Een seksclub?

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Meneer aard
    924 Gek
    • Sep 2007
    • 1129

    Een seksclub?

    Ik weet dat het rijden met een porsche opzich een bevrediging geeft maar om zo door te slaan..

    @ David: Er is een spam filter voor phpbb software..Vroeger heette dat Spam ACP mod. Voor de 2.xx serie. Maar voor de 3 zal die er ook wel zijn. Is wel aan te raden voordat je hier verkracht, aangerand wordt voordat je uberhaupt een topic heb geopend.
  • klaas 924
    924 Addict
    • Jan 2009
    • 1852

    #2
    Re: Een seksclub?

    dit is toch niet de bedoeling van dit forum
    hoop ik :grrr
    think PORSCHitive

    Comment

    • captainfrasca
      Administrator
      • May 2007
      • 3574

      #3
      Re: Een seksclub?

      is al weer opgelost! deze is er doorheen geslipt denk ik, normaal houdt de spamfilter die is geinstalleerd ze wel tegen...
      Porsche isn't just a car, but a way of life!
      1981 Porsche 924 50 Jahre Porsche Konstruktionen special edition!
      Lees hier de regels van 924forum.nl

      Comment

      • Guest's Avatar

        #4
        Re: Een seksclub?

        De anaal vandalen der 924 rijders..

        *rent snel weg hier hahaha :ikweer

        Neej maar als je niet uitkijkt met dit type forum software..Vroeger met 2.xx was het helemaal erg. Vind het best lang dat het zonder spam gedraaid heeft.

        Tipje als iemand zn email post in een post..zet het even naaam [at] provider [dot] nl neer. Zo hebben spam scanners geen vat op, enkel bij aan elkaar geschreven mail adressen; [email protected] . Wel de geschreven at en dot vervangen door @ en .

        Welke gast dat heeft bedacht om bij iedere post een code in te voeren..Is ook leip bezig geweest. installeer gewoon een spam filter als modificatie voor die forum software. Ik ga niet iedere keer die stomme ruk code invullen.. :bye

        Comment

        • klaas 924
          924 Addict
          • Jan 2009
          • 1852

          #5
          Re: Een seksclub?

          Originally posted by captainfrasca
          is al weer opgelost! deze is er doorheen geslipt denk ik, normaal houdt de spamfilter die is geinstalleerd ze wel tegen...
          :duim :bedankt
          think PORSCHitive

          Comment

          • Meneer aard
            924 Gek
            • Sep 2007
            • 1129

            #6
            Re: Een seksclub?

            Goeie policy David..

            die guest post is dus van mij..kennelijk had FF mijn automatisch uitgelogt..ff je policy`s beter nakijken..of je moet juist willen dat ze kenne posten als guest.

            Comment

            Working...