PDA

Bekijk Volledige Versie : Hallo Allemaal



yampor
09/05/2009, 16:28
Al een aantal maanden volg ik dit forum met veel interesse.
Sinds vandaag ben ik de trotse eigenaar van een rode 924 uit 1976.
Een auto uit de begintijd van de 924 als ik me goed heb ingelezen.
Uiteraard moet er veel aan de auto gebeuren, ondanks dat hij APk gekeurd is.
Ik hoop in toekomst de auto stukje bij beetje beter te krijgen, eerst even paar weken rijden met dit mooie weer.
Lijkt me het juiste moment om mijzelf als forum lid aan te melden en hierbij even voor te stellen.
Ik ben 40 jaar, woon in de omgeving van Leiden en heb als interesse alles wat met auto's en motoren heeft te maken.
Ik rijd vrijwel dagelijks op mijn Yamaha R6 en hoop dat ook zoveel mogelijk met mijn 924 te gaan doen.Het hoeft echter niet mijn dagelijks vervoermiddel te worden.
Ik zal nog erg veel over de 924 moeten leren en hoop dan ook van de kennis en kunde van jullie te mogen profiteren. Ikzelf heb nl. niet veel sleutelervaring.
In aankomende tijd zal ik best wat vragen stellen, alvast bedankt voor de hulp die jullie daarbij willen geven.

MVG, Yampor

klaas 924
09/05/2009, 16:30
van harte welkom op dit forum :wave!

en succes met je PORSCHE :!:

en zoals je denk ik wel weet zijn we hier gek op:

F O T O ,S :kwijl :kwijl

Tom
09/05/2009, 17:06
Welkom!

Foto's van je auto zijn altijd welkom, jijzelf en je auto zijn welkom op de meeting in Eindhoven morgenmiddag...

captainfrasca
10/05/2009, 17:23
:bye Welkom, welkom!!!

Uiteraard verwachten we foto's!!

-Bassie-
10/05/2009, 17:25
welkom op het forum

(tip) FOTO`S :bedankt

Bcreative
10/05/2009, 18:58
Welkom hier!
Leuk, zo'n oudje! Origineel NL-kenteken? En verder ook nog een beetje origineel?
Zal ik 't dan ook nog maar een keer roepen? :wink: Foto's, please! :-D

ShroudedVeil
10/05/2009, 23:18
Welkom!

yampor
11/05/2009, 08:44
Dank jullie voor de welkome reactie's.
Mijn auto is idd een originele ned. auto, wel 1 waar zeer veel aan moet gebeuren.
Ik probeer foto bij te voegen, maar ben niet erg handig in computer zaken dus hoop dat het lukt.
Ga nu weer verder met schoonmaken, auto heeft 1,5 jaar stilgestaan en is erg vies.
Hoop later wat meer over de auto te kunnen vertellen en vooral ook wat tips te verkrijgen.

Gr. Yampor

Pas
13/05/2009, 23:01
Ik woon in het centrum van Leiden dus wellicht zal je me nog eens tegen gaan komen. Als het niet in de Porsche is dan misschien wel op m'n Suzuki gsxr600k1 Alstare Corona, valt ook aardig op.

yampor
17/05/2009, 10:22
Leuk,
Iemand in de buurt die ook motor rijdt en een 924 heeft, wellicht komen we elkaar inderdaad eens tegen.
Een foto van mijn auto plaatsen wil nog niet lukken, ze zijn te groot om geplaatst te worden, zal eens kijken of het lukt om kleinere foto te maken en die erop te zetten.
Dat zal dan wel onder kopje projecten gaan komen, want er moet hhel wat aan mijn 924 gebeuren.

Gr. Yampor

Jeroen
18/05/2009, 11:12
Welkommm:D

klaas 924
18/05/2009, 16:20
zal eens kijken of het lukt om kleinere foto te maken en die erop te zetten.


Gr. Yampor

dat kan onder andere in PAINT :idea:
is niet moeilijk :!:
(zelfs ik kan het :-) )