PDA

Bekijk Volledige Versie : Cassettebox - bruin interieur



BC911
08/03/2009, 16:19
Op de laatste meeting heb ik gezien dat bijna iedereen zo'n cassettebox tussen de twee stoelen heeft liggen. Dit wil ik dus ook :lol: . Altijd handig om wat kleine spullen in weg te steken. Als er dus iemand een bruin exemplaar in degelijke staat heeft liggen, geef maar een seintje. Of zijn deze soms ook nog ergens nieuw te krijgen?

Alvast bedankt. Groeten, Bert

Tom
08/03/2009, 21:43
Nieuw helaas niet meer te leveren. Het is niet alleen een prettige opbergruimte maar ook een fijne armleuning, schakelt een stuk relaxter.

Fantaman
08/03/2009, 22:47
Nieuw helaas niet meer te leveren. Het is niet alleen een prettige opbergruimte maar ook een fijne armleuning, schakelt een stuk relaxter.
telkens als ik erop leun is het net of dat ding uitmekaar valt, ik weet niet hoe die het bij jouw doet maar ik voel me er niet prettig bij :mrgreen:
er liggen nu boutjes en moertjes in, wat zekeringen en een pasje, wat een opberruimte. in me as bak zit nog meer, daar past ook me wielslot in :roll:

Kors
08/03/2009, 22:52
kan het niet zijn dat het plastic in het dekseltje is gebroken?
voelde vandaag bij de mijne ook iets dergelijks, beetje gevoeld aan het dekseltje en volgens mij zit er een scheurtje in het plastic. je ziet er niks van, bekleding is ook nog mooi. maar niet zo raar dat het plastic gaat scheuren; is een lekker steuntje dus wordt nog wel eens op geleund.
heb ze ergens op internet wel eens aangeboden zien worden, maar weet niet meer waar helaas. denk dat dat je probleem wel op zou lossen

Pas
08/03/2009, 23:07
Is geen plastic wat onder het leer zit maar een soort samengeperst goedje met een laagje schuim erop.

Was bij mij helemaal verteerd dus toen er iemand z'n elleboog op afzette met uitstappen brak het onderliggende.

Ik ben gewoon bij de gamma langs gegaan en een dun stuke tripplex uit de afvalbak gepakt en op de goede maat laten zagen. Die er simpelweg van binnen in gekit, had geen trek om het oude spul eruit te halen want het leer zit eraan gelijmt aan de randen bij mij...

Tom
08/03/2009, 23:09
Mijn tunnelbakje heeft ook wat scheuren in het deksel, moet het ding nog eens uit elkaar halen en iets bedenken om 'm te verstevigen. Hoe dan ook, stukken beter dan zonder tunnelbakje.

harry
09/03/2009, 10:13
Op de laatste meeting heb ik gezien dat bijna iedereen zo'n cassettebox tussen de twee stoelen heeft liggen. Dit wil ik dus ook :lol: . Altijd handig om wat kleine spullen in weg te steken. Als er dus iemand een bruin exemplaar in degelijke staat heeft liggen, geef maar een seintje. Of zijn deze soms ook nog ergens nieuw te krijgen?

Alvast bedankt. Groeten, Bert

Kijk even op deze side, die heeft ook nog bruine :wink:
http://www.kn-parts.de

LWB
09/03/2009, 16:45
Op de laatste meeting heb ik gezien dat bijna iedereen zo'n cassettebox tussen de twee stoelen heeft liggen. Dit wil ik dus ook :lol: . Altijd handig om wat kleine spullen in weg te steken. Als er dus iemand een bruin exemplaar in degelijke staat heeft liggen, geef maar een seintje. Of zijn deze soms ook nog ergens nieuw te krijgen?

Alvast bedankt. Groeten, Bert


ik heb nog wel een bruine liggen,is geen concoursstaat,enkele plekjes op het leer en je zult er kleine parkers voor moeten regelen om de twee delen aan elkaar te bevestigen.
Is volledig compleet verder incl. matje en cassetteschotjes.

Bij interesse stuur maar even een PM

[attachment=2:2rl5avne]armsteun 001.jpg[/attachment:2rl5avne]
[attachment=1:2rl5avne]armsteun 002.jpg[/attachment:2rl5avne]
[attachment=0:2rl5avne]armsteun 003.jpg[/attachment:2rl5avne]

even los ervan...bevreemdt mij dat die niet bij jouw auto zit.
Ik heb het idee dat voor de belgische markt de 924 aardig uitgekleed was. Als ik naar je foto kijk heb je ook geen elektrische spiegels,klopt dat?

Tom
09/03/2009, 17:58
Dat was in Nederland ook een -dure- optie, hoor... mijn 24 heeft maar één -handbediende- spiegel en is ook niet met tunnelbakje geleverd.

LWB
09/03/2009, 18:54
Dat was in Nederland ook een -dure- optie, hoor... mijn 24 heeft maar één -handbediende- spiegel en is ook niet met tunnelbakje geleverd.


als ik me niet vergis zijn de bakjes vanaf 81 optie en vanaf 83 standaard...

Tom
09/03/2009, 19:09
OK, mijn auto is modeljaar '81 maar de eerste eigenaar vond blijkbaar een kale 924 al duur genoeg.

BC911
09/03/2009, 20:18
Kijk even op deze side, die heeft ook nog bruine :wink: http://www.kn-parts.de" target="_blank
Kan je me even helpen? Vind ze niet direct terug ... :oops:

BC911
09/03/2009, 20:28
even los ervan...bevreemdt mij dat die niet bij jouw auto zit.
Ik heb het idee dat voor de belgische markt de 924 aardig uitgekleed was. Als ik naar je foto kijk heb je ook geen elektrische spiegels,klopt dat?
Inderdaad geen elektrische spiegels :cry: . Denk dat de wagen origineel aangekocht werd door iemand die een mooie weekendwagen wou, maar niet het budget had om hem full option bij Porsche te bestellen. Zo werd er ook geen originele radio geplaatst, maar een Philips. De eerste eigenaar heeft dus heel bewust met z'n budget bepaalde opties gekozen (targadak, velgen, ...). En om heel eerlijk te zijn: elektrische ramen is leuk, maar niet echt een must voor mij. Zeker niet op de weekendwagen, liever dan het targadakje :grin: , daar beleef je echt plezier aan.