PDA

Bekijk Volledige Versie : help lager+bus in krukas kapot



klaas
10/08/2009, 21:40
hallo heeft iemand een nieuwe bus + lager voor mij waar de aandrijfas inkomt bij je krukas achter je koppelingsplaten die van mij zijn kapot zijn ze te krijgen zo ja waar dan in het boek en op internet is niks te vinden van de maten of nummers weet iemand het vr gr klaas:Cry:

Cor 944
10/08/2009, 21:47
hallo heeft iemand een nieuwe bus + lager voor mij waar de aandrijfas inkomt bij je krukas achter je koppelingsplaten die van mij zijn kapot zijn ze te krijgen zo ja waar dan in het boek en op internet is niks te vinden van de maten of nummers weet iemand het vr gr klaas:Cry:


ff ALPO in Haarlem bellen.
zeggen wat je nodig hebt.
en ze sturen het op.
morgen bellen ,overmorgen in huis.

M.B.H.
10/08/2009, 23:23
hallo heeft iemand een nieuwe bus + lager voor mij waar de aandrijfas inkomt bij je krukas achter je koppelingsplaten die van mij zijn kapot zijn ze te krijgen zo ja waar dan in het boek en op internet is niks te vinden van de maten of nummers weet iemand het vr gr klaas:Cry:

Het is mij niet duidelijk wat je bedoeld Wat is de diameter van dat lager ongeveer ????
Bedoel je het naald lager in de krukas
bedoel je het druklager van de koppeling
bedoel je de lagers in de aandrijfas / transaxel
graag info ?????

klaas
11/08/2009, 19:18
het is een naaldlager maar heb hem al besteld jullie worden bedankt voor de info vr gr klaas

Frenske
11/08/2009, 19:21
en dan laat je ons zo schrikken :yikes:yikes:yikes voor een k#t lagertje?

poeh poeh, niet :nono::nono: meer doen, da's slecht voor ons wekkertje :doh: