PDA

Bekijk Volledige Versie : ron-porsche 924



ron-porsche
12/05/2009, 15:59
Ik kocht mn eerste Porsche onegeveer een maand terug 14 April, hij was toen al compleet gerestaureerd, en ik ben nu zelf nog met een paar dingen bezig:
-dashboardkastslotje
-raam- en slot rubbers
-bekleding
-radio
-alarm
-slangetjes
-koplampen
en dan zijn er nog wat kleine dingetjes
de auto loopt perfect verder dus das wel fijn, ik heb echt niets te klagen met deze auto ziet er erg strak uit, ik werk zelf bij Car Clean Service in Veghel, dus de auto zal er altyd verzorgd uitzien haha

Tom
12/05/2009, 16:01
Je auto ziet er inderdaad perfect uit, dat heb je al voor op een aantal forummers (waaronder ik). De klussen die je opnoemt zijn goed te overzien...

ShroudedVeil
12/05/2009, 16:02
Mooie auto :-)

En het blijft een mooie kleur, dat wit :D

Makkelijk dat je daar werkt overgens!

Altijd de juiste middelen in huis dus.

Doen jullie ook aan auto's poeten enz.?!

Misschien kan je ons nog eens een tip geven over welk poetsmiddel je het beste kan gebruiken!! :-)

klaas 924
12/05/2009, 16:27
makkelijk om bij een car cleaner tewerken
want wat WIT is moet WIT blijven
dus vaak wassen
(ik weet er alles van ,zelfs als hij een aantal dagen stil staat ,word hij al vies)
maarja dat heb je als je de mooiste kleur hebt op een 924 :!:

ShroudedVeil
12/05/2009, 16:35
mee eens :D

Fantaman
12/05/2009, 17:47
makkelijk om bij een car cleaner tewerken
want wat WIT is moet WIT blijven
dus vaak wassen
(ik weet er alles van ,zelfs als hij een aantal dagen stil staat ,word hij al vies)
maarja dat heb je als je de mooiste kleur hebt op een 924 :!:
die van mij is nie weet en heb hem zaterdag gewassen maar dat is al niet meer te zien :nieteerlijk
ik kan thuis alleen onder bomen parkeren en het lijkt wel of er zand in de lucht zit :grrr

klaas 924
12/05/2009, 18:02
ik kan thuis alleen onder bomen parkeren en het lijkt wel of er zand in de lucht zit :grrr

volgens mij niet alleen zand
wat dacht je van die

SCHIJTVOGELS :grrr

als die je auto in het schijtvizier hebben kun je blijven wassen :ikweer

LWB
12/05/2009, 19:11
mooie Auto Ron,ziet er goed uit!

ron-porsche
12/05/2009, 21:16
Leuke reactie allemaal zeg! Ennuh wat betreft de poetsmiddelen die we gebruiken die zijn allemaal van cartec, en ja we poetsen autos van binnen en van buiten ook het motorische gedeelte en banden velgenn enz

buldogo2
15/05/2009, 09:54
Je auto ziet er echt heel erig netjes uit, Zo ver ben ik met de mijne nog lang niet :schaam.

klaas 924
15/05/2009, 16:20
de buiten kant is zeer mooi :wave!
maar heb je ook een foto(,s) van de binnenkant :?: