PDA

Bekijk Volledige Versie : Database Update!



captainfrasca
13/04/2009, 01:43
Zoals enige van jullie wellicht gemerkt hebben heeft vanavond het forum plat gelegen.

Dit kwam door een update die moest plaats vinden tegen diverse bots.

Helaas is er bij de update het een en ander misgegaan waardoor er een wit scherm tevoorschijn kwam zodra je en subforum in wilde.

Normaal een klusje van 5 minuutjes en niet merkbaar voor de leden gewoonlijk, maar nu ben ik tot vannacht 3 uur bezig geweest, wel een back-up gemaakt voordat ik begon, maar die kon niet succesvol teruggezet worden.

Na veel overleg met de helpdesk van PHPBB is het uiteindelijk toch gelukt. Het kan zijn dat er een minimum aan posts verdwenen is.

Mochten er nu toch rare dingen gebeuren dan heb ik graag dat je dat hier meld.

Maar laten we het nu een positieve draai geven, we draaien nu op versie phpbb 3.0.4 ipv 3.0.3. Maar ik zie nu dat de layout wat anders is geworden, maar dat is wel weer op te lossen! Marc, jij hebt die layout toen gemaakt, zou je je weer eens uit kunnen leven?

Excuses voor het ongemak!

klaas 924
13/04/2009, 06:38
:bedankt

Tom
13/04/2009, 09:27
Goed gedaan David, bedankt voor alle moeite! Het zit je niet mee met de updates, he?

automobilia
13/04/2009, 10:01
Normaal een klusje van 5 minuutjes en niet merkbaar voor de leden gewoonlijk, maar nu ben ik tot vannacht 3 uur bezig geweest,

had er niks van gemerkt! harstikke goed werk, cpt-frasca

vrolijk pasen !

Bert

ShroudedVeil
13/04/2009, 13:24
Yup ik zag het , volgens mij zijn er wel 2 berichten van Bcreative verwijderd bij volgens mij bassie's en q01z's project topic aangezien ik deze niet kon zien :)


Thnx voor de update!

Jeroen
13/04/2009, 15:47
:bedankt goed werk , en vrolijk pasen!

Bcreative
14/04/2009, 09:23
Yup ik zag het , volgens mij zijn er wel 2 berichten van Bcreative verwijderd bij volgens mij bassie's en q01z's project topic aangezien ik deze niet kon zien :)


Thnx voor de update!

Oh, nou ja als het berichten van mij waren, was het waarschijnlijk toch niet belangrijk! :o :wink:
Goed werk, David! Thanks voor de service weer! :wave!