PDA

Bekijk Volledige Versie : Richtingaanwijzer



harry
18/04/2009, 16:39
Had ik deze week door mijn schoonmoeder het leer op het stuur weer mooi laten in naaien met een kruissteek patroon.
Ziet er weer perfect uit met het nieuwe ijzergaren.

Heb het stuur weer netjes gemonteerd, wat denk je? komt de richtingaanwijzer niet meer terug tijdens het rijden.
Ik heb alles nagekeken, in de boeken, en op internet kan ik niets vinden. Ik heb het stuur er wel 4 keer op en af gehad, geen resultaat, het zal wel weer iets doms zijn wat ik over het hoofd heb gezien. :eek:

Vandaar deze vraag aan een techneut. Wat scheelt er aan waarom de richting aanwijzer niet terug komt?

LWB
18/04/2009, 18:49
claxonring er af gehad en er verkeerd weer op geplaatst?
pin claxonring afgebroken tijdens het stikken :euh

harry
19/04/2009, 10:29
Hierbij wat foto's

Heeft het witte palletje er wat meet te doen?, de aanwijzer staat nu op links afslaan, het palletje is dan vrij te bewegen.
Staat hij in de neutraal stand zit het palleltje weer op z'n plaats, en vast.
En aan de Claxonring ligt het ook niet Laurens (zie foto)

harry
19/04/2009, 13:57
Probleem opgelost. :duim

Wat was nu de oorzaak?

Op de foto zie je een wit plalletje, dat als je de richtingaanwijzer naar links of rechts zet, moet het witte plalletje eruit schieten, dat deed hij niet, oorzaak was dat een langwerpige platte veer wat achter het witte palletje zat, van zijn positie was geschoven. Waarschijnlijk bij de laastste keer van de contacten reinigen van de interval (how to), dat er iets is mis gegaan.
Bij de onderste foto is te zien dat de veer er weer achter zit, en bij inschakeling naar buiten springt.

Oke iedereen weer bedankt. :bye