PDA

Bekijk Volledige Versie : Portal en Donatie knop toegevoegd



captainfrasca
31/05/2009, 00:58
Goedeavond allemaal!

Zoals jullie zien heb ik het een en ander veranderd aan het Forum.
De Grootste verandering is die van het Portal wat ik actief heb gezet en de mainsite is verdwenen.

Persoonlijk vind ik het lekker werken omdat je dan in één oogopslag kunt zien wat de actieve topics zijn. Je bent dus gelijk op de hoogte en kunt dan ook met één druk op de knop naar het gewenste topic gaan.

Ook nieuw is de Donatie knop van Paypal en zal over een week te gebruiken zijn. Laat ik vooropstellen het Forum zal altijd gratis blijven. De redenen dat ik heb gekozen voor de donatie knop zijn de volgende:

In het onderhoud van het Forum gaat zo nu en dan veel tijd inzitten en ik ben vaak tot in de nachtelijke uurtjes bezig om alles op de rit te houden. Ten tweede kost het helaas ook geld om deze website te draaien.

Ik vraag dus enkel om een donatie, het bedrag maakt niet veel uit en wil dan ook niet de hoofdprijs hebben.

Ten derde wil ik binnenkort overstappen naar een andere URL Host, die zorgt ervoor dat de software waarop de database waar het forum nu opdraait altijd up-to-date blijft, want helaas de provider waar de site nu op draait gebruikt helaas oude software en dat zorgt soms voor problemen. De nieuwe server is helaas ook duurder.

Ook wil ik het forum over gaan zetten op professionele forum software van V-Bulletin. Bekend van ondere andere het 944 forum. Helaas is de software die daarvoor gebruikt wordt duur echter het voordeel van v-bulletin is dat het mij als beheerdeer een hoop kopzorgen scheelt omdat er een "Live" helpdesk voor is en je dus niet aangewezen bent op de kennis van hobbyisten.

Ik hoop in ieder geval dat jullie de update leuk vinden en ik zal nog een keer zeggen doneren is niet verplicht maar is wel fijn als je dat ervoor overhebt om ervoor te zorgen dat de site in de lucht kan blijven en kan verbeteren.

Ik garandeer dat de donaties alleen gebruikt worden voor de website en niet voor andere doeleinden.

Ook heb ik voor alle zekerheid ook het domeinnaam http://www.924forum.nl aangevraagd mochten er ooit problemen komen met de Firma Porsche in verband met het gebruik van hun naam in mijn URL.

Met vriendelijke groet,

David van Coolwijk
Webmaster

Hendrik
31/05/2009, 09:30
Goed geregeld. :wink:

Maar... je moet nog even de aanpassingen doen die in de install staan voor overal_header.html.
Dat zijn aanpassingen om van het forum terug te kunnen naar de portal.

Nog wat over bezoekers aantal melden?

LWB
31/05/2009, 09:35
:eek: even wenne op de vroege ochtend... :shock:

mooi overzichtelijk zo :duim
even voor duidelijkheid,functioneren van de donatieknop is precies wanneerof werkt de Visa mogelijkheid al wel?

klaas 924
31/05/2009, 09:59
In het onderhoud van het Forum gaat zo nu en dan veel tijd inzitten en ik ben vaak tot in de nachtelijke uurtjes bezig om alles op de rit te houden. Ten tweede kost het helaas ook geld om deze website te draaien.



ik heb geen idee wat het kost om zo een site draaiende te houden
daarom:
kun je ons een klein beetje inzicht geven in die kosten??
en als het te doen is
kunnen we dit oplossen door sponsor advertenties op tenemen op de site
ik denk dan aan o.a.MH uit peize,Pimpmyporsche en anderen???

captainfrasca
31/05/2009, 10:40
even voor duidelijkheid,functioneren van de donatieknop is precies wanneerof werkt de Visa mogelijkheid al wel?

Over ca. 5 a 10 werkdagen wordt het account geactiveerd.


ik heb geen idee wat het kost om zo een site draaiende te houden
daarom:
kun je ons een klein beetje inzicht geven in die kosten??
en als het te doen is
kunnen we dit oplossen door sponsor advertenties op tenemen op de site
ik denk dan aan o.a.MH uit peize,Pimpmyporsche en anderen???

De bezoekers aantallen lopen van 200 tot 250 unieke bezoekers per dag, dit houdt in dat dat mensen zijn die voor het eerst op de website komen. Het leeuwendeel daarvan kwam niet verder dan de startpagina en ging weer weg, daarom heb ik de startpagina verwijderd en een redirect gemaakt van http://www.924forum.nl naar het forum, dit houdt in dat als je bijvoorbeeld via google op de website komt dan direct wordt doorgestuurd naar de Portal van het Forum. Hopelijk resulteerd dit ook in meer leden.

De kosten liggen ca. rond de 300 euro per jaar totaal.
De kosten voor de nieuwe en betere software ligt zo rond de 144 euro eenmalig en daarna ca. 40 euro per jaar voor updates en support.

Sponsors kan inderdaad wel enkel stuit je dan op een mogelijk probleem, het kan namelijk zijn dat Porsche zegt dat sponsoren een bron van inkomsten is en dus gaat zeggen, ho! je verdient aan mijn naam! Dat is ook de reden dat ik alvast 924forum.nl gereserveerd heb staan.

Ik hoop dat een en ander al weer wat duidelijker is!

captainfrasca
31/05/2009, 10:43
hendrik,

Weet jij of het mogelijk is om dat fotoboek wat jij had gemaakt in de portal te implementeren? En hoe fix ik dan die install?

ShroudedVeil
31/05/2009, 11:51
300 euro is toch best veel geld , dus ik zou zeker wat doneren

Alleen hoe werkt dat paypall eigenlijk?

enne David, bedankt voor het vele werk wat je vannacht weer gedaan hebt!!

captainfrasca
31/05/2009, 11:57
Ik heb het er graag voor over hoor Frank!


Bij die 300 euro zit ook een gedeelte van het gebruik voor internet. Bewust niet het hele bedrag, want ik gebruik het ook prive natuurlijk.

Hendrik
31/05/2009, 12:21
hendrik,

Weet jij of het mogelijk is om dat fotoboek wat jij had gemaakt in de portal te implementeren? En hoe fix ik dan die install?

Dan moeten we een andere portal installeren die wat gemakkelijker is in gebruik denk ik.
Een die met modules en blocks werkt.
Ik zal zo even de FTP gegevens opzoeken en kijken hoe deze in elkaar zit.

Mischien dat de redirect ook even duidelijker moet.

captainfrasca
31/05/2009, 13:25
Is een optie, want ik wil ook gebruik gaan maken van een rss feed waarin dan nieuws over bijvoorbeeld Porsche direct is te zien in de Portal, ik heb al even gekeken, maar dat schijn met phpbb lastig te zijn, vandaar dat ik ook op termijn op vbulletin over gaan. Ik heb net ff een demo gestart en ik moet zeggen dat het inderdaad allemaal veel beter werkt en veel meer leuke opties heeft

Hendrik
31/05/2009, 13:34
Zoals je ziet even bezig geweest.

- Admin panel de namen verbeterd.
- Plaatjes upload toegevoegd. Volledig in beheer van porsche-924.nl.
- Forum logo link terug naar het portal
- Redirect gaat direct naar portal.php

Nog in afwachting..

- Woopra. Meer info @ woopra.com
(Hierdoor heb je nu nog een foutmelding op de website.
Wanneer de site goedgekeurd word verdwijnt deze vanzelf.
Het kan een weekje duren.)

captainfrasca
31/05/2009, 13:41
Dank je wel Hendrik! :wave!

LWB
31/05/2009, 13:54
:yikes zijn nog wel aardige kosten David,bijna 1 st.924 in de belasting per maand...
Kan me indenken dat er mensen zijn die best wel willen doneren maar geen cr.kaart hebben of uberhaupt Paypal.....Gironummertje vermelden misschien?
Los van een donatie natuurlijk veel dank voor de inspanning die je levert :D

LWB
31/05/2009, 14:06
Alleen hoe werkt dat paypall eigenlijk?



www.Paypal.nl (http://www.Paypal.nl)

is betalen door gebruik te maken van e-mail adressen waaraan een creditkaartnummer is gekoppeld (om het heel kort te houden) Werkt perfect,zekers als je ook regelmatig Ebay aankopen doet...

Tom
31/05/2009, 14:17
Goed bezig allebei!

captainfrasca
31/05/2009, 15:41
:yikes zijn nog wel aardige kosten David,bijna 1 st.924 in de belasting per maand...
Kan me indenken dat er mensen zijn die best wel willen doneren maar geen cr.kaart hebben of uberhaupt Paypal.....Gironummertje vermelden misschien?
Los van een donatie natuurlijk veel dank voor de inspanning die je levert :D

Kan eventueel ook naar Rabobank: 343163667 tnv P.J.D. van Coolwijk te Lelystad o.v.v. donatie forum.

Hendrik
31/05/2009, 19:46
UPDATE

- Admin panel de namen verbeterd.
- Plaatjes upload toegevoegd. Volledig in beheer van porsche-924.nl.
- Forum logo link terug naar het portal
- Redirect gaat direct naar portal.php
- Portal in het nederlands
- NL icoontjes in het forum
- Fout in admin paneel opgelost. (opnieuw de admin bestanden geupload en language files updaten werkte)

Nog in afwachting..

- Woopra. Meer info @ woopra.com
(Hierdoor heb je nu nog een foutmelding op de website.
Wanneer de site goedgekeurd word verdwijnt deze vanzelf.
Het kan een weekje duren.)[/quote]

ShroudedVeil
01/06/2009, 00:51
:yikes zijn nog wel aardige kosten David,bijna 1 st.924 in de belasting per maand...
Kan me indenken dat er mensen zijn die best wel willen doneren maar geen cr.kaart hebben of uberhaupt Paypal.....Gironummertje vermelden misschien?
Los van een donatie natuurlijk veel dank voor de inspanning die je levert :D

Kan eventueel ook naar Rabobank: 343163667 tnv P.J.D. van Coolwijk te Lelystad o.v.v. donatie forum.

Dan ga ik het zo doen :-)

Dankjewel!

captainfrasca
01/06/2009, 00:55
Leuk dank je wel Frank. Ik zal ervoor zorgen dat het goed besteed wordt.

-Bassie-
01/06/2009, 07:22
ziet er erg mooi uit zo de homepage.

Tom
01/06/2009, 10:51
Mooie portal, goed overzichtelijk. Omdat het forum nu beter te vinden is, zullen er wel meer bezoekers komen....

Wat is er gebeurd met je eigen site, David?

captainfrasca
01/06/2009, 11:20
De eigensite is in principe weg Tom, Als ik de statistieken bekeek was de site niet interressant genoeg voor bezoekers en klikten weer snel weg, vandaar dat ie nu direct door wordt gelinkt naar het forum.

Hendrik
01/06/2009, 11:36
Mooie portal, goed overzichtelijk. Omdat het forum nu beter te vinden is, zullen er wel meer bezoekers komen....

Wat is er gebeurd met je eigen site, David?

Die heeft hij zo te zien laten vallen voor de portal.
We willen niet zien hoe zijn site in elkaar zat en denk dat het ook de reden is dat hij alles heeft laten staan en alleen de index aangepast. :grin:

Ik zal wel even kijken of ik zijn site netjes tussen al die bestanden vandaan kan vissen.

@david

Heb je de oude index van je site nog wel bewaard?
Ik zie hem er niet meer tussen staan.

Tom
01/06/2009, 11:38
Ik had denk ik ergens een linkje laten staan. Die oude site zag er goed uit en er was veel op te vinden, onder andere het verslag van je restauratie...

captainfrasca
01/06/2009, 11:54
Mooie portal, goed overzichtelijk. Omdat het forum nu beter te vinden is, zullen er wel meer bezoekers komen....

Wat is er gebeurd met je eigen site, David?

Die heeft hij zo te zien laten vallen voor de portal.
We willen niet zien hoe zijn site in elkaar zat en denk dat het ook de reden is dat hij alles heeft laten staan en alleen de index aangepast. :grin:

Ik zal wel even kijken of ik zijn site netjes tussen al die bestanden vandaan kan vissen.

@david

Heb je de oude index van je site nog wel bewaard?
Ik zie hem er niet meer tussen staan.

de indexheb ik nog wel ergens ja.. ff kijken

Hendrik
01/06/2009, 12:12
de indexheb ik nog wel ergens ja.. ff kijken


Hij werkt weer.

Voor de mensen die het wel leuk vonden.

http://david.porsche-924.nl/

Tom
01/06/2009, 12:21
Knal ook even ergens een link op de portal, lijkt me wel handig...

Hendrik
01/06/2009, 12:34
Knal ook even ergens een link op de portal, lijkt me wel handig...

Heb niet gevraagd of hij het goed vind maar je kan hem daar nu vinden. :grin:

captainfrasca
01/06/2009, 12:38
Ik vind het allemaal prima Hendrik.. Ik heb er verder toch weinig verstand van

Hendrik
01/06/2009, 12:42
Ik vind het allemaal prima Hendrik.. Ik heb er verder toch weinig verstand van

Met dat laatste help ik je. :wink:

captainfrasca
01/06/2009, 12:48
Wat ik dan weer bijzonder prettig vind! :wave!

Had jij nog wat kunnen opsnorren mbt een rss feed voor op de portal, ik snap al die dingen niet zo goed namelijk..... Het wordt tijd voor v-bulletin denk ik, daar zitten dat soort dingen allemaal bij ingebakken heb ik begrepen van de demo die ik gister heb uitgeprobeerd, werkt allemaal ook veel mooier duidelijker en overzichtelijker vind ik.

Ik zit er ook nog aan te denken om iets speciaals te doen voor de donateurs, wat laat ik uiteraard nog even geheim, maar ik wil kijken of het mogelijk is om een vermelding van de donateurs te maken in de Portal, daar zal dan een aparte box voor moeten komen, is vast wel te regelen denk ik.

Hendrik
01/06/2009, 13:07
Als je voor vbulletin gaat moet je je verder ook niet meer richten op het aanpassen van phpbb.
Er is trouwens geen rss reader voor phpbb.

Vbulletin werkt echt super mooi en makkelijk.
Even een mooi thema vinden en je kan al bijna los.
Met vbulletin kun je ook iets moois doen voor donateurs.

Het is alleen het probleem dat het overnemen van de posts van dit forum naar vbulletin soms niet goed gaat.

Wanneer je vbulletin aanschaft moet je even een seintje geven want dan gaan we even samen er mee bezig zijn zodat je zelf ook weet hoe het werkt. In het weekend bijvoorbeeld want je hebt best wel even tijd nodig om het goed naar je zin te krijgen.
Je bent nooit klaar en je ziet later toch altijd handige dingen die je kan toevoegen.
We kunnen dan een keer bij je moeder thuis afspreken.

Maar een andere host is dan echt wel aan te raden.
Neem dan pcextreme want daar zit ik ook en weet ik ook de weg.
En om misverstanden te voorkomen meteen met het nieuwe domein aan de gang.
Als je van cms veranderd is bijv. google toch even niet blij met je.
Dan kun je op de oude url een poos een redirect plaatsen met informatie van de overgang.

Blijf nog even bij deze tot de centjes bij elkaar geraapt zijn en we zullen dan een top forum in elkaar zetten.

captainfrasca
01/06/2009, 13:09
Ok strak plan Hendrik.....

Kevin- Martini
01/06/2009, 13:48
Bedankt! :duim
Heb mijn bijdrage inmiddels overgemaakt.

Kevin

captainfrasca
01/06/2009, 13:54
Dank je wel

captainfrasca
01/06/2009, 21:07
Vanaf heden is Paypal Actief!

klaas 924
01/06/2009, 21:24
he wat sien ik???
hebben we een FORUMBAAS :?:

captainfrasca
01/06/2009, 21:26
Tja vond ik grappiger ipv site admin......

klaas 924
01/06/2009, 21:30
Tja vond ik grappiger ipv site admin......

tsja nu weten we wat je bent :mrgreen:
want site admin is zo niets zeggend :!:

captainfrasca
01/06/2009, 21:38
Tja vond ik grappiger ipv site admin......

tsja nu weten we wat je bent :mrgreen:
want site admin is zo niets zeggend :!:

Precies, ik dacht ik zal mijn stempel is ff drukken :wink:

captainfrasca
01/06/2009, 21:48
De URL http://www.924forum.nl is heden ook bevestigd via de server PCextreme, dus mocht het ooit spaak lopen met deze URL ivm copyright of zo dan zitten we iig veilig..

Zodra de URL ook bereikbaar is voor het WWW dan komt er uiteraard een redirect naar dit Forum op te staan en ook zal er in de eerste instantie getest worden met v-bulletin aldaar.

Zowiezo wordt het de bedoeling dat PCextreme de URL gaat overnemen in verband met de betere compatibaliteit voor het forum.

Tenzij mensen zowiezo zoiets hebben van ik vind 924forum beter. Maar ja dat is dan weer zonde van alle stickers die al geplakt zijn.

Hendrik
01/06/2009, 21:55
De URL http://www.924forum.nl is heden ook bevestigd via de server PCextreme, dus mocht het ooit spaak lopen met deze URL ivm copyright of zo dan zitten we iig veilig..

Zodra de URL ook bereikbaar is voor het WWW dan komt er uiteraard een redirect naar dit Forum op te staan en ook zal er in de eerste instantie getest worden met v-bulletin aldaar.

Zowiezo wordt het de bedoeling dat PCextreme de URL gaat overnemen in verband met de betere compatibaliteit voor het forum.

Tenzij mensen zowiezo zoiets hebben van ik vind 924forum beter. Maar ja dat is dan weer zonde van alle stickers die al geplakt zijn.

Zolang porsche niet komt zeuren is er niets mis.
Je verdient niet aan de naam zolang er geen reclame staat dacht ik zo.
Het is gewoon handig iets achter de hand te hebben zoals je zelf al aangaf.

Kun je de DNS gegevens van dat domein al aanpassen?

klaas 924
01/06/2009, 21:56
nee ik vind http://www.924forum.nl mooier
want onze hobby auto heet nu eenmaal PORSCHE 924
en je legt ook sneller de link naar porsche dan
alleen 924 forum

captainfrasca
01/06/2009, 22:00
Zolang porsche niet komt zeuren is er niets mis.
Je verdient niet aan de naam zolang er geen reclame staat dacht ik zo.
Het is gewoon handig iets achter de hand te hebben zoals je zelf al aangaf.

Kun je de DNS gegevens van dat domein al aanpassen?[/quote]

Volgens mij wel.

Ik zal je ff de gegevens pm'en

-Bassie-
01/06/2009, 22:30
de homepage is offline

word niet meer door gelinkt van www.porsche-924.nl (http://www.924forum.nl) naar het forum

captainfrasca
01/06/2009, 22:35
vaag geen idee waarom eigenlijk.....

Hendrik
01/06/2009, 22:41
de homepage is offline

word niet meer door gelinkt van http://www.924forum.nl naar het forum

David had een beetje boel gegevens in de dir gezet en ik was eerlijk gezegd vergeten dat die index niet van zijn homepage was.

My bad. :ikweer

-Bassie-
01/06/2009, 22:43
inderdaad nu doet het het weer :duim

captainfrasca
01/06/2009, 22:43
Ja dat krijg je als je een leek aan het roer van een website zet.... :)

q01z
01/06/2009, 22:58
jeetje, ik let even niet op.. en alles is veranderd :D

wel ten goede gelukkig :D

ziet er super uit heren!
maar ik ga wel ff mn resolutie aanpassen... :roll: :oops:

captainfrasca
01/06/2009, 22:59
Jaja we zijn flink aan het timmeren,wacht maar tot we vbulletin erop hebben staan!

Hendrik
01/06/2009, 23:06
Jaja we zijn flink aan het timmeren,wacht maar tot we vbulletin erop hebben staan!


Zoek maar vast een leuk thema.

Dit is de enige kans dat leden zich er nu nog mee kunnen bemoeien. :grin:
Screenshots en dan een poll of zoiets..... :euh

captainfrasca
01/06/2009, 23:07
Jaja we zijn flink aan het timmeren,wacht maar tot we vbulletin erop hebben staan!


Zoek maar vast een leuk thema.

Dit is de enige kans dat leden zich er nu nog mee kunnen bemoeien. :grin:
Screenshots en dan een poll of zoiets..... :euh

Ok, ik ben onderweg......... :-D

gerben1986
02/06/2009, 18:15
Zoals je ziet even bezig geweest.

- Woopra. Meer info @ woopra.com
(Hierdoor heb je nu nog een foutmelding op de website.
Wanneer de site goedgekeurd word verdwijnt deze vanzelf.
Het kan een weekje duren.)
Dat portal is even wennen, maar heeft wel een legio mogelijkheden natuurlijk!!

En die foutmelding waar je het over hebt, is dat deze: "A Runtime Error has occured. Do you wish to debug"? (Stuur ik ook als bijlage mee).
Want ik krijg nu steeds die foutmelding en moet hem op elke nieuwe pagina weer wegklikken. Dat vergalt mijn forum-plezier ondertussen wel aardig.

Hendrik
02/06/2009, 18:17
Zoals je ziet even bezig geweest.

- Woopra. Meer info @ woopra.com
(Hierdoor heb je nu nog een foutmelding op de website.
Wanneer de site goedgekeurd word verdwijnt deze vanzelf.
Het kan een weekje duren.)
Dat portal is even wennen, maar heeft wel een legio mogelijkheden natuurlijk!!

En die foutmelding waar je het over hebt, is dat deze: "A Runtime Error has occured. Do you wish to debug"? (Stuur ik ook als bijlage mee).
Want ik krijg nu steeds die foutmelding en moet hem op elke nieuwe pagina weer wegklikken. Dat vergalt mijn forum-plezier ondertussen wel aardig.

Ok en zo te zien een verouderde browser?

Ik krijg er namelijk geen melding van alleen een gele uitroep teken links onder
Mischien kun je proberen errors uit te schakelen vie internet opties
Die melding krijg je nu omdat ik een nieuw statistieken programma erop heb gezet.
Deze moet alleen nog worden geaccepteerd en dan verdwijnt hij vanzelf.
Tot die tijd moet hij er echt op blijven want anders word hij nooit geaccepteerd.

gerben1986
02/06/2009, 23:07
Zoals je ziet even bezig geweest.

- Woopra. Meer info @ woopra.com
(Hierdoor heb je nu nog een foutmelding op de website.
Wanneer de site goedgekeurd word verdwijnt deze vanzelf.
Het kan een weekje duren.)
Dat portal is even wennen, maar heeft wel een legio mogelijkheden natuurlijk!!

En die foutmelding waar je het over hebt, is dat deze: "A Runtime Error has occured. Do you wish to debug"? (Stuur ik ook als bijlage mee).
Want ik krijg nu steeds die foutmelding en moet hem op elke nieuwe pagina weer wegklikken. Dat vergalt mijn forum-plezier ondertussen wel aardig.

Ok en zo te zien een verouderde browser?

Ik krijg er namelijk geen melding van alleen een gele uitroep teken links onder
Mischien kun je proberen errors uit te schakelen vie internet opties
Die melding krijg je nu omdat ik een nieuw statistieken programma erop heb gezet.
Deze moet alleen nog worden geaccepteerd en dan verdwijnt hij vanzelf.
Tot die tijd moet hij er echt op blijven want anders word hij nooit geaccepteerd.
Ik gebruik IE7, maar wel met een windows 98 layout om het zomaar te zeggen.
Daar zou het niet aan mogen liggen volgens mij.

Hendrik
03/06/2009, 13:50
Mischien de beveiliging heel sterk gezet?
Heb er geen last van op ie7 en ie8.

Maar vooruit ik heb het weggehaalt....

ReMo
03/06/2009, 15:08
Ik host een aantal sites bij;

http://www.antagonist.nl/

Werkt perfect en is erg voordelig. Je kunt daar vanuit je beheerders console allerlei software installeren. Je krijgt keurig een mailtje als er van de door jou geinstalleerde software een update beschikbaar is.

http://www.antagonist.nl/pages/installatron/

gerben1986
03/06/2009, 21:23
Mischien de beveiliging heel sterk gezet?
Heb er geen last van op ie7 en ie8.

Maar vooruit ik heb het weggehaalt....
Wat heb je weggehaald? Want ik heb er nu geen last meer van.
Super!! :wave!

Nu moet ik alles weer bij lezen... :nieteerlijk

Hendrik
06/06/2009, 20:45
Weer wat veranderingen.

Je kan ze hier zien. viewonline.php (http://www.924forum.nl/viewonline.php)

en dan naast legenda kijken.

-Bassie-
06/06/2009, 20:46
geen privacy meer :o

Fantaman
06/06/2009, 22:06
geen privacy meer :o
je kon ookal zijn met wie je op dezelfde pagina zat dus privacy? :)

-Bassie-
06/06/2009, 22:11
nee alleen forum toch of forumdeel.

Hendrik
06/06/2009, 23:09
Uhm die pagina zit standaard in het forum en kan je altijd al aanklikken. :eek:

Wat ik bedoel is dat ik de admins, moderators en donateurs even netjes aan het rijtje heb toegevoegd.

:mrgreen:

-Bassie-
06/06/2009, 23:12
ik zie het donateur ook een kleurtje :-)

ga je alleen iedereen scheiden vind ik maar oké.

verder worden weer alle pagina`s in de forum pagina geopend dus als je kruisje drukt ben je forum kwijt :eek: :(

Hendrik
07/06/2009, 00:09
ik zie het donateur ook een kleurtje :-)

ga je alleen iedereen scheiden vind ik maar oké.

verder worden weer alle pagina`s in de forum pagina geopend dus als je kruisje drukt ben je forum kwijt :eek: :(

Het links in nieuw venster verhaal....

Die is er weer in te zetten dat is het probleem niet.
Het is er alleen uitgehaald omdat ze aan XHTML eisen wilden voldoen.

Nu het forum dus opnieuw geinstalleerd is is die mod verdwenen.

Vinden jullie het veel werk om anders rechter muis >> open in nieuw venster/tabblad te gebruiken?
Ik zelf doe dat altijd al dus ben niet anders gewend. :D

Verder worden niet alle personen gescheiden alleen de donateurs van het forum.
Die verdienen wel een extra'tje dacht ik zo.
Het zou mischien ook beter wezen als ze omschreven worden als vriend van het forum.
Daar vinden we later wel iets op.

klaas 924
07/06/2009, 08:48
Verder worden niet alle personen gescheiden alleen de donateurs van het forum.
Die verdienen wel een extra'tje dacht ik zo.
Het zou mischien ook beter wezen als ze omschreven worden als vriend van het forum.
Daar vinden we later wel iets op.

leuk een kleurtje
en of je ons vrienden of donateurs noemt maakt niet uit
maar waarom zijn er nog maar zo weinig vrienden/donateurs??
als ieder een vriend zou zijn word er ook niemand meer onder
gescheiden!!

ShroudedVeil
09/06/2009, 00:16
Aangezien ik net 2 motorblokken voor de fiat 850 gekocht heb en 2 banden voor de 944 , en een setje remschijven en blokken voor de 944 en 1 blok er morgen in word gebouwd wacht ik nog heel eventjes :oops: :-(

-Bassie-
09/06/2009, 07:48
Aangezien ik net 2 motorblokken voor de fiat 850 gekocht heb en 2 banden voor de 944 , en een setje remschijven en blokken voor de 944 en 1 blok er morgen in word gebouwd wacht ik nog heel eventjes :oops: :-(

ken het ben nu bezig met opbouwen maar zonder baan is dat best moeilijk :oops:

gelukkig helpt m`n vader er een beetje bij mee dus dat is wel fijn :lol: