924 Race simulator

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Bcreative
    924 Gek
    • May 2008
    • 1232

    924 Race simulator

    Voor iedereen die het zonde vindt om met z'n eigen 924 de baan op te gaan...
    Deze dude zegt bezig te zijn met het bouwen van een 924(S) voor een racespel. Ziet er in ieder geval veelbelovend uit. Even in de gaten houden; ik wil er wel één! :wave!


    Zou wel even die koplampen inklappen; is ie toch weer net iets sneller! :wink:
  • ReMo
    924 Fan
    • Jan 2008
    • 640

    #2
    Re: 924 Race simulator

    Gaaf!!!! Ken het spel alleen niet echt. Heb zelf GT-Legends maar daar ontbreekt helaas de 924.

    Comment

    • Fantaman
      924 Freak
      • Oct 2008
      • 2962

      #3
      Re: 924 Race simulator

      Originally posted by ReMo
      Gaaf!!!! Ken het spel alleen niet echt. Heb zelf GT-Legends maar daar ontbreekt helaas de 924.
      ik ken het spel wel en het is gewoon gratis omdat het door een paar fanatiekelingen is gemaakt en iedereen kan banen en auto's ervoor maken;
      en het heet Racer.

      GT-Legendes heeft wel de GT40 wooohoooooooooooooooooooo!!
      en de 914 die geweldig stuurt
      '82 Porsche 924 50 Jahre
      roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
      '98 Subaru Impreza GT Turbo
      prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.

      Comment

      • ReMo
        924 Fan
        • Jan 2008
        • 640

        #4
        Re: 924 Race simulator

        GT Legends is geweldig. P930 RS, Tomasso Pantera alles waar je als kleine jongen al over droomde.

        Comment

        • Tom
          924 Freak
          • May 2007
          • 5361

          #5
          Re: 924 Race simulator

          Klinkt erg gaaf. Helaas (en daar kwam ik achter na de aanschaf van een duur stuurtje en pedalen) heb ik een aandachtsspanne van ongeveer vijf minuten voor games... :-(
          924 uit 11-1980, mooi bruin is niet lelijk!

          Comment

          • Bcreative
            924 Gek
            • May 2008
            • 1232

            #6
            Re: 924 Race simulator

            Originally posted by Tom
            Klinkt erg gaaf. Helaas (en daar kwam ik achter na de aanschaf van een duur stuurtje en pedalen) heb ik een aandachtsspanne van ongeveer vijf minuten voor games... :-(
            Ja, zo'n game komt natuurlijk ook niet in de buurt van echt rijden in je 924! :wink: :-D

            Comment

            • Fantaman
              924 Freak
              • Oct 2008
              • 2962

              #7
              Re: 924 Race simulator

              Originally posted by Bcreative
              Originally posted by Tom
              Klinkt erg gaaf. Helaas (en daar kwam ik achter na de aanschaf van een duur stuurtje en pedalen) heb ik een aandachtsspanne van ongeveer vijf minuten voor games... :-(
              Ja, zo'n game komt natuurlijk ook niet in de buurt van echt rijden in je 924! :wink: :-D
              op het moment dat je GT Legends speelt met het stuurtje van mij (Logitech G25) en het geluid hard heb staan, komt het zeker dichtbij de werkelijkheid. tuurlijk als je in de 924 rijdt zit je er echt helemaal, dus inclusief de sensaties en adrenaline
              '82 Porsche 924 50 Jahre
              roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
              '98 Subaru Impreza GT Turbo
              prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.

              Comment

              • Ritske
                924 Fan
                • Dec 2008
                • 411

                #8
                Re: 924 Race simulator

                Originally posted by Fantaman
                Originally posted by Bcreative
                Originally posted by Tom
                Klinkt erg gaaf. Helaas (en daar kwam ik achter na de aanschaf van een duur stuurtje en pedalen) heb ik een aandachtsspanne van ongeveer vijf minuten voor games... :-(
                Ja, zo'n game komt natuurlijk ook niet in de buurt van echt rijden in je 924! :wink: :-D
                op het moment dat je GT Legends speelt met het stuurtje van mij (Logitech G25) en het geluid hard heb staan, komt het zeker dichtbij de werkelijkheid. tuurlijk als je in de 924 rijdt zit je er echt helemaal, dus inclusief de sensaties en adrenaline
                Klinkt allemaal veelbelovend, computer is nu druk bezig (meer als 5 gig. :nieteerlijk )
                Porsche 924 1977
                Passat coupe 1975

                Comment

                • Jeroen
                  924 Fan
                  • Apr 2009
                  • 402

                  #9
                  Re: 924 Race simulator

                  zal vanmiddag filmpje proberen te maken .. of morgen ... van ik scheurend in 914
                  Met vriendelijke groet, Jeroen

                  Comment

                  Working...
                  X