Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 21 tot 27 van de 27
  1. #21
    Ingeschreven
    08/04/2011
    Locatie
    Kiel-Windeweer/Klarenbeek/Eindhoven
    Berichten
    51

    Re: Startmotor gaat elke keer kapot

    Ik heb dit probleem dus ook.. Leuk om elke keer je auto aan te moeten duwen als je een stuk gereden hebt.. Ik zal ook eens kijken of ik dit hitteschildje mis. Heb alle massapunten al wel opgeschuurd. Weet dat als iets warm word dat de weerstand dan ook toeneemt, maar zonder succes.. Denk omdat de startmotor heet word deze uitzet en vast blijft zitten ofzo? Moet ik het spul opnieuw in vetten?


  2. #22
    Ingeschreven
    05/06/2009
    Berichten
    409

    Re: Startmotor gaat elke keer kapot

    Dit is precies hetzelfde als ik heb.

    Maar het komt doordat de delen in de startmotor uitzetten, en daardoor erg slijten, en vervolgens ook koud minder goed gaan functioneren.

    Maar inderdaad, ik wil ook weten of er verschil in maat zit. Anders doe ik gewoon die kleine, want die andere is voor automaat las ik. Of is het verstandiger die sterkere te nemen?


  3. #23
    Ingeschreven
    08/04/2011
    Locatie
    Kiel-Windeweer/Klarenbeek/Eindhoven
    Berichten
    51

    Re: Startmotor gaat elke keer kapot

    Denk dat het verstandiger is om de originele te gebruiken. Weet niet of er verschil in zit tussen een automaat en een handbak. Zou het probleem met dat hitteschildje goed opgelost zijn?


  4. #24
    Ingeschreven
    05/06/2009
    Berichten
    409

    Re: Startmotor gaat elke keer kapot

    Ja inderdaad, maar ik wil even dat iemand dat echt bevestigd.

    Dat hitteschiltje is sowieso niet verkeerd, ik heb er nu geen, en hij is kokend heet, het water kookt gelijk als ik het erop spuit. :p


  5. #25
    Ingeschreven
    08/04/2011
    Locatie
    Kiel-Windeweer/Klarenbeek/Eindhoven
    Berichten
    51

    Re: Startmotor gaat elke keer kapot

    Dat is ook niet echt de bedoeling lijkt me tis dat ik nu even geen tijd heb, maar over 2 week gaat ie even in de schuur voor wat onderhoud. Startmotor misschien maar even laten reviseren. Iemand een idee van wat dit kost?


  6. #26
    Ingeschreven
    05/06/2009
    Berichten
    409

    Re: Startmotor gaat elke keer kapot

    Die van mij is al 3x gereviceerd

    Eerste keer kreeg ik een nieuwe originele gereviceerde als ruilstartmotor voor 120 euro.

    En daarna is die de eerste keer voor garantie gerevi. en daarna was ik 2x over 50euro kwijt, maar dat was wel als ik ''contant'' zou afrekenen


  7. #27
    Ingeschreven
    08/04/2011
    Locatie
    Kiel-Windeweer/Klarenbeek/Eindhoven
    Berichten
    51

    Re: Startmotor gaat elke keer kapot

    Ik knal er een nieuwe op denk ik. Ben het een beetje zat dat als je haast heb eerst 20 min bezig bent om de auto aan te krijgen :p


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •