PDA

Bekijk Volledige Versie : Mod chat verbergen



Meneer aard
10/12/2007, 23:19
David, de mod chat kun je verbergen.

Door bij fora instellingen kun je permissies toewijzen. Daar kun je bij zichtbaar: Alle, leden, Mods, Mods (hidden), admin selecteren. Kies dan mods (hidden). Dit alles in geavanceerde modus.

Als je het simpel wilt doen kun je ook gewoon Moderator (hidden) bij de simpele modus.

Nog een tip: Maak een prullenbak aan; alle topics/posts die je delete kun je niet meer terug halen. Verplaats deze topics/posts (zonder verwijzing op de oude locatie) naar de prullenbak en je kunt ze ten alle tijden raadplegen om terug te zoeken (wel hidden maken offcourse). Dit bij moeilijkheden van users of ontduidelijkheden. Pas dan kan je evt. mogelijke onschuld of weet ik wat bewijzen. Want als je ze zo weg flikkerd hebben ze altijd het voordeel van de twijfel.

q01z
11/12/2007, 07:53
lol, je bent david en mij voor denk :D

maar je hebt wel gelijk.. meest grapppige is nog wel dat ik geen permissies heb voor dat gedeelte! :D

hammer_rites
11/12/2007, 21:08
Verberg die modchat, ik zie nu ongelezen topics die ik niet kan lezen. Hoe minder ik lees hoe beter, maar rot op met die geheime onzin ;-)

Meneer aard
11/12/2007, 21:12
Agh als je de html aan hebt in dit forum kun je hem zo openen :+ Soms is phpbb zo lek als een mandje.

hammer_rites
11/12/2007, 21:17
Agh als je de html aan hebt in dit forum kun je hem zo openen :+ Soms is phpbb zo lek als een mandje.

Haha, dat is te triest voor woorden! Niet dat ik iets ga proberen...

Meneer aard
11/12/2007, 21:18
Bij mijn eigen forum kon ik zo naar binnen via de mysql database :P ff passwordje veranderen hoppa (om het te testen).

hammer_rites
11/12/2007, 21:25
Bij mijn eigen forum kon ik zo naar binnen via de mysql database :P ff passwordje veranderen hoppa (om het te testen).

Dat klinkt als wat meer dan een URL in de juiste vorm kneden. Ik zou zeggen dat ik sowieso niet rechtstreeks toegang heb tot de mysql database, dus hoe kan ik q01z een hak zetten? :)

q01z
11/12/2007, 21:29
grrr :D

stelletje.. :P
php in oude vorm is idd best wel lek als een mandje..
vooral ook met spammers en onzin :roll:

Meneer aard
11/12/2007, 21:31
[quote="Meneer aard":1jahpege]Bij mijn eigen forum kon ik zo naar binnen via de mysql database :P ff passwordje veranderen hoppa (om het te testen).

Dat klinkt als wat meer dan een URL in de juiste vorm kneden. Ik zou zeggen dat ik sowieso niet rechtstreeks toegang heb tot de mysql database, dus hoe kan ik q01z een hak zetten? :)[/quote:1jahpege]

Er zijn duizend en een mogelijkheden :P dat betreft zit phpbb niet echt handi in elkaar, de gegevens van de database (username, password etc) staan gewoon in een bestandje in de root :roll: )

hammer_rites
11/12/2007, 21:43
Ah whatever, als ik me morgen verveel ga ik misschien prutsen, maar eerlijk gezegd lijkt een biertje en een film me een stuk beter.

q01z
11/12/2007, 21:46
Ah whatever, als ik me morgen verveel ga ik misschien prutsen, maar eerlijk gezegd lijkt een biertje en een film me een stuk beter.

mij ook :)

vanavond al de hele avond zitten photoshoppen op een kerstkaart :roll:

Meneer aard
11/12/2007, 22:36
Agh ik heb vroeger 3 goed lopende forums gehad op deze software..dan leer je het wel kennnen.

Dat was vroegah nu geen ict meer..Saai. En als ik wat beters wil doen s'avonds kan ik nog altijd beetje kloten aan mn modelauto/vliegtuigjes.