PDA

Bekijk Volledige Versie : Foto's verdwenen



Bcreative
03/07/2009, 15:25
ik kan alleen je laatste ien tom... ik weet niet of het door mij komt..

Same here.

Tom
03/07/2009, 15:28
Zijn inderdaad verdwenen met het nieuwe forum. Net zoals de helft van de foto's uit mijn project-topic, waarvan ik meestal geen backup heb.

Bcreative
03/07/2009, 15:33
Zijn inderdaad verdwenen met het nieuwe forum. Net zoals de helft van de foto's uit mijn project-topic, waarvan ik meestal geen backup heb.

Oeps! Da's balen!:Cry:
Zijn die op een of andere manier nog te retrieven?

Hendrik
03/07/2009, 16:05
Zijn inderdaad verdwenen met het nieuwe forum. Net zoals de helft van de foto's uit mijn project-topic, waarvan ik meestal geen backup heb.

image shack?

Die sites worden geblocked wegens spam...

Je kan ze terug krijgen maar dan moet dat filter even uit.....

Tom
03/07/2009, 16:12
Tja, image shack werkt altijd prima hier. Dit is het enige forum waar het geblockt wordt van de tig fora waar ik op zit.

Hendrik
03/07/2009, 16:20
Tja, image shack werkt altijd prima hier. Dit is het enige forum waar het geblockt wordt van de tig fora waar ik op zit.

Tja.. de een heeft liever snelheid dan dat er plaatjes uit de US gedownload moeten worden.
Image shack is zo traag dat het niet is te doen. Daarnaast krijg je lekkere popups als je pc niet goed beveiligd is.
Gelukkig is het allemaal om te zetten.

Ik ga wel voor je ermee aan de slag.

Ik kom meer forums tegen die extern naar image shack linken niet accepteren.
Vooral nl forums en hoeft niet over auto's te gaan.

Gebruik dan een lokale plaatjes upload site.
En daarnaast is het uppen naar het forum beter.
De site is zo snel als de zwakste schakel.

Tom
03/07/2009, 16:38
Ja, maar dat heeft niet altijd gewerkt... en ik plaats foto's nog wel eens op meerdere sites, dan is image shack stukken makkelijker.

Nog nooit popups van gehad, alleen als ik een beeld op de site opende. Gewoon de 'direct link to image' plaatsen.

Hendrik
03/07/2009, 16:50
Het werkt wel dat is het probleem niet maar de laadtijd van die plaatjes is enorm.

En vooral als je er 10 onder elkaar plaats is dat erg vervelend.
Zelfs met mijn 60mb verbinding doe je er een poos over.

Maar goed ik zet ze om en het kom in orde.

Ik denk dat je vast wel een lokale plaatjes site kan vinden.

http://plaatjesupload.nl/