PDA

Bekijk Volledige Versie : leren bekleding bijwerken



VonG
27/07/2009, 21:36
wie heeft er ervaring met leren bekleding bijwerken? Ik heb een nieuw speeltje gekocht (geen P) en deze heeft half lederen bekleding in donker grijs en daar zitten een paar kale plekjes op. Die wil ik weer mooi maken. Schoensmeer? Lederen meubel spul? Alle tips zijn welkom!

captainfrasca
27/07/2009, 21:49
Een goede leer behandelaar kom je al een heel eind mee, je zult het alleen goed bij moeten houden omdat naverloop van tijd de wax uitdroogd en de vlekjes weer zichtbaar worden..

Leerbehandelingssetjes zijn over het algemeen goed te verkrijgen, verschillen in kwaliteit weet ik niet....

Ritske
27/07/2009, 21:54
Als je een beetje op google gaat zoeken, dan kun je complete behandel setjes krijgen(primer, filler/plamuur voor scheurtjes etc. en leerverf wat je op kleur kunt laten mengen) dan heb je er wel veel werk van, maar dan kun je over het algemeen je leer terug in nieuwstaat krijgen :thumb:

VonG
27/07/2009, 22:31
dank maar... als iemand al ervaring heeft met een bepaald middel hoor ik dat graag...

ShroudedVeil
28/07/2009, 10:44
Zit je ook op het 944 Forum, zo niet, zal ik daar eens kijken , staan meerdere behandelingen voor Leer op waarmee het er weer als nieuw uitzag ;)

Bcreative
29/07/2009, 09:55
Ja, de meeste van ons zitten op stof of skai. Maar veel 944-rijders zitten heel sjiek op leer!;-)

-Bassie-
29/07/2009, 10:04
ik niet:heh:

alcantara met leer:whistle:

Fantaman
29/07/2009, 12:34
ja ik heb ook half lederen stoelen, die nodig aan vervanging toe zijn:whistle:
ojha ze worden wel opnieuw bekleed, volledig leer. als het geld er is:heh:
en dan wil ik het leer dus ook goed bijhouden;-)

-Bassie-
29/07/2009, 12:50
misschien slim om eens een bedrijf te bellen waar ze veel dingen doen met leer/autostoelen.

en anders eens een garage inlopen waar ze met oldtimers werken.

en m`n vader heeft vroegen wel z`n deurpanelen met schoensmeer gedaan ziet er goed uit.

dik er op doen en dan goed uit poetsen.

VonG
29/07/2009, 20:29
dank voor de tips! Zal inderdaad eens op het 944 forum kijken. Er zit een poetsbedrijf hier in het dorp waar ze spul verkopen. Ik ga daar ook eens kijken...