PDA

Bekijk Volledige Versie : Forum updates



q01z
25/12/2007, 15:43
zoals jullie hopelijk is opgevallen is er aan het forum een heleboel veranderd de afgelopen dagen..
(kerst he, dan heb je nix beters te doen..)

updates/toevoegingen;
-indexering gemaakt, wat meer categorien en forums gemaakt om het wat overzichtelijker te maken
-in je userprofile kan je nu aangeven wat voor 924 je hebt, dit komt dan onder je avatar in het rijtje van 'location' en dergelijke te staan.. wellicht leuk/handig om in te vullen?
-geboortedatum, tsja.. simpele functie.. maar wel lekker persoonlijk.. kunnen we elkaar feliciteren als we weer een stapje dichterbij onze eigen oldtimer-status gekomen zijn! De opkomende verjaardagen worden onderin de forumindex weergegeven.

mochten jullie toevoegingen hebben of fouten ontdekken, schreeuw het dan hier uit! dan kunnen we zo snel mogelijk het forum 'perfectioneren'.

Ropor
27/12/2007, 20:13
Aan iedereen die deze site up to date houden: Goed werk! :D
Het ziet er allemaal heel netjes uit.

Tom
27/12/2007, 21:13
Inderdaad, en het werkt super. Ook de inlogproblemen die ik had zijn met phpBB3 verleden tijd, fijn!

q01z
27/12/2007, 21:14
Inderdaad, en het werkt super. Ook de inlogproblemen die ik had zijn met phpBB3 verleden tijd, fijn!

er wordt ook hard gewerkt :D

ben nu bezig met autoresize voor de foto's weer terug te krijgen.. dan kunnen we gewoon lekker groot posten :D

Tom
27/12/2007, 21:35
Dat gaat nog niet helemaal lekker, zie het (kersverse) schaalmodellen-topic...

q01z
27/12/2007, 21:44
Dat gaat nog niet helemaal lekker, zie het (kersverse) schaalmodellen-topic...

kheb ut idd maar weer eraf gehaald, die update deed het nog niet.. :roll:

Tom
27/12/2007, 21:55
Bedankt. Dat was dus de bewuste update waardoor je niet meer kon posten.

q01z
27/12/2007, 21:58
Bedankt. Dat was dus de bewuste update waardoor je niet meer kon posten.

gaat wellus wat mis..
php3 is wel even wennen voor me..

ik wil iig nog 2 dingen regelen;
-autoresize voor images..
en
-chatfunctie, is dat een idee?

Tom
27/12/2007, 22:06
Lijkt me wel leuk, het zal alleen wat rustig blijven tot het wat drukker wordt op het forum.