PDA

Bekijk Volledige Versie : Dakbekleding



Pas
15/05/2009, 08:49
Ik zal waarschijnlijk niet de enige zijn met scheuren in de dakbekleding.

Kwa oppervlakte valt het allemaal best mee, maar zou geen idee hebben waar ik het materiaal vandaan zou moeten halen. Heeft iemand dit eerder zelf vervangen?

Ik had het idee om er nieuw materiaal simpelweg overheen te plaatsen. Wel netjes alle zaakjes loshalen die los kunnen. Het blijft een hobby wagen dus het hoeft er niet 100% strak uit te zien, zolang al die scheuren (incl. ductape) maar uit het zicht zijn.

Zijn er toevallig op maat gesneden pakketjes beschikbaar. Of heeft iemand nog ergens de exacte afmetingen liggen voor het uitsnijden of misschien zelfs een adresje om materiaal te kopen en al op maat te laten maken? Volgens mij is het gewoon dun nep leer (skai).

Tom
15/05/2009, 08:56
Misschien eens een bekleder proberen?
Op de Vehikelbeurs in Utrecht staan altijd een paar leveranciers van dergelijk spul (en tapijt, rubbers en dergelijke).

Ritske
15/05/2009, 09:06
Stuur anders eens een pm'tje naar blondiniracing, die heeft in zijn blauwe een zelfgemaakte hemel

Kevin- Martini
15/05/2009, 11:14
Ik heb nog van dat materiaal liggen voor mijn eigen auto. Heb ik uit Duitsland laten komen, bij Sitz....... Volgens mij is het geperforeerd skai. Kostte iets van €60,-

M.B.H.
15/05/2009, 12:50
ik heb nog wel een paar hemels Liggen

Pas
15/05/2009, 14:53
ik heb nog wel een paar hemels Liggen

Dat zou ideaal zijn :duim