PDA

Bekijk Volledige Versie : Functionaliteit Forum



Bcreative
01/07/2009, 10:43
Even over functionaliteit van het forum dan nog. Op zich best leuk dat je nieuws en 'nieuwe' adverts te zien krijgt steeds, maar ik vind dat eigenlijk de boel wat vervuilen. De 'echte' discussies moet je nu veel meer zoeken en de lijsten met nieuwe berichten worden erg onoverzichtelijk wat mij betreft. Kan dat anders? Bijv. nieuws en adverts in een aparte lijst ofzo?

Hendrik
01/07/2009, 11:14
Ik vind het er niet echt onoverzichtelijk uit zien.
Zolang er niet in een advertentie post gepost word zal hij gescheiden blijven.

Wanneer dat wel word gedaan verschijnt hij in de lijst erboven.
En dan is dan erg om te zien dat een lid van het forum in een advertentie heeft gepost?

De weergave in het forum staat nu op een week maar kan ook evt per dag.

Hier een screenshot van mijn beeld.

1775

-Bassie-
01/07/2009, 11:38
ik blijf gewoon op de hoofd pagina dat vind ik makkelijker gezien daar geen advertenties staan.

Pas
01/07/2009, 12:05
Waarom zit er overigens een 60 seconde lock op het verzenden van privé berichten?

ShroudedVeil
01/07/2009, 12:33
Spammers , je kan ook niet snel 2 berichten achter elkaar posten in een topic ;)

Fantaman
01/07/2009, 12:46
Spammers , je kan ook niet snel 2 berichten achter elkaar posten in een topic ;)
ja dat komt mij bekint voor, 2 mensen 4 topic, 4 gesprekken tegelijk, dan gebeurte het wel eens dat je binnen 10sec je 2e post al klaar had:-x

Hendrik
01/07/2009, 13:35
ik blijf gewoon op de hoofd pagina dat vind ik makkelijker gezien daar geen advertenties staan.

Ik ga iets moois maken hiervoor.


Waarom zit er overigens een 60 seconde lock op het verzenden van privé berichten?

Heb ik even op 30s gezet.


Spammers , je kan ook niet snel 2 berichten achter elkaar posten in een topic ;)

Aangepast want anders heb je niets aan het live topic als je een minuut moet wachten. :-P

klaas 924
01/07/2009, 19:50
bij mij werkt het volgende niet / of niet goed

directe links
dan
markeer alle forums als gelezen
en dan
krijg ik weer alle brichten van de afgelopen dagen

hoe kan dit / of wat doe ik niet goed??

Hendrik
01/07/2009, 20:11
Marktplaats berichten worden er vanaf nu uitgefilterd.

Wil je ze wel zien.

Directe Links >> Berichten van vandaag