PDA

Bekijk Volledige Versie : rare electriek



erik van oort
23/02/2009, 20:39
Ik had, lees had een lek in mijn auto. Eindelijk dicht na lassen. Ik heb echter vage electrische problemen. Mochten er nog anderen zijn met vage problemen bij deze. Ik wilde dus een zekering checken i.v.m. sluiting enzo. Nu zag ik boven de zekeringen allemaal druppels hangen op een plek waar geen lek zit. Nu begon het me te dagen. Op de plek waar de ruitenwissermotor zit staat wat water. Hierdoor condenseerd vochtige lucht tegen het metaal en druppelt op de zekeringen en bedrading. Ik moet zeker nog wat controleren maar het zou me niet verbazen als dat veel vage klachten bij alle p's veroorzaakt. ik ga dat dus isoleren zodat dat in elk geval niet meer gebeurt. Check het ff als je rare electrieke problemen hebt en laat het weten of het bij jou ook zo is...
gretzzz erik

Sjaak
25/02/2009, 12:37
Ik zou de afwatering van de motorruimte eens schoon maken.. Hier zou geen water mogen blijven staan.

erik van oort
25/02/2009, 21:18
Had ik al gedaan. Ik heb de auto iets scheef staan. In mijn geval moest al het vocht eruit nadat ik alles dichtgemaakt had. Ik had er een fohn inliggen dus op zich eigenlijk helemaal niet gek. Ik poste het omdat mijn raamrubbers ook niet je van het zijn en ik kan me voorstellen dat meer mensen dat soort klachten heeft wat rubbers betreft. Hierdoor kan er bij iedereen vocht in die kar komen en als je dan warm gereden hebt en het is koud buiten kunnen er ook druppels ontstaan. Hoewel het onwaarschijnlijk is, zou ik als je last van vage electriek het zeker even checken, kan een hoop gezoek besparen. Helaas kwam ik er vandaag achter dat dat niet het probleem was... Ik ga Hayes maar weer es lezen....
gretzzzzz erik

Michiel
14/03/2009, 20:03
ben niet zo vaak actief op het forum maar dit probleem is idd veelvoorkomend...
Bij mij liep het regenwater rechtstreeks over mijn zekeringenkast
hierdoor hield mijn brandstof pomp er mee op en kwam ik dus niet verder in de regen.

Massa problemen zijn de grootste vijand...