PDA

Bekijk Volledige Versie : [Gezocht] Gezocht: linkerbuitenspiegel 924S '86 in zieligzwart



Roemer
08/05/2012, 07:55
Goeiemoggel,

Spiegel mist een piefje en draait oeveloos rond... vind mezelf niet lelijk maar schrik toch elke keer als ik ineens mijn tronie in de spiegel zie wanneer ik er auto's in verwacht te zien verdwijnen :D

Heb er maar een (1) nodig maar ben bereid er twee af te nemen, evt. in een andere kleur.

Bij voorbaat dank, Roemer

M.B.H.
08/05/2012, 08:53
Goeiemoggel,

Spiegel mist een piefje en draait oeveloos rond... vind mezelf niet lelijk maar schrik toch elke keer als ik ineens mijn tronie in de spiegel zie wanneer ik er auto's in verwacht te zien verdwijnen :D

Heb er maar een (1) nodig maar ben bereid er twee af te nemen, evt. in een andere kleur.

Bij voorbaat dank, Roemer

heb ik niet in het zwart.
Wel in een andere kleur.
Maar welke onderdelen ben je nodig .
alleen de boddy zodat je de rest weer over kan zetten. ??

Roemer
09/05/2012, 07:34
hey,
bedankt voor de snelle respons!

de body en het glas is goed, maar in body is het witte plastic plaatje en de pin stuk zodat de spiegel niet vast blijft zitten in een (1) stand maar rondzwengelt.
als ik er met alleen dit plaatje te vervangen af kan komen: prima.
kan er ook mee leven om een hele spiegel af te nemen... hoor t graag

M.B.H.
09/05/2012, 08:07
je bedoeld de spiegelmotor < met wit Plastic plaatje.?
Als dat zo is kun je die inderdaad alleen vervangen.
en het spiegelglas heeft 3 pinnen ,
waar het weer mee op de spiegelmotor word bevestigd.> zitten die nog aan het spiegelglas ?

fcam
09/05/2012, 17:10
Voor de 924S zijn verschillende spiegels gebruikt. Die voetjes van de spiegels die op mijn auto zitten worden niet in PET gegeven. Dus kijk goed om welke spiegel het gaat en geef eventueel nummers, als die in de onderdelen staan of werk met foto's.

jimfrey944
09/05/2012, 18:28
Was ook wat bij mij opkwam
je hebt ze ook waar je een ring draaien moet draaien

Roemer
10/05/2012, 09:20
ah, das duidelijk. zal vh weekend foto's maken van de spiegel en plaatsen ter verduidelijking. Dank voor de uitleg.
Ouders gaan in Juni met vakantie en wil de spiegel bij terugkomst in orde hebben als dank voor het lenen van hun wagen toen de mijne bij de garage stond, plenty o time dus

M.B.H.
10/05/2012, 20:39
ik ga ook eerst twee weken op vakantie Ha.

Roemer
13/05/2012, 20:34
Lekker hoor, fijne vakantie alvast!... zaterdag voor mezelf projectje erbij gehaald: een Pug205 CTi uit '86. De wagen zou niet starten maar accu erop en gaan! Banden en remmelarij nog vervangen, vloeistoffen en kijken of ie door de APK komt...erg lollig

Morgen naar Zandvoort dus fotos maken vd spiegel als ik t niet vergeet.

Roemer
14/05/2012, 21:38
8416

Toen ik foto maakte, kwam een voorbijganger uitleggen dat ik de spiegel los moest trekken en een schroef aandraaien...
en zo mysterieus als ie kwam aangelopen, verdween hij ook weer...

jimfrey944
14/05/2012, 22:28
heb je ook een foto met het spiegel glas er uit aan de buitenkant zie je niet wat er in zit
de eene kan je er uit wippen en bij de anrdere moet je de spiegel naar beneden drukken en met een schroevendraaier een ring rond draaien

Roemer
17/05/2012, 07:47
Gaan we doen! Foto volgt snel, merci