PDA

Bekijk Volledige Versie : titels bij avatar?



hammer_rites
09/12/2007, 15:15
Ik zag net dat boven de avatar van q01z de tekst "Forummaster" staat.

Hoe krijgt-ie het voor mekaar om daar tekst te plaatsen?

Niks persoonlijks oh grote q01z, mijn Forummaster :D

Edit: Haha, ik zie net dat q01z is gepromoveerd!

q01z
09/12/2007, 15:17
:oops:

ik heb nix gedaan!

maaruhm.. je kan in een forum als deze verschillende ranks instellen.. bijvoorbeeld een rank 'beginneling' als je minder als 10 dingen gepost hebt ofzo..
maar je kan ook speciale ranks toekennen :)

ik geloof niet dat de gebruikers dit zelf horen te kunnen wijzigen, maar de admin's iig wel :)

hammer_rites
09/12/2007, 15:20
ik geloof niet dat de gebruikers dit zelf horen te kunnen wijzigen, maar de admin's iig wel :)

En laat jij nu net admin geworden zijn... haha

q01z
09/12/2007, 15:23
dat niet, alleen moderator ;)

hammer_rites
09/12/2007, 15:26
dat niet, alleen moderator ;)

Ah.. ok dan, goeie vriendjes met de admin. ;-)

captainfrasca
09/12/2007, 16:17
Altijd handig toch, dat vriendjespolitiek!! :-D

hammer_rites
09/12/2007, 16:29
Ik ben wel een beetje nieuwsgierig naar het runnen van een forum, dus de vraag rijst... is er bij het huidige aantal actieve gebruikers al een moderator nodig?

En meer vragen! Is er uberhaupt enige "moderation" gedaan tot nu toe? Ik dacht dat dat wel meeviel. Maw, wat gaat q01z doen eigenlijk?

Gewoon nieuwsgierigheid hoor! David, je bent me geen enkele verantwoording schuldig! ;-)

Meneer aard
09/12/2007, 17:34
Voor een goed loopend forum:

-Stabiele forum software (dit is redelijk stabiele software met veel mods beschikbaar)
-Leden (belangrijkst)
-Hosting (ook belangrijk)
-Backups
-Admin (ala site beheer)
-evt. moderators

Bij uitbreiding van je leden en/of onderwerpen kun je meer moderators aanstellen om het overzicht te bewaren.

hammer_rites
09/12/2007, 18:17
Voor een goed loopend forum:

-Stabiele forum software (dit is redelijk stabiele software met veel mods beschikbaar)
-Leden (belangrijkst)
-Hosting (ook belangrijk)
-Backups
-Admin (ala site beheer)
-evt. moderators

Bij uitbreiding van je leden en/of onderwerpen kun je meer moderators aanstellen om het overzicht te bewaren.

Ahh... Meneer aard, zoals altijd een antwoord dat hout snijdt, maar net even te mechanisch/voor-de-hand-liggend om helemaal menselijk te zijn. Zat net Battlestar Galactica:Razor (http://www.imdb.com/title/tt0991178/) te kijken, en ik moet me afvragen waar je vandaan komt... ;-)

Meneer aard
10/12/2007, 23:15
That`s me..Alles recht voor zn raap.