet idd pijn. Een 924 op de weg blijft een magnefiek gezicht.
    Skoda Fabia Combi 2006 101PK op LPG

    PORSCHE 924 1979


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •