PDA

Bekijk Volledige Versie : Knipperlichten



Steady Eddy
15/07/2009, 12:32
Waarschuwingslichten werken allemaal, maar aparte richtingaanwijzer niet. Relais al vervangen - geen verschil. Zou het een slecht contact in de stuurhendel zijn ?

-Bassie-
15/07/2009, 13:56
doet je seinlicht het wel??

zo niet kijk of de stekker er wel op zit.

anders naar schakelaar kijken jah.

ShroudedVeil
15/07/2009, 14:10
Je kan je stuur er eens afhalen en je wisser/licht kolom eraf halen en dan kijken of alle draadjes nog intakt zijn.!

Bij de kever van Romy zag dit er ook niet meer goed uit en werkte daarom ook niet meer

( kever heeft de zelfde als de oude versie van de 924 )

Ow en als deze kapot blijkt te zijn heb ik er nog wel 1 voor je in de aanbieding die het wel doet ;)

Steady Eddy
15/07/2009, 14:43
Seinlicht/grootlicht werkt wel
Zou idd wel eens contact -of draadprobleem kunnen zijn
Zal stuur ed. er eens afhalen

-Bassie-
15/07/2009, 14:46
meten is weten.

kijken of er op de schakelaar wel ene goede plus komt te staan.

of de schakelaar wel een plus door geeft links/rechts.

Fantaman
16/07/2009, 13:55
toen ik mijn auto kocht deed de waarschuwlichten het wel, maar bij links of rechts kniper licht ging alleen het lampje in het dash constant branden.
bleek slecht contact van de zekering te zijn;-)

Steady Eddy
17/07/2009, 07:58
Idd Fantaman - gisteren ontdekt - gebeunde zekering

Woutje
05/10/2009, 21:05
Ik heb precies hetzelfde probleem, maar mijn zekeringen zijn helemaal in orde. Die heb ik allemaal vervangen bij aanschaf, leek mij wel zo handig na 12 jaar stilstand.
Stomme is dat de alarmlichten het idd wel doen en de parkeerlichten doen het ook gewoon waneer het contact uitstaat. Maar zo gauw ik het contact aangooi en richting probeer aan te geven, helemaal niets.
Relais moet goed zijn, want de alarmlichten doen het ook, maar er komt geen prik aan bij de lichten omdat het relais niet eens omslaat. en ik kan mij niet voorstellen dat het in de stuurkolom zit, want de switch van de parkeerlichten doet het dus wel, of is dat niet dezelfde? We dezelfde hendel...

Iemand een idee?

Groet,
Woutje.