PDA

Bekijk Volledige Versie : TERUG gA TERUG!



hammer_rites
22/12/2007, 19:45
Arrggh, terug naar de vorige layout aub!

En ik mis een paar recente berichten.

En ik heb zo ongeveer 100% CPU gebruik door die achtergrond

captainfrasca
22/12/2007, 19:46
We vonden het nog wel zo'n leuk kerst idee!! :wink: En het is maar voor een paar daagjes...

captainfrasca
22/12/2007, 19:49
Oh ja, en de avatars werken nog niet optimaal......

Tom
22/12/2007, 19:58
Computer is inderdaad niet meer voorruit te schoppen door deze kerst-explosie... :shock:

captainfrasca
22/12/2007, 20:00
Hmm, in dat geval laten we de kerst even achterwegen... :cry:

Tom
22/12/2007, 20:09
Nou de ontbrekende berichten en de giga-avatars nog (ze staan overigens ook ineens rechts)... dit is inderdaad al een stuk sneller!

q01z
22/12/2007, 21:52
mmmm ik kan er volgens mij ook nog ff niet helemaal aan wennen..
maar sommige dingen zijn echt veeeeel beter.. :roll: :)
maaruhm, es ff kijken of er een combi te maken valt tussen het oude/nieuwe goeie!

avatars nog ff aanpassen..
header even wat mooier maken en menu aanpassen..

ik weet niet of er berichten missen, b en niet zoveel online geweest vandaag ;)

Tom
22/12/2007, 22:18
Alles wat na 11.00 geplaatst is...

Avatars mogen wel weer links wat mij betreft.

Meneer aard
22/12/2007, 22:54
huh phpbb 3.0..Mjah werkt nog niet 100 dus zo te zien.

Gewoon phpbb 2.022 ofsow met flink wat mods en je hebt meer in huis. Maar ajb ga terug naar de ouwe stijl dit is werkelijk een kwaliteit van lik me de ****

q01z
23/12/2007, 09:51
mjah hij is nog niet echt ideaal idd..
gelukkig id David wel al aardig aan het schuiven, dus het wordt al wel beter ;)
maar voor een release waar zoveel promotie voor is gedaan vind ik m niet echt best :roll:
als moderator wordt je ook helemaal gestoort.. gister geprobeerd topics te mergen.. in de oude ergg simpel.. hier is het me niet gelukt :roll:

captainfrasca
23/12/2007, 10:49
Ik ben ermee aan het werk...

De avatars zou je opnieuw kunnen uploaden, dan is het probleem verholpen.

Tom
23/12/2007, 11:15
Avatar sort of gefixt, ik maak nog wel eens een mooiere... voordeel van phpBB3 is wel dat ik eindelijk weer in IE kan inloggen.

hammer_rites
23/12/2007, 12:35
Jungs, op dit moment ben ik een beetje bang geworden om te posten, omdat er berichten van gisteren weg zijn, en ik niet weet of er op korte termijn weer werkzaamheden gaan plaatsvinden, hetzij om terug te gaan naar 2.x, hetzij om versie 3 te "tunen".

Captainfrasca, q01z, misschien moeten jullie je upgrade procedure eens onder de loep nemen. Jullie zijn geen ICT'ers, he? ;-)

Ik zou dit soort werkzaamheden van te voren aankondigen, en als de tijd daar is, het forum platgooien met een "sorry, op dit moment vinden er werkzaamheden plaats" index.html. Dan een backup maken, en vervolgens aan de slag gaan.

captainfrasca
23/12/2007, 13:24
Aan het huidige vorm van het forum zullen verder geen grote updates meer gedaan worden, mochten er in de toekomst verdere modificaties plaats gaan vinden, dan zal dit tijdig gemeld gaan worden.....

Meneer aard
23/12/2007, 13:48
heeft meer te maken denk ik met de upgrade van phpbb 2.XX naar phpbb 3.0. Ik blijf er voorlopig af m.b.t. upgraden van me eigen forum want phpbb 2.XX met diverse mods werkt beter dan dit. Denk dat het zaakje zelf niet helemaal waterdicht is...

Kijk eens eerst naar het voorwerk (backups etc) altijd eerst testen in een test omgeving. Wil je thuis op je eigen pc testen (offline) kijk naar EasyPhp. Programmatje wat automatisch php, mysql en apache laad zodat je zelf een eigen "oflline" webserver heb. testen testen voordat je iets uit gaat rollen. Beter voorkomen dan genezen.

q01z
23/12/2007, 14:10
testversie deed het ook aanmerkelijk beter als deze :roll:

overigens heb ik nog een testversie van een ander forum draaien in php3, die geeft zn eigen fouten :lol: totaaaal andere dingen als deze..

maar goed, voorkomen gaat niet meer.. genezen nog wel!

wordt aan gewerkt.. :) :mrgreen:

Ik-rij-belastingvrij
23/12/2007, 14:29
Ik ben ook een paar van de laatste posts kwijt in ''ik heb een 924'' :cry:
Het was net zo'n nuttige informatie :cry: :cry:
Ik wacht nu ook even met posten tot het weer een beetje werkt :roll:

captainfrasca
23/12/2007, 14:32
Het posten e.d. werkt nu gewoon naar behoren en er worden door mij per dag altijd meerdere backups gemaakt.

De vermiste berichten zijn waarschijnlijk verloren gegaan met het converten....

Je kunt dus gewoon veilig gebruik maken van het forum....

De vermiste berichten ga ik tevoorschijn halen..

FROST
23/12/2007, 17:51
haha ik wilde net een bericht plaatsen onder evenementen dat ook mijn laatste bericht opgeslokt is door het World Wide Web :mrgreen:

Ik vind DIT type venster trouwens wel iets overzichtelijker dan het vorige. Letters zijn wat groter enzo.. en danaldiemooiekleurtjes :wink:

FROST
23/12/2007, 17:54
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA WAT ENG!!! De Avatar van Meneer Aard is wel errug groot hoor, daar moet ook effe wat aan gedaan worden :lol:

hammer_rites
23/12/2007, 18:11
De vermiste berichten ga ik tevoorschijn halen..

Ik bedenk me net dat er ook een berichtje van mij verdwenen is tijdens de upgrade/kerst-debacle in dit topic. Volgens mij zei ik daarin dat ik het gebaar waardeerde, maar dat ik de volgende dag een preek zou posten waarom je dit soort dingen niet moet doen. Dat specifieke berichtje mag je wel weglaten :-)

q01z
23/12/2007, 18:11
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA WAT ENG!!! De Avatar van Meneer Aard is wel errug groot hoor, daar moet ook effe wat aan gedaan worden :lol:

ik zal zo es ff proberen :)

hammer_rites
23/12/2007, 18:13
Terwijl je daarmee bezig bent, zeg tegen David dat-ie z'n avatar verkleint, zodat niet de kantlijn een halve meter inspringt bij een bericht van hem. ;)

q01z
23/12/2007, 18:18
Terwijl je daarmee bezig bent, zeg tegen David dat-ie z'n avatar verkleint, zodat niet de kantlijn een halve meter inspringt bij een bericht van hem. ;)

;)

Tom
23/12/2007, 20:58
Overigens komt het forumlogo veel beter uit tegen deze achtergrond.

q01z
23/12/2007, 21:01
Overigens komt het forumlogo veel beter uit tegen deze achtergrond.

agreed!
overigens ben ik net bezig geweest het profiel aan te passen..
je kan nu in het profiel zetten welke auto's je hebt!
(ik heb express niet de carmod gebruikt, aangezien deze nogal traag is en vaak niet goed werkt..)

Tom
23/12/2007, 21:17
Ook maar meteen aangepast...

Overigens heb ik in mijn profiel de 'board language' op Nederlands gezet maar het ziet er allemaal nog steeds verdacht Engelstalig uit. :)

q01z
23/12/2007, 21:22
Ook maar meteen aangepast...

Overigens heb ik in mijn profiel de 'board language' op Nederlands gezet maar het ziet er allemaal nog steeds verdacht Engelstalig uit. :)

mmm, daar heb ik nog niet naar gekeken :roll:
ik moet zeggen dat het er verder wel erg netjes uit ziet..

alhoewel ik erbij blijf dat ze voor SubSilver beter andere kleuren hadden kunnen gebruiken :lol: