PDA

Bekijk Volledige Versie : veger en raammecaniek elektrisch



jessy1984
08/07/2009, 20:43
ik ben bezig met het elektrisch gedeelte van de wagen en zoals iedereen hier weet kan dit wel lastig zijn

m'n ramen werken soms wel dan weer niet heb dit nagekeken en nu blijken de motortjes soms niet te werken ik tik met een hamertje op de motor en dan werkt deze wel ook maken ze lawaai en gaan ze wat stroef had alles an gesmeerd maar dit helpt niet
dus ik zoek een ruitmecaniek L+R zijn allebij slecht deze kosten hier 170€ per kant nieuw mss heeft iemand ze goedkoper ergens ??

dan zoek ik ook een goede veger mecaniek motortje is goed maar een van de stangen komt van de bolletjes af deze mecaniek heb ik nog nergens gezien mss enkel pij porsche dealer ?? weet ook geen prijzen of mss heeft iemand een goede ik had er een van een andere auto meer deze is ook slecht

-Bassie-
08/07/2009, 20:52
misschien een goede uitleg neerzetten voor veger techniek??:redface::doh:

Tom
08/07/2009, 22:03
Je bedoelt het schaarmechanisme waarmee de ruit omhoog en omlaag bewogen wordt?

Pas
09/07/2009, 01:54
Ik ga nog een deur vervangen van m'n auto, je bent van harte welkom om de mechaniek uit de deur te slopen die ik overhoud want die gaat dan toch naar het grod vuil.

Bestuurdersport btw (en de raammotor haal ik er wel uit voor in de andere deur)

jessy1984
09/07/2009, 17:01
ik heb een de voledige ruitmecaniek nodig voor L+R raam dus incl motor
als ik op de motor tik werkt deze soms wel dus ze komen wat vast te zitten of collector ervan slecht soms werken ze dan weer niet en mecaniek maakt ook wat veel lawaai en een beetje sroef dus hier zit wat veel speling op

voor de vegers ga ik ook nog eens horen bij porsche als ik er ooit eens geraak dar geb ik de lange stang van nodig heb et net even opgezicht en is stuknr 477 955 036B

Pas
23/07/2009, 15:02
http://link.marktplaats.nl/266389283

Heb je hier wat aan?

jessy1984
23/07/2009, 20:26
http://link.marktplaats.nl/266389283

Heb je hier wat aan?

ik denk niet dat dit iet is wat je moet kopen is goedkoop en ziet er mij ook goedkoop uit :)

woensdag ben ik in hulst geweest en daar een ruitmecaniek voor beide ramen gekocht 2dehands uit een 944
gistere geplaatst en ze werken perfect :) eindelijk zeker dat m'n ramen terug dicht kunnen als het begint te regenen
ook de veger mecaniek heb ik ondertusse gevonden werkt ook weer als nieuw

toch bedankt om te zoeken