PDA

Bekijk Volledige Versie : Veerpootbrug wel mogelijk op 2.0?



ReMo
24/06/2009, 21:23
Vorig jaar had ik een Sparco veerpootbrug aangeschaft. Maar die kwam tegen de rubbers van de luchttoevoer. Ik heb hem er dus nooit op gehad omdat die rubber "pijpen" anders zo door gesleten zijn. Nu had ik een andere op marktplaats gevonden.
Maar ook die komt tegen die rubbers.

Vraag me eigenlijk af of je er wel een kunt monteren op een gewone 924. Iemand ervaring mee? Overigens wilde ik hem gewoon voor de show er op hebben.

-Bassie-
24/06/2009, 21:30
Vorig jaar had ik een Sparco veerpootbrug aangeschaft. Maar die kwam tegen de rubbers van de luchttoevoer. Ik heb hem er dus nooit op gehad omdat die rubber "pijpen" anders zo door gesleten zijn. Nu had ik een andere op marktplaats gevonden.
Maar ook die komt tegen die rubbers.

Vraag me eigenlijk af of je er wel een kunt monteren op een gewone 924. Iemand ervaring mee? Overigens wilde ik hem gewoon voor de show er op hebben.

jah past ik heb er wel 1 op zitten :wink:

ff in project page kijken ka je hem zien.

Tom
24/06/2009, 22:27
Anders wil ik 'm wel van je overnemen, René...

ReMo
24/06/2009, 22:29
Ik zal morgen nog even goed kijken en zien wat er over blijft qua ruimte. Mocht ik hem vande hand doen laat ik je het weten.

LWB
27/06/2009, 18:24
die van Wiechers hoor je wel goede berichten over.

924turbo2
27/06/2009, 18:49
Wiechers is vele malen beter dan die van Sparco en die goedkope aluminium dingen, pasvorm is perfect en veel beter bevestiging aan de veerpoten met rondom de 4 punten ipv 2.