PDA

Bekijk Volledige Versie : Gaatjes dichten



ReMo
04/07/2009, 11:08
Toen ik mijn 924 kocht zat er een Zender voorspoiler op. Maar helaas is die gesneuveld en heb ik hem verwijderd.

Nu zitten er drie kleine schroef gaatjes in de voorschermen. Deze wil ik iets verzinken door er een schroef in te draaien waardoor er in de gaatje schuine kanten ontstaan. Daarna wil ik ze dicht plamuren.

Welke plamuur kan ik hiervoor het beste gebuiken? Zel dacht ik aan aluminium plamuur.

Maar als iemand betere tips heeft hoorik dat graag.

Lassen doe ik liever niet. Want er zit helemaal geen roest dus het lijkt me zonde om er zoveel warmte in te stoppen.

Frenske
04/07/2009, 14:52
beter ff dichtlassen, plamuur is poreus en houdt vocht vast. Dit bevriest in de winter (logisch, 'szomers vriest het niet :-) ) en barst. Meer vocht dringt erin en roest is een feit.

groet

Frenske

-Bassie-
04/07/2009, 16:09
staal plamuur word echt knetter hard

echt super spul

daarna afwerken met het liefst zacht plamuur en dan spuiten.

maar kan ook afwerken voor staal plamuur heel zijn te bewerken is alleen heel hard waardoor moeilijk te bewerken.

Ritske
04/07/2009, 19:53
Ik zou idd ook voor lassen gaan, heb je het weer goed en degenlijk en de oppervlakte word er niet groter van dan wanneer je alleen gaat plamuren/schuren

klaas 924
04/07/2009, 20:29
ik zou voor lassen gaan
het is altijd een betere hechting dan plamuur
dat scheurt op den duur toch en kun je nog een keer plamuren en spuiten
(maar je kan altijd nog bij een carrosseriebedrijf eens informeren)

Fantaman
05/07/2009, 00:14
persoonlijk zou ik het ook gewoon dicht lassen, glad maken met slijptol, en eventueel beetje plamuur om het 100% strak te krijgen met een likje verf;-)