PDA

Bekijk Volledige Versie : 924 | Deursloten / Handvatten



mputtenaar
22/03/2012, 10:32
Beste allemaal,

Ik heb een Porsche 924, Bieber uitvoering met deels een ombouw tot 944, bouwjaar 4-7-1980.

Ik ben al weer enige tijd bezig (helaas heb ik door werk weinig privetijd), om de sloten van mijn 924 functioneel te maken. De sloten waren al niet functioneel toen ik de 924 in mijn bezit kreeg. De rechterdeur gaat alleen van binnenuit open en kan ook van binnenuit gesloten worden, maar van buiten lukt het niet via de sleutel. De linkerdeur gaat gewoon open, maar ik kan hem niet op slot doen of openen met de sleutel.

Door een aantal goede tips van Bas heb ik de linkerdeur weer functioneel gekregen en ben daar eigenlijk wel trots op en dank hem hier dan ook voor. Wel is het nu zo dat het handvat niet meer vastgaat. Volgens mij zou het vrij simpel moeten werken. Bij het niet slotdeel / het smalle deel van het handvat, zit een soort van haakje en deze valt in de deur. Het slotdeel zou vastgezet moeten worden met een schroef, welke aan de zijkant van je deur zit. Echter het lijkt wel alsof er iets is afgebroken aan de binnenkant, waardoor de schroef geen houvast heeft bij het slot.

Heeft iemand suggesties hoe ik dit het beste kan oplossen. Waarschijnlijk zal ik een gedeelte moeten vervangen van het binnenwerk. Heeft iemand voor mij dit onderdeel liggen, of een compleet handvat. Ik wil het liefste niet mijn cilinder vervangen, want ik heb nu een en dezelfde sleutel voor het starten en voor mijn deursloten.

Ik hoop echt dat jullie mij op weg kunnen helpen, want ik wil toch echt de weg op met dit mooie weer. Ik hoor graag van jullie.

Martijn

M.B.H.
22/03/2012, 16:53
je Zegt Ik wil het liefste niet mijn cilinder vervangen.
kan zo overgezet worden en Ja hoor ik heb die onderdelen wel liggen.
Zeg maar wat je nodig bent en Geef dan maar een Pm wat het je waard is.