PDA

Bekijk Volledige Versie : Project 924 Porsche 1981



Jeroen
10/04/2009, 18:41
Vrijdag 10 April 2009

Vandaag Porsche opgehaald in Middelburg .(opknapper! Heb een jaar om deze auto helemaal goed te maken , aangezien ik nu nog maar 17 ben ;) :grin:

Auto is heel erg vies , maar de lak is nog bijna perfect.
Het Interieur verkeerd in redelijke staat , de achterbank is helemaal perfect enkel de 2 voorstoelen hebben de bekende problemen , het dashboard heeft slechts 3 scheurtjes dit viel mij super erg mee .

Motorisch: Wat ik ga doen is , de distributieriem,spanrol,en waterpomp vervangen. Motor loopt voor de rest goed. Voorderest het normale onderhoud , olie,filters,slangen.

De velgen zijn ook heel erg dof , deze hebben een goede poetsbeurt nodig.

Ook hebben we nog wat kleine electrische dingentjes te doen , zoals lampjes vervangen enzovoorts.
Eerst naar huis gereden om hem even te wassen:
[attachment=9:1lwv12ff]Porsche 924 1 [1024x768].JPG[/attachment:1lwv12ff]


Vandaag:
De auto goed gepoetst, en mijn vader heeft : De remmen uit elkaar gehaald,de remblokken,remschijven ( moeten we vervangen.) Hetzelfde geld voor de achter remmen. En de remvloeistof natuurlijk!.

De auto staat er nu zo bij :
[attachment=8:1lwv12ff]Porsche 924 garage 2 [1024x768].JPG[/attachment:1lwv12ff]

Zaterdag 11 April 2009

Meer gepoetst , sloten gangbaar gemaakt , raam mechanisme weer gangbaar gemaakt , Ramen gaan nu weer fatsoenlijk open en dicht. Eventjes de deurpanelen eruit gehaald , zijn we nu aan het schoonmaken , druk druk druk haha :lol:

Hier nog enkele foto's:

Mijn velgjes nog niet schoongemaakt haha
[attachment=7:1lwv12ff]Velgjes.JPG[/attachment:1lwv12ff]

De voorkant:
[attachment=6:1lwv12ff]Voorkant dichterbij.JPG[/attachment:1lwv12ff]

1 kant al helemaal mooi schoon :lol:
[attachment=5:1lwv12ff]schoongemaakt.JPG[/attachment:1lwv12ff]

Het interieur zoals het er nu bij staat:
[attachment=4:1lwv12ff]Interieur.JPG[/attachment:1lwv12ff]

Ga nu het interieur even deurpaneeltje schoonmaken , hou jullie op de hoogte;)

Deurpaneeltjes schoongemaakt :
[attachment=3:1lwv12ff]deurpaneel schoon [1024x768].JPG[/attachment:1lwv12ff]
[attachment=2:1lwv12ff]netjes.JPG[/attachment:1lwv12ff]

Zondag 12 April 2009

Vandaag was ik om 11 uur al in de garage , me achter spoiler mooi schoongemaakt , ziet er nu heel perfect uit .Ook begonnen aan me dakje!
Daarna kwam Frank(ShroudedVeil) gezellig even lang met zijn 944!
Mijn vader was daarna begonnen aan de verlichting. Knipperlichten werken weer , en de rest van de verlichting bijna .. (Accu is leeg nu.. :ikweer )

Auto is nu bijna helemaal schoon.. morgen weer fototjes!

Maandag 13 April 2009

Weer lekker vroeg begonnen , tblijft een prachtig zicht hoor 's morgens vroeg die auto zien staan in je garage.

De auto is nu helemaal schoon gepoetst en mijn achter spoiler is mooi schoon dankzij cockitspray ( ik weet het , het is eigenlijk voor binnen maar werkt perfect :!: )

Daarna begonnen aan de achteremmen , deze zijn nog helemaal perfect :D :duim We moeten enkel de wielremcilinders vervangen:
[attachment=1:1lwv12ff]achterremmen 1.JPG[/attachment:1lwv12ff]

De remtrommels zijn weer mooi zwart gespoten dit is toch echt een mooi zicht , en naar mijn mening mooier dan zilver.

Before:
[attachment=0:1lwv12ff]remtrommels ongespoten.JPG[/attachment:1lwv12ff]
After:
http://community.924forum.nl/images/imported/2009/04/63.jpg
Vandaag brak rechtsvoor de bout van de remklauw af .. echt balen .. deze moeten we gaan uitboren :x :yikes

updates zullen tijdje op zich laten wachten aangezien ik nu weer moet gaan leren voor me examens ..

Een mini update:
Zondag 19 April 2009

Niet veel gedaan vandaag eigenlijk vandaag , me porsche embleempjes schoongemaakt , en t resultaat mag er zijn al zeg ik t zelf.

Before after:
http://community.924forum.nl/images/imported/2009/04/66.jpg

Helemaal mooi schoon:D de andere zitten er al op , daarvan volgen de foto's nog:)
http://community.924forum.nl/images/imported/2009/04/67.jpg

De beschermkap voor me remschijven:
http://community.924forum.nl/images/imported/2009/04/70.jpg

Dit was het al weer , haha :P binnenkort meer:)
Vrijdag 8 mei 2009
Eindelijk,

De elektriek is nu helemaal goed :D alles werkt nu behalve de claxon :) maar das een kwestie van geoxideerde contactjes ,!

Nu wachten op al me onderdelen vanuit Engeland ...

Onderdelen zijn binnengekomen vanuit Engeland , Een Koppeling(compleet),Waterpomp,Thermostaat,DistributieRiem,Spanrol,En een handboek.
Alles zit er al in , behalve de koppeling.

Ook zijn we naar Belgie geweest om een interieur op te halen( le mans) . de man had zijn le mans voor zijn huis geparkeert en een bezopen iemand reed vol tegen zijn auto aan , gevolg: total loss. :yikes
Ik heb daar behalve 2 voorstoelen en een achterbank ook nog gasdempers,een achteruitwisser+motor en een deurpaneel voor linksachter( hebben ze bij mij een gat ingemaakt… :ikweer )
Hebben de afgelopen tijd nogal gezeur gehad met de verzekering en het rdw. Omdat er voor de auto wel een kenteken was afgegeven , maar hij niet verzekerd was en ook niet voorzien van een apk.
We gaan de auto vanmiddag laten schorsen , zijn we overal vanaf :grin:
Foto’s volgen :-D
Afgelopen weken niet stilgezeten natuurlijk!
Koppeling zit er inmiddels weer terug in dit was een redelijk klusje , want wij hebben geen brug ( helaas). Achteruitwisser gemonteerd en de rolhoes vastgemaakt op de achterbank.
Claxon nagekeken ( word binnenkort gemaakt)

De beloofde foto's ( zeggen altijd meer dan 1000 woorden hé :P)
http://community.924forum.nl/images/imported/2009/04/73.jpg
Oud en Nieuw

http://community.924forum.nl/images/imported/2009/04/74.jpg
so close no matter how far:P

http://community.924forum.nl/images/imported/2009/04/76.jpg
Vliegwiel

http://community.924forum.nl/images/imported/2009/04/78.jpg
Mooi schoon :)

http://community.924forum.nl/images/imported/2009/04/80.jpg
:)

http://community.924forum.nl/images/imported/2009/04/83.jpg
no comment:P

http://community.924forum.nl/images/imported/2009/04/87.jpg
Woensdag 10 Juni 2009
Vandaag mijn nieuwe draagarmen gemonteerd ( deze hadden we gemodificeerd omdat ze niet pasten

( ze zijn wel gewoon tekoop bij autopartsonline.nl enkel leveren ze er geen met een bevestiging voor de sabilisatorstang dit ging vrij makkelijk gelukkig!

Enkele foto’s :
zo kwamen de draagarmen binnen:
http://community.924forum.nl/images/imported/2009/04/90.jpg

en zo moeten ze zijn:
http://community.924forum.nl/images/imported/2009/04/91.jpg

Dit is natuurlijk mooi zwart gespoten!

Daarna de dynamo er van tussen gehaald omdat deze de accu niet bijlade dit was niet erg vreemd want de bedrading zat vast met tape en t was allemal erg gammel! Toen moest de startmotor er nog uit , dit was lastiger omdat de uitlaat er weer onder hing en het hitte schild alweer vast zat ( jammer dat we er nie eerder achter kwamen maargoed daar doe je niks aan hé ) bedrading is nu weer helemaal in orde .. en het was tik en lopen . en ze klonk heerlijk :D

Vrijdag 12 Juni 2009

Vandaag even van de bokken af en naar buiten gereden Zelf ook nog een stukje gereden :D

nog enkele foto's :

http://community.924forum.nl/images/imported/2009/04/95.jpg

Mooi he (A)?
http://community.924forum.nl/images/imported/2009/04/97.jpg
kuch .. ligt ook een remspoor ... maaaar das niet van mij hoor(A)(A)

klaas 924
10/04/2009, 18:48
ziet er zeker niet slecht uit!
en dat geld ook voor je velgen :D

Ritske
10/04/2009, 18:55
Ziet er strak uit op de foto's :D , veel klus plezier ermee :wink:

Jeroen
10/04/2009, 19:00
Haha dank je wel . gaat zeker goed komen , morgen meer foto's :D Morgen alles lekker even poetsen , en zal dan ook close up foto's maken ;) en een paar foto'tjes van vanbinnen

-Bassie-
10/04/2009, 19:16
deze valt eigenlijk best wel mee kwa werk er aan :grin:

veel suc 6 er mee.

Jeroen
10/04/2009, 19:19
deze valt eigenlijk best wel mee kwa werk er aan :grin:

veel suc 6 er mee.

Heb net jou project gezien en daar zit idd heeeeeeeel wat meer werk aan!

-Bassie-
10/04/2009, 19:29
deze valt eigenlijk best wel mee kwa werk er aan :grin:

veel suc 6 er mee.

Heb net jou project gezien en daar zit idd heeeeeeeel wat meer werk aan!

aja kan gebeuren he :lol:

veel suc 6 er mee.

eb ongeveer het zelfde gedaan al als wat jij wil :lol:

Tom
10/04/2009, 19:35
Mooie kar!

-Bassie-
10/04/2009, 19:40
even ook je achterlicht er uit halen.

komt roest achtig spul onder vandaan

en dat ook bij je rechtervoorscherm richingaanwijzers :wink:

Jeroen
10/04/2009, 19:42
even ook je achterlicht er uit halen.

komt roest achtig spul onder vandaan

en dat ook bij je rechtervoorscherm richingaanwijzers :wink:
Dankjewel , Gaan wij zeker mee aan de slag!

ShroudedVeil
10/04/2009, 21:29
Meguiars Gold Class Trim Detailer

of kijk eens op deze site http://www.system-carcare.nl

dat soort spullen gaan ook wat langer mee en zijn wat duurder , volgens mij kan je Meguiars bij OAC in Vlissingen halen , daar bij de fiat garage enzow :)

Jeroen
10/04/2009, 21:48
Meguiars Gold Class Trim Detailer

of kijk eens op deze site http://www.system-carcare.nl" target="_blank

dat soort spullen gaan ook wat langer mee en zijn wat duurder , volgens mij kan je Meguiars bij OAC in Vlissingen halen , daar bij de fiat garage enzow :)
Is dat gewoon voor je lak of voor je velgen oid ? kwam er nie helemaal uit :cry:

ShroudedVeil
10/04/2009, 21:55
Ow dat is voor de bumper :)

Spulletjes voor de lak kan je het eerst genoemde merk ook voor gebruiken en wat ik zelf gebruik is autoglym :)

Topspul en het werkt ook echt voor langere tijd :)!

Kan wel eens is wat laten zien als je wilt :)

Bcreative
10/04/2009, 22:11
Jeroen, gefeliciteerd! Mooie kleur wit! Mijn eerste was ook wit. Veel plezier met je klussen en veel plezier straks met echt rijden ermee! :grin: Oh, en doe voorzichtig! De witte hebben nogal 'ns de neiging om de vangrail of andere obstakels op te zoeken.... :wink:

ShroudedVeil
10/04/2009, 22:13
yup en dan heb je ook nog eens een witte die een paar strate verderop staat :O

Extra oppassen dus!

bespaar ook niet op nieuwe banden ! Zeeeer belangrijk!

Jeroen
11/04/2009, 16:47
update 11 april. :P

ShroudedVeil
11/04/2009, 16:52
Als ik het goed zie zijn dat lemans stoelen toch :O ?

Tom
11/04/2009, 17:22
Klopt. Je hebt een Le Mans limited edition, waar iemand de striping vanaf heeft gehaald. Gelukkig is die via internet nog te bestellen...

Jeroen
11/04/2009, 17:42
Goed nieuws :P Waar moest die striping zitten dan ? heeft iemand er een foto van , kan deze zo snel niet vinden :O en die Velgen die er nu onder zitten horen er onder dus?

vreemd toen ik hem kocht stond er gewoon 924

Tom
11/04/2009, 18:27
Het is inderdaad een Le Mans, velgen en interieur kloppen.

[attachment=1:1ofzm3x3]of01_0004940521b.jpg[/attachment:1ofzm3x3]
[attachment=0:1ofzm3x3]of04_0004940521b.jpg[/attachment:1ofzm3x3]

Jeroen
11/04/2009, 18:30
Het enige verschil is dan dus dat er bij mij achter 924 staat en dat ik die stripes niet heb :O

edit// en mijn spiegels zijn in het zwart , maar dat is ook het enige ? is er in de le mans versie iets anders onder de motorkap ?

Tom
11/04/2009, 18:36
Nee, verder is er niets anders. Jouw spiegels zijn zwart omdat de handbediende spiegels nooit meegespoten waren, de elektrische wel.

Jeroen
11/04/2009, 18:37
oke mooi mooi mooi :lol: ik ben echt blij :o

Binnenkort achter die stripes aan :O weet jij mischien een goede site?

heb trouwens ook geen uitneembaar schuifdak hoor , was net aan het zoeken bij wikipedia :O

link: http://nl.wikipedia.org/wiki/Porsche_924_Le_Mans

klaas 924
11/04/2009, 19:26
je zou het op dit adres kunnen proberen

http://www.porschedecalshop.com/" target="_blank

ik heb gisteren hier ook stickers besteld
dus ik hoop dat het een goed adres is :!:

Tom
11/04/2009, 19:36
Ik had al gezocht in hun assortiment maar niks kunnen vinden voor een Le Mans.

Jeroen
11/04/2009, 19:39
Er staat bij mij nog wel 924 op de achterkant , zal ik dit laten staan of er af halen ? wat is orgineel bij een le mans? en hoort er bij een le mans een targa dak in of niet?

Tom
11/04/2009, 19:42
Volgens mij hoort er wel 924 op te staan. Targadak was een optie, geen idee of het standaard was op een LM.

Jeroen
11/04/2009, 19:44
nou ik ga de achterkant spuiten ivm paar plekjes , die 924 sticker plak ik er later weer op ( keurig netjes uiteraard) en dan ga ik ook beginnen aan mijn lm lijnen enal , is dit moeilijk zelf te doen?

Tom
11/04/2009, 20:51
Striping plakken is lastig, je moet 'm recht en niet golvend erop krijgen en niet uitrekken. Ik heb het een paar keer gedaan, best een precies werkje.

klaas 924
11/04/2009, 21:32
volgens mij moet je zeepsop op de auto nevelen
dan de sticker plakken
(door de zeep kun je de striping nog schuiven )
dan met een rubber spatel het vocht onder de striping wegwrijven

maar als je ongeveer een week wacht
dan heb ik (als het goed is) mijn stickers binnen van de decalshop
incl.een beschrijving hoe te werk te gaan
als ik deze binnen heb zal ik het op het forum plaatsen

LWB
12/04/2009, 09:37
dakje was niet standaard al staat het wel in enkele boeken omschreven.Velgen horen zwart gespoten te zijn met een gepolijste voorkant zoals op jouw auto.
Striping is helaas niet meer (compleet) te krijgen. Bij Porsche liggen nog enkele delen tegen beste prijzen en ze kunnen geen garantie geven op plakkracht....

Jeroen
12/04/2009, 10:15
Dankjewel voor al jullie reacties :P top! Straks weer naar de garage schoonmaken! die striping gaat dus nog lastig worden .. best jammer want ik vind het heel netjes staan .. eens informeren bij v-zweeden of die iets hebben liggen..

ShroudedVeil
12/04/2009, 12:09
Ik denk dat ze der ook niks hebben liggen eigenlijk !

Enne over dat plakken , zullen we dat maar aan marc vragen , die weet dat vast wel :-D :wink:

Al zou de beschrijving vast ook wel kloppen :)

Tom
12/04/2009, 12:31
Moet in principe ook nog wel na te maken zijn, volgens mij...

ShroudedVeil
12/04/2009, 13:58
net even langs Jeroen geweest en het is best een mooi dingetje =)

velgjes kunnen zeker nog mooi gemaakt worden , lak komt weer helemaal goed, de ene kant lijkt nu nog op vanille ijs :o maar de andere kant ziet er al weer mooi uit, wat roest onder een slotpin onder de achterspoiler en bij de krikpunten maarja dat hebben der wel meer,jammer is ook dat de bekleding der niet meer zo goed uitziet en dat er gaten voor speakers zijn gemaakt, dat vind ik toch altijd eeuwig zonde!! :grrr

maar het komt weer helemaal goed met deze witte lemans! :d

Tom
12/04/2009, 17:03
Gewoon een paar speakerroosters overheen monteren, ziet het er stukken beter uit meteen.

Jeroen
12/04/2009, 18:06
Update 12 April 2009!

gerben1986
12/04/2009, 18:41
Die striping is nog wel te bestellen via TonD van het 944-forum neem ik aan.
Hij heeft ook mijn stickers voor de auto rondom geleverd.

Jeroen
13/04/2009, 17:42
Die striping is nog wel te bestellen via TonD van het 944-forum neem ik aan.
Hij heeft ook mijn stickers voor de auto rondom geleverd.

ik ga hem eens opzoeken op het 944-forum dan.. heb er geen haast mee maar toch wel fijn om een adresje te hebben! Bedankt! :duim

// Update Maandag 13 April 2009

Jeroen
19/04/2009, 17:28
Mini updateee:D

pascal924
19/04/2009, 20:12
goed om te zien dat er nog meerdere 924 fans zijn in het zeeuwse. :-D
ga zo door en je zal veel plezier beleven aan je wagen :duim

klaas 924
24/04/2009, 21:12
ik heb de stickers binnen incl. instructie van de decalshop:

Fitting instructions:
Gebruiksaanwijzing

1: if you do not think you can fit this confidently then go to your local sign company and they will be able to do it for you
1: als je denkt dat je het niet netjes kunt plakken ga dan naar de lokale stickerboer en vrag of zij het voor je willen doen

2: unpack product and allow to lie flat a while
2: produkt uitpakken en en vlak neerleggen

3: clean the area on the vehicle with methalated spirits,this to get rid of any dirt and polish/wax
3: maak de omgeving waar je de sticker wilt plakken schoon met een ontvetter/brandspiritus om vuil en wax te verwijderen

4: place decal face down and peel back the backingpaper
4: leg de sticker met de goede kant omlaag en verwijder het beschermpapier

5: if decal is large spray slightly soapy water onto the area where you are going to place decal,this will stop the decal sticking straight away
5: als de sticker groot is spray zeepwater in de omgeving waar je de sticker gaat plakken,dit voorkomt dat de sticker onmiddellijk gaat plakken

6: use a line on the vehecle as a reference when lining up decals.
alternativly use a china marker/wax crayon to mark lining up points on the vehicle
these can later be removed with white spirit
6: gebruik een lijn op de auto om de sticker uit telijnen
een alternatief is het gebruik van een fineliner of wasco om punten op de auto te tekenen
deze kun je later verwijderen met wasbenzine

7: place decal on vehicle and useing a squegee or credit card work over the decal from one side to the other forcing the air out under the decal
7: plaats de sticker op de auto en gebruik een spatel of een pasje om de llucht en zeepsop onder de sticker weg te wrijven

8: allow to stick for a while(if hot a couple of minutes-if it is cold 5 to 10 minutes)
8: wacht een poosje zodat de sticker kan hechten
(als het warm is een paar minuten-als het kouder is 5 tot 10 minuten)

9: peel the application tape away to reveal decal,if there are any air bubbles then use a pin or fine blade to pierce bubble and work air out of hole with finger
9: haal het beschermpapier eraf om de sticker zichtbaar te maken,als er luchtbelletjes onder zitten gebruik een naald om de luchtbel door te prikken en werk de lucht eruit

tot zover het verhaal van de PORSCHE DECAL SHOP

Jeroen
08/05/2009, 17:06
Mini Update 8 Mei 2009 :)

klaas 924
08/05/2009, 17:21
[Nu wachten op al me onderdelen vanuit Engeland ...

en wat komt er voor jouw uit engeland :?: :?:

Jeroen
08/05/2009, 17:51
een koppeling,drukgroep,plaat,druklager ,waterpomp,thermostaat,distributsieriem,spanrol,handboek :P:D

www.eurocarparts.com (http://www.eurocarparts.com)

klaas 924
08/05/2009, 18:18
wauw
dat is een hele doos vol
succes met het monteren van al da t moois

en wat de claxon aangaat eerst even de aansluiting bij de toeter
zelf schoonmaken(voor het linker voorwiel )

Jeroen
08/05/2009, 18:27
wauw
dat is een hele doos vol
succes met het monteren van al da t moois

en wat de claxon aangaat eerst even de aansluiting bij de toeter
zelf schoonmaken(voor het linker voorwiel )
Ja inderdaad:)

Jha doe ik morgen mischien ,eerst even werken :) hoop dat ik binnenkort weer een grote update kan doen ( met foto's )

-Bassie-
08/05/2009, 18:30
wauw
dat is een hele doos vol
succes met het monteren van al da t moois

en wat de claxon aangaat eerst even de aansluiting bij de toeter
zelf schoonmaken(voor het linker voorwiel )
Ja inderdaad:)

Jha doe ik morgen mischien ,eerst even werken :) hoop dat ik binnenkort weer een grote update kan doen ( met foto's )

voel eerst op het relais even of die wel wil klikken.

anders kan het ook in dat stuk zitten gezien die relais geschakeld is.

Jeroen
18/05/2009, 10:48
[quote="klaas 924":2sxhtxba]wauw
dat is een hele doos vol
succes met het monteren van al da t moois

en wat de claxon aangaat eerst even de aansluiting bij de toeter
zelf schoonmaken(voor het linker voorwiel )
Ja inderdaad:)

Jha doe ik morgen mischien ,eerst even werken :) hoop dat ik binnenkort weer een grote update kan doen ( met foto's )

voel eerst op het relais even of die wel wil klikken.

anders kan het ook in dat stuk zitten gezien die relais geschakeld is.[/quote:2sxhtxba]

Ja zal waarschijnlijk beetje geoxideerd zijn allemaal..

Klein updatetje weer :D

BC911
18/05/2009, 16:18
Ook zijn we naar Belgie geweest om een interieur op te halen( le mans) . de man had zijn le mans voor zijn huis geparkeert en een bezopen iemand reed vol tegen zijn auto aan , gevolg: total loss. :yikes
Heb deze 924 een tweetal jaar terug nog in goed staat gezien. Echt zonde, want hij zag er best ok uit toen en de eigenaar was er best fier op ... Hij had toen z'n 911 SC te koop staan.
http://www.kapaza.be/Auto_onderdelen/Porsche/17583458/Porsche_924_wrak_of_onderdelen.html
Heb je de striping er niet kunnen afhalen ... :lol:

Tom
18/05/2009, 16:19
De een z'n dood... je hebt nu in ieder geval een goed en zeldzaam interieur.

Jeroen
18/05/2009, 16:47
Ook zijn we naar Belgie geweest om een interieur op te halen( le mans) . de man had zijn le mans voor zijn huis geparkeert en een bezopen iemand reed vol tegen zijn auto aan , gevolg: total loss. :yikes
Heb deze 924 een tweetal jaar terug nog in goed staat gezien. Echt zonde, want hij zag er best ok uit toen en de eigenaar was er best fier op ... Hij had toen z'n 911 SC te koop staan.
http://www.kapaza.be/Auto_onderdelen/Porsche/17583458/Porsche_924_wrak_of_onderdelen.html
Heb je de striping er niet kunnen afhalen ... :lol:

haha , nou het enige wat nog heel aan die was , was 1 deur ( met deukje) en een moterkap voorderest allemaal losse onderdeeltjes .. eigenlijk wel de moeite waard om een keer te gaan kijken.

Tom , ik ben echt blij met mijn interieur . staat nu bij de stoffeerder om hem helemaal perfect te maken:D :duim

Jeroen
28/05/2009, 17:11
naa lang lang wachten , weeer een update :P

-Bassie-
28/05/2009, 17:12
hehe eindelijk nu eerst effe lezen :)

Bcreative
28/05/2009, 21:02
naa lang lang wachten , weeer een update :P
Goed werk; mooie plaatjes! :duim

Tom
28/05/2009, 23:59
Mooi, gaat goed zo!

Jeroen
12/06/2009, 15:20
Update van wat we de afgelopen tijd gedaan hebben :)

zie begin post .

ShroudedVeil
12/06/2009, 15:22
hij zag er weer goed uit hoor!

als ik hem had wist ik het wel, lassen en hop naar de apk met dat ding !!!!

Maarja :oops:

Hij klonk ook erg mooi :-)!

LWB
12/06/2009, 19:26
hmm, :euh lassen aan je draagarmen,gaat dat wel goed met de APK?

Jeroen
13/06/2009, 09:18
Het zit allemaal heul goed vast en neem aan van wel toch?weet niet in hoeverre je daar wat aan mag veranderen?

Jeroen
30/07/2009, 14:08
Vandaag mijn velgjes opgehaald ;) .. alle elektriek werkt nu bij mij .. maar dan ook echt alles :)

Maandag de banden eronder .. dan naar buiten,wassen, en in de wax zetten :D

Enkele Foto's

LWB
30/07/2009, 14:34
velgen zien er fraai uit,poedercoating of spuiten?

M.B.H.
30/07/2009, 14:49
Mooi resultaat man zit er weer als nieuw uit:thumb:

Jeroen
30/07/2009, 14:53
velgen zien er fraai uit,poedercoating of spuiten?
Stralen+Poedercoaten :)

Jeroen
30/07/2009, 16:41
Nog even wat foto'tjes :

ze glimmen echt super in de zon !! Maandag worden mijn bandjes gemonteerd !

-Bassie-
30/07/2009, 16:43
ziet er inderdaad mooi uit:thumb:

wil ik binnenkort ook maar eens gaan doen.

LWB
30/07/2009, 16:45
ziet er fraai uit,tipje:
ga ze vanaf het begin goed bijhouden wat betreft schoonmaken om ze het mooist te houden..

Jeroen
30/07/2009, 16:46
ziet er fraai uit,tipje:
ga ze vanaf het begin goed bijhouden wat betreft schoonmaken om ze het mooist te houden..
LWB: dat ga ik zeker doen haha :D ze liggen nu nog binnen wachtend op het rubber :D ik ga mijn lood niet laten slaan maar laten plakken :) dan worden ze niet beschadigd!

-Bassie-
30/07/2009, 16:49
inderdaad ik heb er ook plak lood op is veel mooier.

verder dan even heerlijk dat gladde laagje van je banden afhalen he:eyebrows:

BC911
01/08/2009, 20:12
Hé Jeroen,

De velgen zien er echt super uit :shocked:. Veel mooier dan met dat zwart. Waar heb je dit laten doen en wat is het prijskaartje daarvan? Heb hier nog een setje telefoonvelgen liggen voor m'n 911 die ook eens onder handen genomen moet worden. Je mag het ook altijd even per PB laten weten hoor ;-).

Groeten, Bert

Hendrik
01/08/2009, 23:22
Ik had het ooit voor mijn velgen eens nagevraagt en dat was rond de 50 euro per velg.
Was een klein jaartje geleden.

Ik vond alleen poedercoaten voor mijn velgen niet zo mooi dus niet gedaan.

Jeroen
02/08/2009, 08:47
Hé Jeroen,

De velgen zien er echt super uit :shocked:. Veel mooier dan met dat zwart. Waar heb je dit laten doen en wat is het prijskaartje daarvan? Heb hier nog een setje telefoonvelgen liggen voor m'n 911 die ook eens onder handen genomen moet worden. Je mag het ook altijd even per PB laten weten hoor ;-).

Groeten, Bert

Ik heb het laten doen bij leté in Middelburg ( Zeeland) Dat is een sociale werkplaats,die mogen geen winst maken op dingen die ze doen , ( Stralen,Poedercoaten,Graveren etc etc ) ik heb voor 4 velgen 180 euro betaalt.

eentje zat een ini mini beschadiging op,deze hebben ze kosteloos gerepareert voor mij !

www.lete.nl ;)

je kan het laten doen in elke kleur die je wilt .

BC911
02/08/2009, 09:47
ik heb voor 4 velgen 180 euro betaald.

Das bijna gratis :shocked:, heb ooit prijs gevraagd bij een bedrijf dat niets anders deed dan het restaureren van velgen, en dan mag je de prijs minstens x5 doen. Bedankt voor de info.

Jeroen
02/08/2009, 09:56
Ik zat laatst te kijken op ook zo een site , die vroegen rond de 4 a 500 voor stralen+poedercoaten ...die 180 euro vragen ze voor elk soort velgen trouwens ;) en elke kleur .. is gewoon een standaard prijs :D

pascal924
02/08/2009, 11:19
hoi jeroen,

Ziet er allemaal heel goed uit.
Lete is inderdaad supper voor dit soort werk. Ik laat er ook altijd "veel" laten doen. Ook bijvoorbeeld het poedercoaten van de motor beplating, remdelen enz.

Waar laat je de belkeding stofferen?
Ben benieuwd naar het resultaat.

pascal

Jeroen
02/08/2009, 11:37
Pascal , ik wil nog steeds een xtje langs bij jou hoor .lk khad je gpbed voor t adres ? ik ben morgen toevallig in Vlissingen , ben jij vrij dan ? kan je me een pbtje sturen met t adres ?

Ik laat mijn bekleding doen bij Daisy Buijs .. dit zit aan de kleverkerkseweg 27 in Middelburg :duim

pascal924
02/08/2009, 11:53
he jeroen,

Ik moet morgen gewoon werken...heb geen vakantie of zo.
Je kan zeker eens komen kijken, geen probleem.
ik zal je een berichtje sturen...

pascal

Jeroen
03/08/2009, 12:40
Zooo Vandaag de bandjes eronder en even naar buiten gereden .. hier een paar foto's :

ShroudedVeil
03/08/2009, 12:42
Prachtig :D

Nu ff keuren en gaan met die hap!!!

(of toch nog even eerst lassen ?)

Jeroen
03/08/2009, 12:44
Prachtig :D

Nu ff keuren en gaan met die hap!!!

(of toch nog even eerst lassen ?)

Eerst lassen , dan alles final ceck , dan keuren , naafkapjes erop .. ( krengen zijn redelijk duur ) en dan nog me interieur erin .. dan rijbewijsje .. en dan gaan :P Rustig aan he Frank :D

ShroudedVeil
03/08/2009, 12:57
Maar ik wil ook best voor chauffeur spelen hoor ;)

Jeroen
03/08/2009, 20:32
Maar ik wil ook best voor chauffeur spelen hoor ;)

Jij mag zeker wel een rondje rijden alssie helemaal klaar is haha ;)

BC911
04/08/2009, 07:02
Vergeet je Lemans-streepje niet ;-), dan zou hij helemaal af zijn! Ziet er in ieder geval stukke beter uit met die 8-) velgen eronder.

Jeroen
04/08/2009, 10:56
Nee ik zal ze niet vergeten .. worden waarschijnlijk nagemaakt ;)

BC911
04/08/2009, 11:38
Nee ik zal ze niet vergeten .. worden waarschijnlijk nagemaakt ;)
't Ja de kans dat je ze mooi van een bestaande Lemans gaat kunnen pellen is zeer klein volgens mij :nono:.

Jeroen
04/08/2009, 14:46
Nee da gaat m nie worden :P en ikbedoelde dak ze niet ga kopen haha :P

hoeveel le mans zouden er nog rond rijden ?

BC911
04/08/2009, 16:08
Er werden 1030 stuks van gebouwd. Min die ene dus al in belgisch Limburg ;-). Aftellen maar ....

Jeroen
20/08/2009, 21:38
19 en 20 Augustus 2009.

Vandaag even het slotje voor de achterklep omgeruild bij V.Zweeden , hij had ons de verkeerde gegeven ( rechts) terwijl we links moesten hebben , deze meteen gemonteerd en de achterklep sluit weer perfect , Gisteren ook nog even een stukje gereden , en we kwamen tot de conclusie dat de schokbreker van achteren( rechts) kapot is deze bonkt en dit is natuurlijk erg vervelend .. al in Engeland gekeken naar wat het kost en dit valt mee :D gelukkig maar weer !

Voorderest niks bijzonders eigenlijk ,:
motor olie ververst en een nieuwe olie filter op gestoken.. ook hebben we een 55 AH accu gekocht .. nu is tenminste niet elke keer me accu leeg haha ..
we zijn een beetje werkloos nu .. en ik moet over 4 dagen naar Den-Helder .. dan ben ik enkel de weekenden thuis .. maar verdien ik gelukkig wel lekker geld om haar te laten lassen,spuiten . Vandaag bij Tonny van Zweeden een le mans zien staan .. volgens het rdw komt deze uit 1980 .. en ik besef maar weer eens hoeveel geluk ik gehad heb met mijn lak .. vond de le mans er niet zo denderend uit zien .. maar toch paar mooie foto’s kunnen maken over hoe de striping loopt .

Ook moet ik nog ergens stoot stripjes vandaan zien te halen voor van voor en vanachter .. deze zijn iets breder als de orginele .. maar ik hoop ze wel ergens te kunnen vinden .. zou toch weer mooi afkleden !
Geen foto’s vandaag ( geen nieuwe althans!)

q01z
20/08/2009, 22:00
jeroen, ik weet ff niet meer of die passen.. maar ik heb hier mog een setje schokdempers van een 924S liggen :roll:

Jeroen
21/08/2009, 08:46
Dat weet ik ook niet...Weet iemand anders dit toevallig?

captainfrasca
21/08/2009, 08:48
Volgens mij wel, want heeft de S ook niet gewoon de stalen draagarmen? Ik dacht dat de schokbrekers van een type 1 944 ook gewoon passn.

q01z
21/08/2009, 09:17
je mag ze wel proberen.. als ze dan niet passen gooi je ze gewoon terug :)

Space
21/08/2009, 09:50
Neuh, de S heeft alu draagarmen. De onderdeel nummers van de dempers tussen de 924/924S verschillen wel.

q01z
21/08/2009, 10:01
ja volgens mij zat er een verschil in het boutgat vd onderste..
bij een S is dat volgens mij groter (das bij mijn koni's ook)

bij mijn koni's is dat opgelost door er een koper bus in te schuiven, zodat de originele bout erin past :)

Jeroen
21/08/2009, 10:22
http://www.eurocarparts.com/ecp/c/Porsche_924_2.0_1981/p/Car-Parts/Suspension-and-Steering/Suspension/Shock-Absorbers/?625330030&1&1c1dcc122edef42c0a12eaf956401446aa6655bf

:) En niet duur !

Frenske
21/08/2009, 13:28
kwaliteit is er ook naar, heb niet zulk goeie ervaringen met Boge:nono:

Tom
21/08/2009, 13:33
Inderdaad, de OE Boges onder mijn Audi hebben het maar 300.000 km uitgehouden. Bagger!

Ik heb er dus weer gasgevulde Boge onder gedaan, rijdt weer fijn. Monroe daarentegen is niks. Bilstein is ook prima.

Jeroen
21/08/2009, 14:01
Inderdaad, de OE Boges onder mijn Audi hebben het maar 300.000 km uitgehouden. Bagger!

Ik heb er dus weer gasgevulde Boge onder gedaan, rijdt weer fijn. Monroe daarentegen is niks. Bilstein is ook prima.

Waar heb je die Gasgevulde Boge's vandaan ? Site ? Wil alles beetje vergelijken ,het is tenslotte crisis haha

Tom
21/08/2009, 14:28
Bij een -helaas inmiddels gesloten- automaterialenzaak hier in mijn woonplaats. Volgens mij waren ze om en nabij de 150 euro voor twee voorschokbrekers.
Nu merk je alleen dat ze achter ook gedaan moeten worden... :?

klaas 924
21/08/2009, 15:51
. Monroe daarentegen is niks.

hoezoo ????

ik heb er totaal geen problemen mee
zijn niet erg duur
dempen goed
dus wat is er op een MONROE tegen???

Jeroen
03/10/2009, 19:49
Iedereen zal zich ondertussen wel afvragen of dit project nog wel in leven is , Ik kan jullie bevestigen dat dit project wel degelijk nog in leven is .

Afgelopen tijd de auto naar de plaatwerker+spuiter gebracht , mijn stoelen in elkaar gezet en vandaag kwamen ook me stickers binnen ( deze worden morgen op de auto aangebracht !)

We hadden de auto bij de lasser gebracht , en ze durfde eigenlijk niet te lassen ivm de benzine tank . ik was zelf op de marine kazerne toen , dus toen had me vader alle benzine eruit laten lopen en de benzine pomp er van tussen , dus toen konden ze lassen !

En nog wat foto's van het eind resultaat met nieuw interieur :

Fantaman
03/10/2009, 19:51
nou nou dat ziet er veel belovend uit :thumb:

Jeroen
03/10/2009, 19:52
En ik was nog niet eens klaar met al me foto's :P

Ik heb helaas nog geen foto's van het spuitwerk , die komen morgen !

LWB
03/10/2009, 19:55
super bezig,zitmeubilair:thumb:

Jeroen
03/10/2009, 20:06
Heb trouwens mijn Stickers besteld bij Porsche Decalshop , top bedrijf! Morgen is kijken of t plakken ook zo top gaat , Heeft iemand ook ervaring met het reinigen van je injectoren door middel van een goedje dat je in je benzine tank gooit ? kan even niet op de naam komen.

klaas 924
03/10/2009, 21:06
dat zijn zeker weer mooie stoelen !

en ik ben benieuwd naar het spuitwerk en
natuurlijk de stickers!

we wachten op de foto,s!

-Bassie-
03/10/2009, 23:53
Heb trouwens mijn Stickers besteld bij Porsche Decalshop , top bedrijf! Morgen is kijken of t plakken ook zo top gaat , Heeft iemand ook ervaring met het reinigen van je injectoren door middel van een goedje dat je in je benzine tank gooit ? kan even niet op de naam komen.

gewoon injector cleaner er in gooien een paar keer word alles lekker schoon;)

verder ziet het er netjes uit:thumb:

ShroudedVeil
04/10/2009, 00:46
`Mooi hoor !

Kom binnekort ff kijken!

Heb je mijn 924 al gezien , die goude, naast de fiat en de micra ?

(jaja er komen foto's ;))

Jeroen
04/10/2009, 14:19
Vandaag de Sticker geplakt :


@Frank: Heb die gouden zien staan , ik zie je hopelijk volgende week :O Ben vandaag nog even langs geweest

Ik zit nog steeds een beetje met gemengde gevoelens , heb ook de 924 sticker erbij besteld , maar vind het er zo ook heel mooi uitzien , dus ik weet nog niet of ik het terug plak ..

Verder hebben we nog steeds het zingende geluid in me bak , waarschijnlijk ergens een lager ..

En vandaag lekte er weer een beetje benzine .. deze keer niet bij me pomp maar een slang , deze moet ook nog vervangen worden ...

Tevens sluit de achterklep nog steeds niet goed .. de slotpinnen moeten vervangen worden

Verder is het nog beetje de afwerking , dus naafkapjes e.t.c

Fantaman
04/10/2009, 15:24
toen ik de eerste foto zag dacht ik ''huh? geel?'' maar dat komt door het licht:doh:
ziet er mooi strak uit weer:-)

klaas 924
04/10/2009, 16:22
het is meestal een beetje friemelen
maar als de sticker er weer goed opzit ziet het
er PUIK uit
goed gedaan !!!!!!!!


en over die 924 sticker heb ik ook getwijfeld
maar uiteindelijk toch wel geplakt!
en een tweede 924 sticker midden op de voor spoiler!

Jeroen
04/10/2009, 16:36
Midden op de voorspoiler ? Heb je daar een foto van :O?

klaas 924
04/10/2009, 16:40
Midden op de voorspoiler ? Heb je daar een foto van :O?
nog niet
maar kan wel even een fotoke maken
heb je even geduld??
r

Jeroen
04/10/2009, 16:41
ja ik heb nog ongeveer een half uur , 3 kwartier dan moet ik weer naar de kazerne :P voor 5 dagen , maar heb daar gelukkig wel internet ;)

klaas 924
04/10/2009, 16:45
daar is die al

Jeroen
04/10/2009, 16:50
Ziet er opzich wel leuk uit ! :duim nooit eerder gezien !

klaas 924
04/10/2009, 16:53
Ziet er opzich wel leuk uit ! :duim nooit eerder gezien !

ik kreeg bij de bestelling van de 924 sticker en die achter op (onder de achter lichten) een tweede sticker erbij geleverd(kadootje)
en ja dan ga je eens kijken waar die kan!

Jeroen
04/10/2009, 16:54
Ik had dus die sticker voor vanachteren besteld en een 924 sticker , en ik kreeg 2 924 stickers , die porsche sticker voor vanachter .. en een extra porsche sticker (klein) ,.. dus zit nu met 2 extra stickers haha

klaas 924
04/10/2009, 16:57
ongeveer het zelfde verhaal dus
altijd leuk om een keer wat extra,s te krijgen
het is ook allemaal al zo duur!

maar hoe zit het met je LE MANS strepen
heb je die nog ergens gevonden?

Jeroen
04/10/2009, 17:13
Mijn le mans strepen laat ik denk ik namaken .. die wil ik als laatste doen en die laat ik ook door iemand plakken ( dit durven we zelf niet aan :P)

Ik ga nu me tas inpakken ( en neem uiteraard me laptop mee) Dus spreek jullie snel weer !

ShroudedVeil
12/11/2009, 00:31
Post weer eens Jeroen ;)

Hij is gekeurd nu toch?!

Al het spuitwerk is af?

Stickers geplakt?!

Binnekort is me Fiat 850 btw sneller als de jouwe als het meezit ;)

Fantaman
12/11/2009, 18:28
ja jeroen hou ons eens op de hoogte:whistle:


Binnekort is me Fiat 850 btw sneller als de jouwe als het meezit ;)

gaat ie weer rijden:shocked:

ShroudedVeil
12/11/2009, 18:32
Is wel de bedoeling ja

Waarscheinlijk met een 900 T Abarth blok :)

Fantaman
12/11/2009, 18:34
dus dat orginele blokje heb je never niet aan de praat gekregen :(
en is dat nou veel sneller z'n abarth blok?

ShroudedVeil
12/11/2009, 18:35
Correct ;)

34 pk heeft t normale blok , het abarth blok 85 :-)

Fantaman
12/11/2009, 19:06
85 is heel mooi voor een 850:thumb:

ShroudedVeil
12/11/2009, 19:13
Zeker!

Zal blijken hoe snel die dan uiteindelijk is,

Fantaman
12/11/2009, 19:15
gaat hij 160 in plaatsvan 116:thumb:

LWB
12/11/2009, 19:52
heren,zijn we Jeroen zijn topic niet een beetje aan het vervuilen :whistle:

Jeroen
16/04/2010, 11:26
Haha ja jongens , zo druk laatste tijd , doordeweeks weg , sweekends bij vriendin ...

But anyhow ..

Hier zijn we weer:

De 924 is nu gekeurd , gelast , gespoten , er zitten naafkapjes op de velgen ..Stickers er terug op... de motor draait als een zonnetje ( ook bij warme en koude start) en hij rijd geweldig!!

Foto's zijn meer dan 1000 woorden zeggen ze altijd , wel bij deze :

En ik heb effe een probleempje met de foto's haha (A)

Jeroen
16/04/2010, 11:32
Hierbij nog wat foto's (A)

Jeroen
16/04/2010, 11:35
En nog wat:



Ze is mooi geworden hé , als jullie vragen etc hebben hoor ik t wel :) ,, ze is nog steeds niet helemaal klaar,

er komt nog een nieuwe voorruit in , en er worden nog plekjes bijgewerkt , er komen 2 nieuwe schokbrekers achter aan , en dan is ze echt klaar :D

LWB
16/04/2010, 11:50
fraaie foto's hoor!

Jeroen
16/04/2010, 12:41
heb ook nu een nieuwe achterbumper strip erop , oude was lelijk en versleten , bij v-zweeden voor 2 tientjes een nieuwe oude bumper gekocht met een mooie strip , strip eraf gehaald en op mijne gezet , 100x beter al zeg ik het zelf !

klaas 924
16/04/2010, 15:58
mooie auto
en zoals frenske zou zeggen (en ik ook)
""wat is een 924 in het WIT toch mooi""
maar horen er op een LE MANS geen striping??

M.B.H.
16/04/2010, 16:46
ziet er weer goed uit Jeroen :thumb:

Fantaman
16/04/2010, 19:23
dat zijn een paar mooie fotos van een nog veel mooiere 924:shocked:

Bcreative
16/04/2010, 21:35
Ziet er keurig uit!
Wonder trouwens, dat je die strip goed van die achterbumper hebt afgekregen. Meestal zijn die schroefjes zwaar verrot! Zou ik ook nog wel 'ns willen hebben; zeker een nette voor twee tientjes! Kosten nieuw geloof ik 90 of 100 Euries!

dopre
17/04/2010, 08:29
Hoe heb je hem eraf gekregen ? Misschien een trukje :heh:
De vijsjes eerst ingespoten ?

Gr dopre

Fantaman
17/04/2010, 09:16
tsja meschien lag die bumper zchoon en droop opgeborgen zodat de schroefjes niet ernstig zijn gaan rotten:thumb:

Jeroen
17/04/2010, 14:41
Hoe heb je hem eraf gekregen ? Misschien een trukje :heh:
De vijsjes eerst ingespoten ?

Gr dopre

Ja schroefjes even lekker inspuiten met wd-40 , en ja hij lag idd netjes opgeborgen , bij V-zweeden Porsche .. die heeft er trouwens een heeleeboel liggen :D:D en er zitten best een paar goede tussen

ja die striping , ik weet het .. heeft nog niet me no1 prioriteit , maar komt goed , geloof me :D

Jeroen
17/05/2010, 14:56
Me tweede motorkap Steun zit er ook op nu , zo staat me kapje weer recht :D

klaas 924
17/05/2010, 17:19
mooi zo een extra steun
maar waar staat de onderkant op??

Jeroen
17/05/2010, 17:23
We hebben een gaatje geboord en daar een draadeindje in gedraaid.

We vonden t toch een beetje lastig om daar te gaan lassen !

Jeroen
18/05/2010, 15:08
Vandaag nog even een paar foto's gemaakt :

En frank kwam ook nog even kijken met zijn golfje:D

Jeroen
18/05/2010, 15:09
En nog een paar (A)

ShroudedVeil
18/05/2010, 15:28
Hij is zeker erg mooi geworden!

Geeft mij ook weer inspiratie om mu'n golfje weer mooi te maken onder de kap!

Richard
18/05/2010, 17:44
Ziet er erg gaaf uit.:-) Binnenkort ook maar eens kijken of ik hem zo netjes krijg onder de motorkap.

Porsche1984
18/05/2010, 20:17
Vandaag nog even een paar foto's gemaakt :

En frank kwam ook nog even kijken met zijn golfje:D

Ziet er goed uit hoor!!!!

Jeroen
30/10/2010, 14:45
Vandaag nog eens tijd gevonden om wat foto's te gaan maken ...

Ik weet dit is lang geleden . Maar de auto is nu bijna klaar :

Dit is mijn ini mini to do lijstje:

.een navigatie systeem inbouwen in het speaker roostertje aan de voorkant

. Een Porsche logo op mijn dashboard kastje

. Spatlabbben

. een Taxatie.

Hierbij nog even wat foto's

Jeroen
30/10/2010, 14:48
En nog meer:D :D :D

Frenske
30/10/2010, 14:53
ziet er toppie uit!! keep on the good work!!

heb je de raamlijsten wit gespoten? :shocked:

Jeroen
30/10/2010, 14:55
Nou , Mijn spuiter had t dus niet helemaal begrepen en heeft alles rondom het raam wit gespoten , dus wij hebben dat onderste weer zwart gespoten , maar vind het wel mooi

voor mijn 2de motorkap steun is nu een een steun gelast waar hij in staat :d:d

ShroudedVeil
30/10/2010, 15:01
Mooi hoor Jeroen!

Kom binnekort weer is kijken!!

pitjepeter
30/10/2010, 16:33
Mooi
Mooi
Mooi
Mooi
Mooi...
Mag ik het nog anders zeggen: Prachtig !

Grtz.

Peter

Jeroen
30/10/2010, 16:37
Wat is jullie mening over de witte rand rondom mijn voorruit , ben er opzich wel blij mee :D

-cees-
30/10/2010, 16:41
Ziet er strak uit. :thumb:

Die witte raamlijsten zijn persoonlijk niet helemaal mijn ding. :whistle:

buldogo2
30/10/2010, 18:58
Sow, da ziet er goed uit! Vind die witte raam lijsten eigenlijk best wel mooi staan zo (iig op de foto's).

Vraag me alleen af...als je de moeite neemt om 2 steunen te maken voor je motor kap...waarom dan niet net iets meer moeite nemen (op ms zelfs minder) en er gewoon gas dempers op zetten net als bij de nieuwere modellen?

jimfrey944
30/10/2010, 19:48
zelf vind ik zwarte lijsten mooier staan

bij je too doo list staat : logo op het dachboard kastje
Die heeft een le mans orgineel ook niet
Is het persoonlijke smaak of denk je dat je hem mist ?

ArvidW
30/10/2010, 20:06
Wat een (letterlijk) schitterende wagen:thumb:

-Bassie-
30/10/2010, 20:11
Ziet er erg netjes uit jeroen ;)

Keep up the good work

Jeroen
31/10/2010, 09:26
Sow, da ziet er goed uit! Vind die witte raam lijsten eigenlijk best wel mooi staan zo (iig op de foto's).

Vraag me alleen af...als je de moeite neemt om 2 steunen te maken voor je motor kap...waarom dan niet net iets meer moeite nemen (op ms zelfs minder) en er gewoon gas dempers op zetten net als bij de nieuwere modellen?

Vind die beugels wel mooii staan zo , Gasdempers had ik nog meer moeten lassen .

at Jimfrey : Is persoonlijke smaak , Staat net een stuk luxer lijkt mij.

oh , Gister vergeten , Ik ga me deurpanelen nog een x uit elkaar halen , en dan orginele speakers plaatsen , en dit dan weer netjes bekleden .

Fantaman
31/10/2010, 13:43
hele mooie 924 en vind de raamlijste in kleur wel leuk:thumb:

jimfrey944
31/10/2010, 18:33
at Jimfrey : Is persoonlijke smaak , Staat net een stuk luxer lijkt mij.

oke ik ben zelf nog al van orgineel en detail vandaar dat ik het opmerkte maar persoonlijke smaak is een goed exkuus om er een ander kasje in te stoppen
veder ziet je wagen er prachtig uit zeker een mooi project
ben je al wat verder met de lemans stikkers ?



oh , Gister vergeten , Ik ga me deurpanelen nog een x uit elkaar halen , en dan orginele speakers plaatsen , en dit dan weer netjes bekleden .

wat zijn in jou ogen orginele boxen in de deurpanelen ?

Frenske
31/10/2010, 18:51
volgens PET is de striping gewoon te koop ....:
5442

LWB
31/10/2010, 19:14
ongeveer 5 jaar geleden al eens geinformeerd,waren toen niet allemaal meer leverbaar...en dan is het nog de vraag of ze plakken...

jimfrey944
31/10/2010, 20:54
ik heb ze ook nog nooit te koop gezien en toch al heel wad af ge zocht naar van alles en nog wat voor de 924

jimfrey944
01/11/2010, 22:49
ik heb net een stukje le mans striping tekoop zien staan ;-)
http://auto-onderdelen.marktplaats.nl/porsche-onderdelen/392290972-linker-portier-porsche-924.html?return=eJwtjFsKgzAQRfci6GditA8aCWKhdB3BpDUYzeCMtLR07x1pv%2B65D67VSr%2BDLhvU6lDpDL1d%2BqEZiEBLOSbws5jsMhJEawnFHOVvImCA9hmNKhwaSnndqbw%2Bu8DAGon1FYARbw7%2FLWxpyTBx0c3r5JfQsx0fbE%2FVjjHh9lAV4c7PAKspC0hIfXLeqKPaX65Z8%2FkCktg4MQ%3D%3D&fta=eNotlE1yHCEMhe%2FSC69BIAR0zTKVXa7gAgTOVMaeLvfYnoordw8tze5r3tMPoKZkyt97jnn5eL88f5bLvqzzM%2BTlfjnZJ95Pt2u2K5%2Fzernlv%2Bdt3Qfvc2W7ZbO%2Bbvnt47W%2Fn9v65ysn8Ot1P2d4Or%2FM2G37OJmn7brf2pX7yZLFHz%2BP7D4vW3npy3qeefbs8nJmKWuNwbxYMtWCd3cLUJwdQcH1erc2WDY85gqBiYcUCKw7zMiJbC33MEIlG6cSmVMy9wG1VeDpKMnRAQR%2BlDazULCDBwl0LKAAqQnUkIpA8b4KEEUj4CN6BUMKbhinkKqanSE1QxoPcJ4FLHtU8CBRpk2TQOy%2BT%2FB1GDwaw1Erd4VoFRy3qICpKoArAobSUQJ780nCe4o%2BHcB9AApwSXPFQXXQVcLijr1jq8RHq1gHdElYe6kiVRfHUR3CwCAlSuBSFHxwAuirFC0%2BYBOAWuclkSnAVqNMxwdEFnMaHGU7iR1JP6lYGgJkh2RO0FGaj71FyRxbIV1pJEeHsbTgFQitQKpeJcdRJAoUuoIbCtaTQJiTEAQ6WQkPkRAUHKhEsXkFchoVelKP93rOwZuikhvWKLAvClV7DnNI1DwHUhPOq9SizhlWsA8JWpqA3cydai2TWAB7kGnBeU8UFIKOBNY5pAKFohzCPN9kFIikBEaL0sZRVc04vEqYUM2IzisY0KLeJbkUdG1oZhe6tgEtokK0mhmsThTaimo2ndVjQury288X4HbdCu%2FPl%2F72cvstLwNMJeXltdyfj9diPhCc41yDvJSvZf31wM9lLdnk73%2F%2F%2FgN%2B7FH%2B&fta_ind=15&fs=1#photo&thumb_click=1
wel behoorlijk aan de prijs maar met binnen paneel
nog orgineel: zonder gat voor een aftermarket boxje

ShroudedVeil
01/11/2010, 22:54
Inderdaad zag hem ook , maar kon hem even niet kopieeren op de Iphone

Maargoed, dan heb je alsnog 2 deurpanelen nodig want ze zijn allebij aangetast toch?

Hoeveel stof heb je nog over van het bekleden van je stoelen?

m.vanderweerd
02/11/2010, 16:52
ziet er goed uit..
maar je mist zo te zien ook nog de motor beschermplaat ..??
die hoort er eigenlijk ook wel onder

ga je dat ook nog doen

Frenske
02/11/2010, 18:37
ziet er goed uit..
maar je mist zo te zien ook nog de motor beschermplaat ..??
die hoort er eigenlijk ook wel onder

ga je dat ook nog doen

die motorbeschermplaat heb ik nog liggen, als je interesse hebt, Jeroen

jimfrey944
03/11/2010, 17:36
ik vond ook dit paneel nog maar waar er 1 is zijn er mischien ook wel 2
http://auto-onderdelen.marktplaats.nl/porsche-onderdelen/392627881-944-onderdelen.html?return=&fta=eNpV0UuO2zAMANC7CGjWFPWnkOWgu14hkPVJjTqxEdkTt4O5e6W4GKC7B5o0STGQoY9Kltj2mC7vYarMV%2BJCEdunMz%2Blel5n8stG4NPYsDRMK%2F0ZF19Laql%2BWVvottB9u%2BXHGP20E0eFHP30mxQKY8H%2FepJD%2BQ3hsY1rvj%2FHWvPDz3UkPI3X1mdZtjOc1to51zXOKZ%2B54erte59HElvCNTM%2Ftn6VBLExvQYVAogVHOKAaedggpRS7NxoAzq4%2F4Ay8aFBlRhD7jAi59ihICe1c11E1kG2CKgUsf9HagCtO5RNwTaIAoC9SvDi7CvCswFswAAW1AGRe1NsVUNp4MVKaTpCSwodzkXFj6YixAPyVQUB49BHba1VW%2BdrP11KEMekxUWwHblkJQ8o4TosoGvVOpeQBtGh0MjeKlljXM%2BJXITc1tIckUP%2Bernj9sTWeQmpXqZ8v64%2F%2B6uL9sERu4X90g%2FR3j69LoHEwpP5H%2F%2F4znwgoI%2FPz79%2By7As&fta_ind=3&fs=1&thumb_click=1#photo