PDA

Bekijk Volledige Versie : GVD



ShroudedVeil
24/04/2009, 16:29
:censor :censor :censor :censor :censor :censor :nieteerlijk :censor :censor :censor :nieteerlijk :evil: :evil:


En een lelijke kras op me koplamp :nieteerlijk :censor :yikes :ikweer

-Bassie-
24/04/2009, 16:32
:nieteerlijk

nieuwe kopen of een sticker :grrr

klaas 924
24/04/2009, 16:34
:nieteerlijk

om verdrietig van te gaan worden :cry:
eigenlijk zijn hier geen woorden voor :censor

ShroudedVeil
24/04/2009, 16:36
Iemand een merkje over :)

Tom
24/04/2009, 17:07
20 euro nieuw bij de dealer...

ShroudedVeil
24/04/2009, 17:09
Dan ga ik daar morgen maar even langs :)

Tom
24/04/2009, 17:15
Loop je alleen wel het risico dat die ook snel verdwijnt omdat-ie er zo mooi glimmend uitziet.

Hendrik
24/04/2009, 18:06
Heeft die kras ook een deuk achter gelaten?

Anders kun je hem met een paar laagjes kleur lak tot net onder de rand opvullen.
Steeds elke laag goed laten drogen en in de kras blijven.
Dan 2 laagjes blanke lak tot je ongeveer gelijk bent met de lak en dan voorzichtig wetsanden.

Begint met bijvoorbeeld 1500 om de lak die teveel is eraf te halen.
Daarna met 2500 en dan 3000 en uiteraard daarna polijsten.

De kras is dan zo goed als weg maar is niet de " optimale " oplossing.
Het is wel de goedkoopste manier.

Je moet alleen heel voorzichtig te werk gaan omdat je lak gaat schuren en als je niet op let je heel snel door de blanke lak laag bent.
Heb je geen blanke lak sla je die stap over natuurlijk.

Google maar op wetsanding dan kom je wel wat tips tegen. :grin:

LWB
24/04/2009, 18:55
[attachment=0:42r58gny]eikels.jpg[/attachment:42r58gny]

Fantaman
24/04/2009, 19:01
al die mensen die dat doen zijn gewoon jaloers en hebben geen respect voor andersmans spullen, meer valt er niet over te zeggen :nieteerlijk

captainfrasca
24/04/2009, 19:08
Ik ken het gevoel, het is inderdaad enorm balen, daarom heb ik het wapentje niet vast zitten, als ik de porsche dan parkeer haal ik hem eraf en neem hem mee naar binnen. Als je de pootjes ietsjes buigt valt ie er niet zomaar vanaf. Ik weet het is niet Porsche waardig, maar het scheelt een hoop frustraties!

pocketmech
24/04/2009, 19:52
rubber ringetjes om de pootjes en 10.000V er op.... :yikes

Sjaak
24/04/2009, 20:53
Dat zijden ze tegen mij ook al toen ik bij de Porsche garage stond voor een nieuw onderleg rubbertje..
Nadat ze mijn embleem twee maal gestolen hebben, ben ik over gegaan op een sticker.. Je kunt wel bezig blijven.. Als ik ooit een garage tot mijn beschikking heb komt er weer een embleempje op, heb ik nog kant en klaar liggen met rubber :wink:

ShroudedVeil
24/04/2009, 22:23
Ik ga voor David zijn oplossing denk ik :)

Pas
24/04/2009, 22:48
Die van mij zit nu vast met 2-componenten metaal-metaal gebeuren. Lijk redelijk stevig te zitten en ondanks dat ik in het centrum van Leiden woon is men er tot nu toe van af gebleven.

Maar je had ze toch al eerder eraan zien zitten ... was natuurlijk wachten op de 2e poging. Alarm installeren met bewegingsmelder daar aan de voorkant is wellicht wat teveel van het goede.

ShroudedVeil
24/04/2009, 22:57
Yeah klopt ja, maar of het de zelfde zijn, dat weet ik niet :)

Enne ja, hoe steviger ze vast zitten, hoe meer kans op schade.. zo kan je het ook bekijken :euh

harry
25/04/2009, 11:11
TROOST JE ZELF. :slaap

Ik heb gelezen op het duitse forum dat ze het embleem wilden stelen, dat is hun niet gelukt, zal vast gelijmd met 2 componenten, toen hebben ze de hele auto maar meegenomen. :oops:

gerben1986
25/04/2009, 11:41
TROOST JE ZELF. :slaap

Ik heb gelezen op het duitse forum dat ze het embleem wilden stelen, dat is hun niet gelukt, zal vast gelijmd met 2 componenten, toen hebben ze de hele auto maar meegenomen. :oops:
Dat is wel weer een HEUL sterk verhaal!
Dan waren ze waarschijnlijk ook al op de auto uit ;)

Dd7
25/04/2009, 14:34
TROOST JE ZELF. :slaap

Ik heb gelezen op het duitse forum dat ze het embleem wilden stelen, dat is hun niet gelukt, zal vast gelijmd met 2 componenten, toen hebben ze de hele auto maar meegenomen. :oops:

Hoe weten ze alleen dat ze het eerst hebben proberen te jatten (embleem) en toen dat niet lukte de hele auto maar gejat?
auto heb je dan toch niet meer?

mooi zou zijn als je op het frame idd even 40.000 volt erop zet (schrikdraadtrafo???)
al een keer eerder gehad... zoiets
mischein helpt het wel als je het flonk poetst met commandant. wel opassen dat het dan niet gaat krassen als je iets te asswertief poetst.

ShroudedVeil
25/04/2009, 14:38
Hij word nog een keer compleet gespoten :)

Ik denk ongeveer aan het einde van de zomer

Maar eerst even een nieuw embleem, distributieriem enz. nieuwe deuren , 924 gt kitje en een chiwauwa :P

(Ja vriendin wilt er eentje :) )

Fantaman
25/04/2009, 15:01
Hij word nog een keer compleet gespoten :)

Ik denk ongeveer aan het einde van de zomer

Maar eerst even een nieuw embleem, distributieriem enz. nieuwe deuren , 924 gt kitje en een chiwauwa :P

(Ja vriendin wilt er eentje :) )

van alle soorte een chiwawa, je weet dat ze een enorme ego hebben :muts :)



z'n schrikdraaad apperaat op je embleem is wel de ultime antie diefstal, alhoewel ook makkelijk te omzijlen :eek:

ShroudedVeil
25/04/2009, 15:03
volgens mij als je iemand der mee schockt krijg je der wel een deuk of een kras op je auto bij denk ik, maar hou zou wel super zijn!

Alleen , als je nou je motorkap open doet en je het aanraakt, gaat het je ook vervelen denk ik :P

Enne ja , wat de vrouw wilt , zal ze krijgen , na veel gezeur :P

Fantaman
25/04/2009, 15:07
volgens mij als je iemand der mee schockt krijg je der wel een deuk of een kras op je auto bij denk ik, maar hou zou wel super zijn!

Alleen , als je nou je motorkap open doet en je het aanraakt, gaat het je ook vervelen denk ik :P

Enne ja , wat de vrouw wilt , zal ze krijgen , na veel gezeur :P

knopje in de auto om het uit te zetten, kan je schokvrij werken :mrgreen:

als het vrouwtje wilt dat jij je porsche wg daot, dan doe je ht toch ook niet :muts maar als jij graag een irritand hondje wil zou ik het gewoon doen :mrgreen:

ShroudedVeil
25/04/2009, 15:11
haha nee , ze wilt wel dat ik de fiat en de vauxhal weg doe voordat ik een 924 koop :P en de 944 mag ik gewoon houden :)

Maar goed ik heb ook een dwergteckel thuis rond lopen dusja :grin:

Fantaman
25/04/2009, 15:16
ooh dus zij zit erachter, nou meschien is die fiat wat voor haar :idee

ShroudedVeil
25/04/2009, 15:17
Nee, die maakt teveel herrie :P

Maargoed te offtopic :)