Gordel(s), rubber achterklep slot, rubber op inlaat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pas
    924 Fan
    • Jan 2009
    • 561

    Gordel(s), rubber achterklep slot, rubber op inlaat

    Als ik zo naar de staat van m'n gordel aan de bestuurderszijde kijk verbaas ik me nog steeds dat ie door de apk is gekomen.

    Buiten dat ik me nog afvraag hoe makkelijk je hier bij kan heb ik dus vervanging nodig voor de bestuurderskant, wellicht ook maar meteen de andere kant al moet ik die nog even inspecteren.

    Ik heb hier niet direct een porsche dealer waar ik 'eventjes' langs kan rijden, maar ik zoek dus het rubber om het slot van de achterklep. Heeft iemand die nog liggen, of een website waar het is te bestellen (kon niets vinden bij PmP)

    Als laatste heeft er helaas iemand in het verleden het laatste stuk rubber dat op het gasklephuis/inlaat zit gescheurd (overigens daarna zeer slecht in elkaar 'geprakt'). Dus nu zal deze vervangen moeten worden voor een fatsoenlijk exemplaar.
    Staat omcirkelt op de foto hieronder.
    Ik rij waar menig op koken, dus ik tank met een glimlach.
  • Tom
    924 Freak
    • May 2007
    • 5361

    #2
    Re: Gordel(s), rubber achterklep slot, rubber op inlaat

    Ik kan jeniet helpen met de onderdelen, maar gordel vervangen heeft mij een kwartiertje gekost.
    924 uit 11-1980, mooi bruin is niet lelijk!

    Comment

    • Pas
      924 Fan
      • Jan 2009
      • 561

      #3
      Re: Gordel(s), rubber achterklep slot, rubber op inlaat

      Originally posted by Tom
      Ik kan jeniet helpen met de onderdelen, maar gordel vervangen heeft mij een kwartiertje gekost.
      Dat klinkt in ieder geval bemoedigend
      Ik rij waar menig op koken, dus ik tank met een glimlach.

      Comment

      • M.B.H.
        924 Freak
        • Feb 2008
        • 6043

        #4
        Re: Gordel(s), rubber achterklep slot, rubber op inlaat

        Originally posted by Pas
        Als ik zo naar de staat van m'n gordel aan de bestuurderszijde kijk verbaas ik me nog steeds dat ie door de apk is gekomen.

        Buiten dat ik me nog afvraag hoe makkelijk je hier bij kan heb ik dus vervanging nodig voor de bestuurderskant, wellicht ook maar meteen de andere kant al moet ik die nog even inspecteren.

        Ik heb hier niet direct een porsche dealer waar ik 'eventjes' langs kan rijden, maar ik zoek dus het rubber om het slot van de achterklep. Heeft iemand die nog liggen, of een website waar het is te bestellen (kon niets vinden bij PmP)

        Als laatste heeft er helaas iemand in het verleden het laatste stuk rubber dat op het gasklephuis/inlaat zit gescheurd (overigens daarna zeer slecht in elkaar 'geprakt'). Dus nu zal deze vervangen moeten worden voor een fatsoenlijk exemplaar.
        Staat omcirkelt op de foto hieronder.
        LWB heeft er nog een liggen volgens mij :grin:
        924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.

        Comment

        • LWB
          924 Freak
          • Dec 2007
          • 3388

          #5
          Re: Gordel(s), rubber achterklep slot, rubber op inlaat

          Originally posted by Pas
          Originally posted by Tom
          Ik kan jeniet helpen met de onderdelen, maar gordel vervangen heeft mij een kwartiertje gekost.
          Dat klinkt in ieder geval bemoedigend
          aanzuigbuis heb ik inderdaad nog liggen MBH :wink:
          aansluiting aan secundaire gasschuif moet met tape voorzien worden voordat de slangklem erom gaat voor de rest is die nog prima. Werkte bij m ij prima.
          Indien belang meenemen 10mei? Kosten nul,komma,nul anders was die bij het afval terecht gekomen.
          groet,
          Laurens
          924 2.0 mj1984


          Lees hier de regels van 924forum.nl

          Comment

          • Pas
            924 Fan
            • Jan 2009
            • 561

            #6
            Re: Gordel(s), rubber achterklep slot, rubber op inlaat

            Zou 'm graag willen proberen ja, denk dat het alleen maar kan verbeteren t.o.v. wat ik nu heb zitten.
            Ik rij waar menig op koken, dus ik tank met een glimlach.

            Comment

            • 924turbo2
              924 Freak
              • Dec 2007
              • 2956

              #7
              Re: Gordel(s), rubber achterklep slot, rubber op inlaat

              Ik heb nog een set goede gordels voor je liggen. PM me maar.
              937 racer

              Comment

              Working...
              X