PDA

Bekijk Volledige Versie : 924 | Zit nog met een paar vragen betreffende ...



924-Power
29/04/2012, 12:59
Hoi beste 924 lovers ...

Ik heb nog een paar vragen waar ik na zelf te internetten nog geen antwoord op heb ...

- Een rechter buitenspiegel vind ik precies nergens bij tweedehands onderdelen ..... zijn er nog te vinden want die dat mij interesseert heeft maar een linker alleen ?

- De Porsche logo's voor vooraan onder de motorkap en de 2 voorste vleugels alsook een lange stikker voor achteraan zijn die ergens te verkrijgen ?
en zijn die duur in aankoop ?

En eentje dat hier eigenlijk niet op zen plaats staat en waarschijnlijk een domme vraag is maar heeft een '76-er een servo besturing ?

Alvast bedankt voor de info !!

fcam
29/04/2012, 14:29
Misschien is er forumlid die eenzelfde, voor jou auto passende, rechter spiegel heeft liggen. Volgens mij zijn er veel verschillende spiegels gebruikt. Een foto plaatsen van je linker spiegel is misschien makkelijk. Voor nieuwe onderdelen kun je terecht bij Alpo (ALPO - ALPOGROS (http://alpo.nl/)) ik neem aan dat ze ook naar België versturen. Stickers e.d. leveren ze ook. Je zou ook bij een Porsche centrum in de buurt kunnen informeren. Handig bij dit soort kwesties is dat je met onderdelen nummers kunt werken. De juiste PET lijst is hier binnen te halen: Porsche Classic Originalteile Katalog - Classic Originalteile & Literatur - Porsche Classic - Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG (http://www.porsche.com/germany/accessoriesandservices/classic/catalogue/originalpartscatalogue/)
In zo'n lijst, met van die handige tekeningen, kun je ook zien of er een stuurbekrachtiging is geleverd voor jou 924.

Succes!

jimfrey944
29/04/2012, 15:00
Op jou beoogde 924 hoort geen stikker op de achterkant !!!!
En ook niet onder de kap
En met op de vleugels weet ik niet wat je bedoelt
Wil je deze toch plaatsen zijn ze wel makkelijk te krijgen en niet echt duur
De badge van voor op de neus vind je vaak op eBay voor prijzen van 25 tot 80 euro
Met Servo besturing neem ik aan dat je stuurbekrachtiging bedoeld
Nee helaas dat was toen nog geen optie

harry
29/04/2012, 15:28
Hoi beste 924 lovers ...

Ik heb nog een paar vragen waar ik na zelf te internetten nog geen antwoord op heb ...

- Een rechter buitenspiegel vind ik precies nergens bij tweedehands onderdelen ..... zijn er nog te vinden want die dat mij interesseert heeft maar een linker alleen ?

- De Porsche logo's voor vooraan onder de motorkap en de 2 voorste vleugels alsook een lange stikker voor achteraan zijn die ergens te verkrijgen ?
en zijn die duur in aankoop ?

En eentje dat hier eigenlijk niet op zen plaats staat en waarschijnlijk een domme vraag is maar heeft een '76-er een servo besturing ?

Alvast bedankt voor de info !!

Kijk eens op ebay

Porsche 911 Emblem Wappen Fronthaube 912 CARRERA 928 944 924 914 | eBay (http://www.ebay.de/itm/Porsche-911-Emblem-Wappen-Fronthaube-912-CARRERA-928-944-924-914-/280866872396?pt=DE_Autoteile&hash=item4164f85c4c)

924-Power
29/04/2012, 15:49
Thanks voor jullie info , ik weet weeral heel wat meer !

Dat die achterste grote sticker niet op dit '76 type hangt normaal had ik hier al ergens gelezen maar vind em wel verdomd mooi staan ;)

Als er dan geen stuurbekrachtiging opzit stuurt die dan erg moeilijk of valt dit goed mee ?

jimfrey944
29/04/2012, 18:15
de 924 is een redelijk makkelijk sturende auto omdat het stuur bijna vertikaal zit kan je er goed aan trekken