PDA

Bekijk Volledige Versie : alle berichten verwijdert



924turbo2
07/07/2009, 22:27
Ik heb al mijn oude inbox berichten verwijdert. Echter had ik er een paar willen bewaren, is dit nog terug te halen ?

Hendrik
07/07/2009, 23:38
Helaas niet meer.

Maar mischien weet je van wie die pb's waren en als ze oud genoeg waren van voor de transfer bijvoorbeeld.
Dan kun je vragen ze weer te laten forwarden.

924turbo2
08/07/2009, 08:05
helaas is diegene niet mer actief op het forum

Hendrik
08/07/2009, 14:28
Toch is proberen een PB te sturen.

Mischien dat hij nog op de email reageerd.
En anders direct een email.

Het is niet echt netjes om op zijn account in te loggen en de pb's naar jouw te sturen.

Om wie gaat het eigenlijk?

q01z
08/07/2009, 22:53
Om wie gaat het eigenlijk?

dat lijkt me niet relevant ;)

maaruhm, is het niet mogelijk alleen deze uit de backup te halen? ik weet niet in hoevere dat gaat bij vbulletin?

Hendrik
08/07/2009, 23:32
dat lijkt me niet relevant ;)

maaruhm, is het niet mogelijk alleen deze uit de backup te halen? ik weet niet in hoevere dat gaat bij vbulletin?

Het kan relevant zijn als die persoon niet meer actief is en als admin onder zijn account evt de berichten kon duursturen.

Nee er word een complete backup(dump) gedraaid van alle tabellen.
Dus 1 .sql bestand en om de pb tabel eruit te halen moet eerst eerst de backup terug gezet worden.
Dan een backup van die ene tabel maken en dan weer het orginele terug zettten.
Het kost veel werk om alleen zijn berichten eruit te vissen en dan zijn er nog risico's aan verbonden.
(woorden van een vB developer!)

Er staan zo een 8000 pb berichten opgeslagen.

En over mijn eerste opmerking ivm privacy.... als ik wel berichten zou moeten vissen tussen 924turbo en X zijn ze ook gewoon te lezen omdat pb's niet encrypted zijn. Maar omdat het lastig te doen is blijf ik lekker uit het database want dat is toch wel het hart van het forum.