PDA

Bekijk Volledige Versie : Slipcurcus



ShroudedVeil
05/03/2009, 00:52
Hallo,

Ik denk er al een tijdje aan om een slipcusus te doen met mijn eigen auto, de 944 dus ,zodat ik beter kan reageren op onverwachte dingen en aangezien het rijden in een RWD toch iets meer aandacht en qualiteit vereist van de bestuurder en ik nog een onervaren bestuurder ben lijkt het mij een goed plan om een slipcursus te gaan volgen !

Heeft iemand in het verleden toevallig zo'n cursus gedaan met eigen voertuig wat aanteraden is?!

Ik dacht misschien is het wel leuk om dat met een paar andere van het forum te doen !

Ik ben ook bereid om informatie over dit gebeuren aan te vragen voor bv. groepskorting enz.

Overgens was hier ook een topic over op het 944 forum http://www.944forum.com/forum/showthread.php?t=10298" target="_blank" target="_blank

Ik hoor het wel van jullie :)

M.B.H.
05/03/2009, 08:13
Hallo,

Ik denk er al een tijdje aan om een slipcusus te doen met mijn eigen auto, de 944 dus ,zodat ik beter kan reageren op onverwachte dingen en aangezien het rijden in een RDW toch iets meer aandacht en qualiteit vereist van de bestuurder en ik nog een onervaren bestuurder ben lijkt het mij een goed plan om een slipcursus te gaan volgen !

Heeft iemand in het verleden toevallig zo'n cursus gedaan met eigen voertuig wat aanteraden is?!

Ik dacht misschien is het wel leuk om dat met een paar andere van het forum te doen !

Ik ben ook bereid om informatie over dit gebeuren aan te vragen voor bv. groepskorting enz.

Overgens was hier ook een topic over op het 944 forum http://www.944forum.com/forum/showthread.php?t=10298" target="_blank" target="_blank

Ik hoor het wel van jullie :)

ik Heb een Antieslip cursus gedaan Met mijn bus terwijl anderen het met personen auto's deden , het was leuk en leerzaam 8)

Pas
05/03/2009, 11:14
Die site van je is niet te openen zonder registratie ...

Maarja, heb wel eens een circuit experience gedaan op zandvoort. Daar zat wat simpel slippen tussen maar je deed alles met hun voortuigen. Maar zo te zien zijn de goedkopere arrangementen vanaf ~50 euro maar loopt het hard op.

Grietje
05/03/2009, 11:38
Als je wat kan regelen Frank vind ik het ook wel interessant, alleen zoek ik eigenlijk iets op circuit lelystad natuurlijk

Ik wil met de kever ook en mijn zusje wil ook (met een voorwielaandrijver, ik wil perse een rwd)..

Wat ook een aanrader is is om gewoon een keer te komen slalommen op midland in lelystad!!
Deze zondag (8 maart) is er weer :D! Ik kan helaas alleen waarsch niet, omdat ik geen geld heb voor benzine.

Maar hier leer je ook wel van bochtennemen, en relatief veilig, als je te hard gaat rijd je pilonnen omver en er kunnen niet andere op je in rijden...

Fantaman
05/03/2009, 17:16
als het niet te duur wordt wil ik ook wel meedoen :mrgreen:
rijden gaat aardig; ondersturent de bocht in, oversturent de bocht uit :D (het ging alleen allemaal niet met opzet :P )



ik las het stukje van Frank; RDW en dacht wat moet ie nou met het RDW, lees je verder; ooh RWD :-D