PDA

Bekijk Volledige Versie : handrem kabel vervangen



wobrusky
18/10/2011, 18:16
vraagje

Mijn kabel van de handrem is gebroken, nu moet er een nieuwe in, maar hoe krijg je die kabel door de buis heen.
vanaf de binnen kant kan je hem niet naar buiten trekken.

weet iemand waar je hem los moet halen en dan naar binnen trekken heeft iemand hier ervaring mee.

ik heb nog een porsche staan en daar wil ik deze uit halen en gebruiken.

En zou hij mij dit kunnen uitleggen, hoe dit moet.

met vriendelijke groet,


enrico

M.B.H.
18/10/2011, 18:51
t'ja welk deel is gebroken ??
onder de auto gaatde kabel naar binnen en daar moet je hem er dus uithalen.
remtrommels er afhalen en dan kun je daar de kabel eraf halen

wobrusky
18/10/2011, 18:56
hij is gebroken onder de auto vlak voor waar hij het pijpje ingaat, maar ik moet er een van mijn andere porsche af halen, ga morgen de remtrommels eraf halen en hem dan terug trekken door dat pijpje, de buitenmantel is gebroken en daar is hij n op afgekeurd, vandaar dat ik hem moet vervangen.

M.B.H.
18/10/2011, 20:21
het is dus de lange kabel en niet de korte !!!!!! hij bestaat uit 2 delen
Als je geluk heb kun je hem midden onder de auto ook nog splitsen hoef je niet alles te vervangen.
En allen de rechter trommel er af te halen.

wobrusky
18/10/2011, 20:54
Top bedankt voor de info zal laten weten of het gelukt is morgen.

wobrusky
19/10/2011, 19:35
het is gelukt maar ik ben naar aalsmeer gegaan, naar die jongens die racen, hebben mooie wagens staan.
ze hebben mij vertelt hoe het moet, er zit een bus in de pijp onder de wagen die je er uit moet draaien/slaan. ik heb hem door moeten booren, hij zat helemaal vast gerot. 3 uur mee bezig geweest. maar gelukkig is het goed gekomen.

maar bedankt voor de hulp

-Bassie-
19/10/2011, 19:38
heb je daar toevallig een foto van?

ik moet binnenkort ook de handrem kabel los halen.

wobrusky
20/10/2011, 14:05
foto's niet maar als je het wild weten stuur maar een berichtje, kan het dromen nu.
maar neem de tijd ervoor.