PDA

Bekijk Volledige Versie : marktplaats en autospotter



klaas 924
18/07/2009, 11:30
is dit dan een MAFKEES of een soort programma,die nieuws feiten van en over PORSCHE selecteerd op het WEB??
als je rss reader op laat zoeken door GOOGLE staat daar een site waar in uitleg word gegeven over rss reader het is in het engels (dat gaat dan nog)en het gaat over computers(word al moeilijker)
want eerlijk gezegd word ik er wel een beetje ZAT van al die verwijzingen naar o.a. marktplaats en autospotter en ga zo maar door!
kunnen jullie als modarators /beheerders daar iets tegen doen???????

Hendrik
18/07/2009, 11:39
Ja daar kunnen we wat aan doen.

UITSCHAKELEN......

Maar die forums kun je alleen maar last van hebben als je ze daadwerkelijk bezoekt.
Dus wat is het probleem?

Op de homepagina zie je alleen de RSS feeds van bekende auto site's en dat zijn maar 4 regels?

Tom
18/07/2009, 11:42
Ik vind het wel wat toevoegen aan het forum. Jammer dat de marktplaatsadvertenties om de haverklap omhoog gehaald worden waardoor ze hier weer op het forum komen, maar er zit genoeg interessants tussen.

captainfrasca
18/07/2009, 11:44
Wat mij betreft wordt het niet uitgeschakeld, er staan eem hoop interressante items tussen...

En in veel gevallen hebben veel mensen ook interresse in het merk Porsche, dus de nieuwswaarde is in dat optiek hoog genoeg om het te laten staan.

Hendrik
18/07/2009, 11:51
Posten in marktplaats advertenties kan ik evt wel uitschakelen.
Maar in de feeds van andere site's wil ik het wel aan laten staan omdat je hier wel is een leuke discussie op los kan laten.
Zoals die tuning foto's etc.

Opties:


Het posten in marktplaats en nieuwsberichten uitzetten.
Het posten alleen in marktplaats uitzetten



Bij optie 1 kun je altijd een nieuw topic starten om toch ergens over te praten.
De drempel ligt dan te hoog om dat te doen en zullen we die topics weinig gaan zien. Nu is het een druk op post reply en dat maakt het erg makkelijk.

Tom
18/07/2009, 11:53
Ik bedoelde meer dat de marktplaats-advertenties zelf steeds opnieuw als ongelezen bericht geplaatst worden, ondanks dat er niets aan veranderd is. Posten in mp-advertenties kan handig zijn om anderen erop te attenderen dat dit de moeite waard is...

Hendrik
18/07/2009, 12:04
Helaas kan ik daar niets aan doen.
Een punt is al genoeg zodat de reader zegt dat het een nieuw topic moet worden.

klaas 924
18/07/2009, 12:07
Ik bedoelde meer dat de marktplaats-advertenties zelf steeds opnieuw als ongelezen bericht geplaatst worden, ondanks dat er niets aan veranderd is. Posten in mp-advertenties kan handig zijn om anderen erop te attenderen dat dit de moeite waard is...

ik controleer (puur uit nieuwschierigheid wat er te koop is)
elke dag even marktplaats en doe dan vaak een andere vondst dan waar ik naar op zoek was
dus daarvoor heb ik rss reader niet nodig
maar het geeft wel veel onnodige niets toevoegende berichten
maar dat kan natuurlijk alleen mijn mening zijn
vaak sla ik als ik nieuwe berichten lees de RSS berichten al over

-Bassie-
18/07/2009, 12:10
ik lees altijd op de homepage de nieuwe topic/replay`s.

en verder nooit de rss alleen als ik iets wil zien ga ik naar marktplaats.

maar van mij hoeven ze niet perse weg want soms staan er wel leuke dingen bij;-)

Hendrik
18/07/2009, 12:17
ik controleer (puur uit nieuwschierigheid wat er te koop is)
elke dag even marktplaats en doe dan vaak een andere vondst dan waar ik naar op zoek was
dus daarvoor heb ik rss reader niet nodig
maar het geeft wel veel onnodige niets toevoegende berichten
maar dat kan natuurlijk alleen mijn mening zijn
vaak sla ik als ik nieuwe berichten lees de RSS berichten al over


Volgens mij gebruik je een verkeerde link?

Gebruik je wel het knopje Nieuwe berichten (http://www.924forum.nl/search.php?do=getnew&exclude=74,75)?

Daar worden alle marktplaats berichten uit gefilterd.

Hendrik
18/07/2009, 12:26
Ik bedoelde meer dat de marktplaats-advertenties zelf steeds opnieuw als ongelezen bericht geplaatst worden, ondanks dat er niets aan veranderd is. Posten in mp-advertenties kan handig zijn om anderen erop te attenderen dat dit de moeite waard is...

Ik heb iets toegevoegd aan het forum wat het mischien tegen kan gaan.

Zie details modforum...

klaas 924
18/07/2009, 12:45
Volgens mij gebruik je een verkeerde link?

Gebruik je wel het knopje Nieuwe berichten (http://www.924forum.nl/search.php?do=getnew&exclude=74,75)?

Daar worden alle marktplaats berichten uit gefilterd.

ja die gebruik ik
ook dan heb ik rss met marktplaats berichten

Hendrik
18/07/2009, 13:05
Dat is eigenlijk niet mogelijk dus post eens een screenshot nadat je erop geklikt hebt?

klaas 924
18/07/2009, 14:45
Dat is eigenlijk niet mogelijk dus post eens een screenshot nadat je erop geklikt hebt?

help even


wat is een screenshot ??
en hoe vang ik die ??

(ik ben een computer gebruiker/en zeker geen computer expert zoals sommigen op dit forum het wel zijn)

Hendrik
18/07/2009, 14:56
Knopje Prt Scr op de toetsenbord. (ergens rechts boven meestal)
Dan naar Paint gaan > bewerken > plakken > bestand > opslaan als > naam geven en onthouden waar je hem neerzet.

Naar het forum en als bijlagen toevoegen.

klaas 924
18/07/2009, 16:20
Knopje Prt Scr op de toetsenbord. (ergens rechts boven meestal)
Dan naar Paint gaan > bewerken > plakken > bestand > opslaan als > naam geven en onthouden waar je hem neerzet.

Naar het forum en als bijlagen toevoegen.

oke als ikweer een lange lijst nieuwe berichten heb
zal ik dit eens proberen
dus als het goed gaat lees je het hier vanzelf

maar als ik dus op prt scrn druk gaat er een copy van wat er op het beeldscherm staat automatisch naar paint?

Hendrik
18/07/2009, 16:29
Nee.

Eerst als je op het forum zit op Print screen drukken en dan zelf naar paint gaan.

klaas 924
18/07/2009, 17:37
thanks

ik heb even een testje gedaan en wat denk je

HET LUKT

nu even wachten tot er weer een lijst staat met
rss reader posts

klaas 924
19/07/2009, 13:05
sorry :behindsofa:
ik heb nu pas ontdekt wat jullie al lang wisten

als ik op de button druk van ""nieuwe berichten"" dan heb
ik geen berichten van RSS reader!
en als ik op de button druk ""directe links"" en dan berichten van vandaag
dan ziet ik ze wel!:peep:
its so easy!!!!:boom:

Hendrik
19/07/2009, 13:06
marktplaats berichten zijn ook berichten van vandaag. :D

opgelost dus.

klaas 924
19/07/2009, 13:13
opgelost dus.

ja voor mij wel !!!!