PDA

Bekijk Volledige Versie : Ik wordt er zo moe van ............



ReMo
02/08/2009, 00:51
Had ik laatste maanden geen problemen met starten en lopen. Ga ik op vakantie voor 2 weekjes. Denk trek maar even de bobinekabel los tegen eventuele diefstal. Weer terug van vakantie, bobinekabel er weer op start weer perfect.

Volgende dag een ritje, draait ie 1.800 toeren stationair. Later weer gestart, weer keurig 850 toeren.

Vandaag weer een ritje gemaakt, 1.80 toeren stationair. Dat blijft hij draaien zolang ik rij. Even later moest ik weer terug, keurig 850 toeren maar het begon weer op te lopen naar een 1.200.

Snap niet waar dit weer aan kan liggen. Morgen maar weer eens tanken en een lekker stukje snelweg pakken, misschien dat dat helpt.:eyebrows:

Pas
02/08/2009, 01:13
Blijft er misschien wat hangen. Gasklep/kabel of je luchtschuif. Bij je luchtschuif kan je makkelijk even kijken of de connector er in ieder geval op zit.

Valse lucht moet ie verder alleen maar beroerder van gaan lopen denk ik.

Tom
02/08/2009, 11:27
Mijn auto heeft ook z'n dagen, de ene keer loopt-ie beter dan de andere. Ik houd het maar op de leeftijd, hij wordt tenslotte goed onderhouden en het merendeel van de tijd doet-ie het prima.

Fantaman
02/08/2009, 16:14
die van mij ging opeens ook over 1500 toeren stationair draaien, nu de extra luchtschijf er tussen uit is heb ik nergens meer last van.
ik heb de slangen afgedopt dus als het erg koud is icm koude motor loopt ie heel rottig stationair maar met een beetje gas heb je nergens van:loco:

Tom
02/08/2009, 17:14
Je moet niet de perfectie en 100% voorspelbaarheid van een nieuwe auto verwachten... zolang-ie goed start en loopt is er verder toch niet zoveel mis?