PDA

Bekijk Volledige Versie : volt metertje



jessy1984
12/05/2009, 18:15
hallo ik heb de metertjes in middeconsole vervangen door mooiere had ik nog van een andere wagen
mar deze werkt ook het volt metertje niet
ik heb 3 stelletjes van die klokjes en bij geen van de 3 werkt dat metertje duid te weinig aan
1 ervan doet het af en toe ff op kloppen :)
ik heb achter het metertje gemeten en krijg een dikke 13 volt terwijl metertje aangesloten is metertje duid dan een 8 volt aan
komt het dan zo veel voor dat die metertjes defect zijn kan je dit mss herstellen ??

-Bassie-
12/05/2009, 21:08
hallo ik heb de metertjes in middeconsole vervangen door mooiere had ik nog van een andere wagen
mar deze werkt ook het volt metertje niet
ik heb 3 stelletjes van die klokjes en bij geen van de 3 werkt dat metertje duid te weinig aan
1 ervan doet het af en toe ff op kloppen :)
ik heb achter het metertje gemeten en krijg een dikke 13 volt terwijl metertje aangesloten is metertje duid dan een 8 volt aan
komt het dan zo veel voor dat die metertjes defect zijn kan je dit mss herstellen ??

slechte massa.

even massa controleren.

Tom
12/05/2009, 21:36
Of een nieuwe massa trekken, nog beter.

jessy1984
13/05/2009, 18:22
Of een nieuwe massa trekken, nog beter.

daar ligt het niet aan het zijn de metertjes zelf
bedrading had ik al nagekeken en op de contacten van het meterje krijg ik 13 volt

Dd7
15/05/2009, 17:55
hallo ik heb de metertjes in middeconsole vervangen door mooiere had ik nog van een andere wagen
mar deze werkt ook het volt metertje niet
ik heb 3 stelletjes van die klokjes en bij geen van de 3 werkt dat metertje duid te weinig aan
1 ervan doet het af en toe ff op kloppen :)
ik heb achter het metertje gemeten en krijg een dikke 13 volt terwijl metertje aangesloten is metertje duid dan een 8 volt aan
komt het dan zo veel voor dat die metertjes defect zijn kan je dit mss herstellen ??

op een analoge voltmeter zit normaal op de voorkant bij de wijzer een stelschroef.
het kan zijn dat de meter uit elkaar moet worden gehaald (of dat hij achterop zit.)
een voltmeter is gewoon een draaispoel, niks bijzonders, gaan ook vrijwel nooit kapot.
een digitale wijkt vrijwel nooit af.

jessy1984
16/05/2009, 18:41
uit elkaar halen gaat zo te zien niet
heb al en ander ondrtusse die wel werkt

toch bedankt