Achter bumper rubber strip NIEUW

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • harry
    924 Gek
    • May 2008
    • 1287

    Achter bumper rubber strip NIEUW

    Ben vandaag in Duitsland geweest om onderdelen op te halen, o.a de rubber strip voor op de achterbumper.
    Heb er maar meteen 2 meegenomen 1 voor mezelf, en 1 voor onze forum-leden als er nog iemand is die belangstelling heeft? scheelt toch weer vrachtkosten. :lol:

    We praten over een nieuwe rubberstrip incl. nieuwe boutjes clipjes en moeren om zo te bevestigen op je achterbumper, dan heb je dat ook weer strak. :wink:

    Mvg, Harry 924 1983


    You know the Germans always make good stuff
    7 letters in P O R S C H E, 7 days in a week.. Coincident? I think not !
  • M.B.H.
    924 Freak
    • Feb 2008
    • 6043

    #2
    Re: Achter bumper rubber strip NIEUW

    Originally posted by harry
    Ben vandaag in Duitsland geweest om onderdelen op te halen, o.a de rubber strip voor op de achterbumper.
    Heb er maar meteen 2 meegenomen 1 voor mezelf, en 1 voor onze forum-leden als er nog iemand is die belangstelling heeft? scheelt toch weer vrachtkosten. :lol:

    We praten over een nieuwe rubberstrip incl. nieuwe boutjes clipjes en moeren om zo te bevestigen op je achterbumper, dan heb je dat ook weer strak. :wink:


    Hier is er een geef me maar een PB wat die moet kosten
    924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.

    Comment

    • M.B.H.
      924 Freak
      • Feb 2008
      • 6043

      #3
      Re: Achter bumper rubber strip NIEUW

      Originally posted by M.B.H.
      Originally posted by harry
      Ben vandaag in Duitsland geweest om onderdelen op te halen, o.a de rubber strip voor op de achterbumper.
      Heb er maar meteen 2 meegenomen 1 voor mezelf, en 1 voor onze forum-leden als er nog iemand is die belangstelling heeft? scheelt toch weer vrachtkosten. :lol:

      We praten over een nieuwe rubberstrip incl. nieuwe boutjes clipjes en moeren om zo te bevestigen op je achterbumper, dan heb je dat ook weer strak. :wink:


      Hier is er een geef me maar een PB wat die moet kosten
      dus die ben je kwijt :wink:
      924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.

      Comment

      Working...
      X